jaja egyetértek amit mondasz, azzal is hogy jól motorozol de van még benne bőven de te is tudod hogy mik a hibák...
Jó volt végre meccselni veled! jövöre nemlesz kegyelem
A Dunlopba a legnagyobb tré az hogy leszarja mindenki a szabályokat...
most nem arról beszélek hogy a rajtszám alapja nemegyezik meg hogy nem fekete négyzet alapon van fehér rajtszám .
A másik hogy a Dunlop szabályba az van benne hogy Óvásnak helye nincs!
szal eltolod a gépedet átveszik hogy két kereke van, esetleg nemolvasható a rajtszámod hogy vegyél től párezerért kivágott ocsmány rajtszámot aztán mehetsz....azután hogy átteszed a 250es RS blokkot vagy mit csinálsz vele azt nemérdekli senki....csak hoyg rajtavan a matrica hogy melyik kategória...
szal most arra céloznék hogy Picit komolyabban kéne venni a gépátvételt...mint pl az Alpokadrián szoltak hoyg felkell kötni gyorsbilinccsel a kitámasztót vagy inkább vegyük le...meg sokminden más dolog...
nahh Ákos huzzal csinalj gyorsan 1 képet
Jó volt végre meccselni veled! jövöre nemlesz kegyelem
A Dunlopba a legnagyobb tré az hogy leszarja mindenki a szabályokat...
most nem arról beszélek hogy a rajtszám alapja nemegyezik meg hogy nem fekete négyzet alapon van fehér rajtszám .
A másik hogy a Dunlop szabályba az van benne hogy Óvásnak helye nincs!
szal eltolod a gépedet átveszik hogy két kereke van, esetleg nemolvasható a rajtszámod hogy vegyél től párezerért kivágott ocsmány rajtszámot aztán mehetsz....azután hogy átteszed a 250es RS blokkot vagy mit csinálsz vele azt nemérdekli senki....csak hoyg rajtavan a matrica hogy melyik kategória...
szal most arra céloznék hogy Picit komolyabban kéne venni a gépátvételt...mint pl az Alpokadrián szoltak hoyg felkell kötni gyorsbilinccsel a kitámasztót vagy inkább vegyük le...meg sokminden más dolog...