Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó ok biztos te is ilyen kemény vagy azért hasonlítod hozzá magad.
Jelenleg utcára, szerpentinre
fahee gyorsan írd még le hogy mirre kell
utcára v pályára ?
mert vmelyik okos megint hozzászól vmi jót ...
akármilyen vicces de mégis korrektebbnek tünik ez így
na ezt úgy mondod mintha te egy olyan kúrva fasza gyerek lennél.
biztos ezért Scoefield a neved, ezen nem is gondolkodtam még lehet aztán tényleg megilyedek
balfasz
Am ha ennyire témánál vagyunk, akkor vki mondja már meg nekem h a 150/70 vagy a 150/60 a jobb
na látod ezért jó a fos CBR kupa...kimész és ki a fasza gyerek
ugyanaz a cucc minden egyezik és tolod neki észnélkül

csak elszívsz egy cigit mire elérsz a célegyenes végére
Nekem Mito-m van
Értem, de konkrétan sportmotorra gondoltam, normális gumikkal:)
én erre csakazt tudom mondani,hogy kakucs 130
H.ring 140

ebben én is biztos voltam!
gyanítom becsúrgatnál az első 10 perc után a barátkozáskor
erre csak annyit tudok mondani hogy vannak acsopperek amire felbasszák a 320as gumikat és kb 15fokot döntesz velük és vége szal nem a szélessége a lényeg hanem a profilja...
a MotoGp-s gumik nahh azok bazz kemények...
azokkal lehet 60fokot is akár dönteni és akkor se meg felnin...
ezt egy sport utcai gumival nemlehet megcsinálni csak mondjuk 50fokig...
egy túragumival meg csak 40fokig...szal érted...

szoktam is nevetni amikor felteszi a túramotoros a képet hogy eltünt a majré
160 nekem nem ér bele a láncba
Hringen : 150es
Kakucs és Euroringre meg 160as kell
és itt vége!
scoefield nehogy hozzáfűzz vmit!
faszom se jópofizna neked
biztos van tapasztalata milyen egy 150es meg milyen egy 160as...
Hát én nem nagyon akarok belefolyni ebbe a vitába, de úgy tom, hogy minnél nagyobb a gumi annál jobban lehet dönteni... És én szem. szerint rá tenném a 160asat csak a láncba beleérne
jaja
ez amúgy a pályamotorozás topik?
vagy miből kellett volna tudnia,hogy milyen gumáról regélsz?
okos lennék?ne jópofizz nekem!
épp ez az nem utcai gumiról beszélünk
150 v 160 a jobb itt kezdődött. és az okos adamfzr egyből rávágta hogy a 160as szar. még azt se beszéltük meg hogy mirre kéne de ő már egyből mondta hogy szar. és a sok okos pl. scoefield csatlakoztak hozzá.
jaja! láttam és néztem is milyet dönt vele...
de azért egy slick és egy utcai..mivel utcai gumiról beszélünk aközött azért van különbség...
Pl megnézed a D209Gp-t azon a szélén van kb 10centire kb 2mm minta kanyarba, a d208Gp nél meg van 10cenrie 5mm...(mmint itt a légüres térről beszélek ahol nincs kanyarba tapadás)
% ba azért ez jelentős...
legalább lett egy kis élet
csak az bánt,hogy tuning megint megsértődött
az a mániája,hogy lenézem...
Zsolt szerintem ha megnézted fater is 165ös Slickkel ment !
csuma!
már nem tudnak kihozni a sodromból
legalábbis eddig még nem sikerült
most nem is az volt a téma hogy a hungaroringre milyen gumi kell
az tény hogy pl az összes 600as aki az elején megy az Alpok-Adriának az 190essel megy és nem 180assal mivel ballonosabb...lehet hogy ebből kiindulva a 160as is jobb lenne...
de sztem amíg a 150es Metzeller Rennsport ot eddig lelehet tenni addig nincstré
Jééééééééé mberek mi van itt?
Scoe igazad van, ne hagyd magad