na ezt úgy mondod mintha te egy olyan kúrva fasza gyerek lennél.
biztos ezért Scoefield a neved, ezen nem is gondolkodtam még lehet aztán tényleg megilyedek
balfasz
erre csak annyit tudok mondani hogy vannak acsopperek amire felbasszák a 320as gumikat és kb 15fokot döntesz velük és vége szal nem a szélessége a lényeg hanem a profilja...
a MotoGp-s gumik nahh azok bazz kemények...
azokkal lehet 60fokot is akár dönteni és akkor se meg felnin...
ezt egy sport utcai gumival nemlehet megcsinálni csak mondjuk 50fokig...
egy túragumival meg csak 40fokig...szal érted...
szoktam is nevetni amikor felteszi a túramotoros a képet hogy eltünt a majré
Hát én nem nagyon akarok belefolyni ebbe a vitába, de úgy tom, hogy minnél nagyobb a gumi annál jobban lehet dönteni... És én szem. szerint rá tenném a 160asat csak a láncba beleérne
épp ez az nem utcai gumiról beszélünk
150 v 160 a jobb itt kezdődött. és az okos adamfzr egyből rávágta hogy a 160as szar. még azt se beszéltük meg hogy mirre kéne de ő már egyből mondta hogy szar. és a sok okos pl. scoefield csatlakoztak hozzá.
jaja! láttam és néztem is milyet dönt vele...
de azért egy slick és egy utcai..mivel utcai gumiról beszélünk aközött azért van különbség...
Pl megnézed a D209Gp-t azon a szélén van kb 10centire kb 2mm minta kanyarba, a d208Gp nél meg van 10cenrie 5mm...(mmint itt a légüres térről beszélek ahol nincs kanyarba tapadás)
% ba azért ez jelentős...
az tény hogy pl az összes 600as aki az elején megy az Alpok-Adriának az 190essel megy és nem 180assal mivel ballonosabb...lehet hogy ebből kiindulva a 160as is jobb lenne...
de sztem amíg a 150es Metzeller Rennsport ot eddig lelehet tenni addig nincstré
utcára v pályára ?
mert vmelyik okos megint hozzászól vmi jót ...
biztos ezért Scoefield a neved, ezen nem is gondolkodtam még lehet aztán tényleg megilyedek
balfasz
ugyanaz a cucc minden egyezik és tolod neki észnélkül
csak elszívsz egy cigit mire elérsz a célegyenes végére
H.ring 140
gyanítom becsúrgatnál az első 10 perc után a barátkozáskor
a MotoGp-s gumik nahh azok bazz kemények...
azokkal lehet 60fokot is akár dönteni és akkor se meg felnin...
ezt egy sport utcai gumival nemlehet megcsinálni csak mondjuk 50fokig...
egy túragumival meg csak 40fokig...szal érted...
szoktam is nevetni amikor felteszi a túramotoros a képet hogy eltünt a majré
Hringen : 150es
Kakucs és Euroringre meg 160as kell
és itt vége!
scoefield nehogy hozzáfűzz vmit!
ez amúgy a pályamotorozás topik?
vagy miből kellett volna tudnia,hogy milyen gumáról regélsz?
okos lennék?ne jópofizz nekem!
150 v 160 a jobb itt kezdődött. és az okos adamfzr egyből rávágta hogy a 160as szar. még azt se beszéltük meg hogy mirre kéne de ő már egyből mondta hogy szar. és a sok okos pl. scoefield csatlakoztak hozzá.
de azért egy slick és egy utcai..mivel utcai gumiról beszélünk aközött azért van különbség...
Pl megnézed a D209Gp-t azon a szélén van kb 10centire kb 2mm minta kanyarba, a d208Gp nél meg van 10cenrie 5mm...(mmint itt a légüres térről beszélek ahol nincs kanyarba tapadás)
% ba azért ez jelentős...
csak az bánt,hogy tuning megint megsértődött
az a mániája,hogy lenézem...
már nem tudnak kihozni a sodromból
legalábbis eddig még nem sikerült
de sztem amíg a 150es Metzeller Rennsport ot eddig lelehet tenni addig nincstré
Scoe igazad van, ne hagyd magad