Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gondolom szar időt is mennek..
azé mert azok biztos mind amatőrök vagy hülyék
aki a 150est nemteszi le majré nélkülire annak felesleges a 160as....
Dunlop élmezőnybe már nincs majré! és mivel tavasszal nemvolt 150es Dunlop gumi ezért mindenki csak 160as tudott venni!
amúgy az Olaszok , Horvátok mind Pirellivel mennek a Hungaroringen...és 150essel...
Én nemtom bazz...idén tavasszal feltettem a d208 után a d208GP-t mert a sima az megcsuszott és azóta azzal tolom és nekem annyira bejött hogy ha lesz még akkor jövöre is azzal kezdek az biztos!
2:21et mentem ringen vele ahol már azért van bőven tempó!
Annyi a titok hogy gumimelegítő félóra-1óra közöttt rajta aztán leszed és amit szól mehet...1kör azért melegítő a fék stb miatt de aztán amit bír...jah és a guminyomás hideg állapotba beállítani aztán kész is
egyszer nemcsuszott meg nekem!
,,jól teszed mert nem neked van igazad""
ezt még te írtad
akkor mi a faszt szólsz bele ha azt se tudod mirről van szó ?
Zsoltinak meg a vékonyabb guma jön be,akkor ez most hogy van? Azért lehet a fizikának van igaza csak NEKED a szélesebb guma fexik!Ennyi
nem,azt sem tuddom mi az!
az elöttem szólók már elmondták neked a "miért"eket de ezt TE is tudod!
scoefield ez az egész az okoskodásotokból indult ki.
és még mindig nem tudom hogy mirre alapozol. volt már 160 Qualifiered ?
Na zsolt már te is itt vagy
ha nem hiszti akkor nemtudom mit mondjak
Akko sem értesz vazzeg
nem hiszti csak sztem a tisztelett tartsuk meg, te se ismersz én se ismerlek
30 évesen öreg lennék?
így van!
gyáááááá!
Ne hisztizz nekem most!
kit néztem le?
scoe tudom hogy te egy különleges emberke vagy de sztem nem kéne a másikat le nézzni ....
gondolom te is voltál fiatal
ez rendben is van de ez müködjön oda-vissza is
nem érted mit mondok....
No mind1,nem is vártam
én vhogy mindig úgy megyek hogy záróm az íveket, ezen kéne javítanom
technikai sport...
tiszteletben kell tartani a másik tudását, illetve a technikai hátterét!
nem sztárolom, csak jó barát + már volt szerencsénk pályán motorozni és sztem elég jól tudja mit hogyan kell pályán
majd jól ráborítunk
van egykét meredek forma aki az íveket nemnagyon ismeri
Hátranéz és elkezd versenyezni az Rs sel...olyankkor szokott kicsit jobban melegedni a féktárcsa a következő féktávon
ezt nem vitatom mert valószínű így van de szerinted mikor jutnál ki legközelebb a pályára?
és u.azzal a háttérrel meg motorral szerinted mennyien tudnának még legalább anyira jó időket produkálni?
Én egy percig sem állítottam,hogy nem tud-sőt nálam tuti jobban!DE nem kell sztárolni az embernek mindjárt magát!Vagy ha igen akkor másik topikban !
ehhez a gumitémához annyit hogy az Rs felnire felteszel egy 150es Dunlopot meg egy 150es Pirellit és egész más tőle a motor...
150es Dunlop és 160as Dunlop között is nagyonsok a különbség!
ha egymás mellé tennénk a két gumit felszerelve látnánk egyből a különbségeket!
pl...Ballonosabb, áttétel módosítás, és kanyarokba is egész máshogy viselkedik a motor!

Én csak 150essel mentem és jövöre is azzal fogok menni sztem!

Egyébként nyáron Beszélgettünk Bitter Sanyival és mondta hogy volt neki is eladó gumija amivel kb 10kört ment és jött az utcai betyár akinek Banditra kellett volna a 190es gumi amivel ő ment a gixxer 1000el és mondta hogy a fazon hogy nemjó mert égett meg kicsit darált meg hogy öreg meg ilyenek...
Elég vicces amikor lejösz a Hringről mondjuk egy 2:00 ás körből aztán lekapod a gumit és jön a nyíltnapos huszár és jön fikázni hogy kopott meg miegymás....
Jelzem 90rugós metzeller pl 25 meg 30ba volt állapottól függően...aztán megvették és jöttek a haverjai hogy ajánlotta neki a haverja mennyire kurvajó gumi...
mondjuk azt hogy jövőre kijössz bármelyik páylára és ott kanyarban felmutatom a középső ujjamat
például