nagyon durva arc lehet a srác fizetés nélkül lelépni a kútrol az azért durva csak kár h a végére bepárásodik a belső cam és nemsokat lehet látni belölle
nem gyorsul jobban csak az alacsonyabb tartomyányban nem rángat annyira és egyenletesebben megy , a power jobban érződik h nyit , de végre szarabbul megy!szerintem nem kell kivenni a katalizátort!de nekem mar mind1
nahh a katalizátor kivágásrol én is tudnék mesélni!"van kép a képeim között" mielőtt nem vágtuk ki a katalizátort ment 170-et a gép most h ki lett vágva mar csak 16[?] a vége nemtom a valós adatot azért itok "?"jelet !szal ha tehetitek inkabb vegyetek normalis tuning rezot és a gyárit ne vágjátok szét!
Fojtott elektronika
Az aztán nagyban fojtja a végsebességet is ....
Egy nyitott elektronika engedi egészen 14"900-ig forogni az RS-t és 217-et megy vele
A másik ami teccett az hogy 1600 km után 11"000-ig lehet forgatni
Én forgattam már 12-ig is, azt mennyi km után szabadna
amugy a benzinkuton fizetés nélkül ment tovább vagy csak kivágták azt a részt?
.
Az aztán nagyban fojtja a végsebességet is ....
Egy nyitott elektronika engedi egészen 14"900-ig forogni az RS-t és 217-et megy vele
A másik ami teccett az hogy 1600 km után 11"000-ig lehet forgatni
Én forgattam már 12-ig is, azt mennyi km után szabadna
12500at forgott 6.ba gyári áttétellel katalizátorral meg 11000körül a pirosnál megált