jaja, Pedróza az esőmenő:)
Ha jó napja van, nálunk egy délelőtt 7szer is eldobja a vasat:)
Azért az jól esik, hogy nem mindenki utál amiatt, hogy útbanvagyunk, asszem azért udvariasságból jelezni fogom, ha tömeges simsonozás várható valamelyik pályán jovőre
Ha arra gondolsz, hogy speciálsan randa, akkor igen, az egy speciál simson:)
Az egyetlen mentségem, hogy pont olyan, ahogy 1979 ben megépítette az akkor gazdája, az akkori házi lehetőségek mellett.
De miért kérded, csak nem az volt az évben a legszörnyűbb napod, amikor valami seggfejek folyton útbanvoltak?:)
Egyedi:25"000, Műszaki:4"000, Rendszám: 4"200, Forgalmi: 6"000, Törzskönyv: 6"000, Átírási illeték: 2"250, Lekérdezés (EMG): 8"400, Cimke: 450, Eredetiség vizsga: 15"500. Ez kb 72"000 Ft. Erre jön még a regadó ami 95"000 Ft. Avultatva mondjuk 195 hónappal (16 év * 12 hónappal, meg mondjuk nem decemberi ...) az 0,86-os kedvezményszorzó. Dúrván 14"000 a regadó. Csak a többi szarság gecisok még hozzá. 85-ből megvagy dúrván mindennel.
Már csak ez van, suzuki rp névre hallgatott a motorka, érdemes megnézni azokat a virsligumikat, akkoriban mindenki ilyenekkel ment, és hát ezek 18-20 pacal körül szaggattak, kb mint egy folytott rs, tehát a "150kontra160-as gumi"vitát, talán le is lehetne zárni:)
ja, ezekről hallottam suliban.. álatkirály. amúgy az ilyenekből látszik hogy semmi sem lehetetlen a tervezőknek, csak a köcsög gazdasági tanácsadók kötik meg a kezüket. képzeljétek el hogy mi lenne ha lazább lenne a hangulat hondáéknál, meg a nagy gyárakban.. V-due, tesi, y2k, bosshoss-szerű szörnyekkel járhatnánk.
szerintem ne állíts olyan dolgokat amihez nem értesz !