nekem is rs-em van és össze tom hasonlítani a kettöt a bömösbe sokkal nagyobb kell tuitra. állt már egymás melet a moci és a kocsi és nem egyezik meg ezt garantálom
Egészen pontosan nem egy másik, hanem ugyan az a hullám, ami a hátsó kúpról verődik vissza, optimális estetben az csinál túlnyomást a kipu ablak zárása előtt, így tölt vissza. Azonban az az idő, ami alatt ez a hullám visszaér, ez nem változik a fordulatszám növekedésével arányosan, mivel a hang terjedési sebesége sem nő a kipuban fordulatszám arányosan. Ezért a kipuk, viszonylag magas furdulaton hatékonyak, -ide vannnak méretezve- így a mocc tök döglött volna a kipu működési fordulatszáma alatt, mivel a hengerből a töltés jelentős része munkavégzés nélkül a kipuba távozna, ezt hivatott megakadályozni a power szelep oly módon, hogy a kipufogóablak nyitvatartási szögét (magasságát) kisebbre veszi, ezzel lefelé megnyójtva a hasznos nyomatéksávot , anélkül, hogy fent elrontaná.
ne is félj BlackDragon -alias Fábián nincs is értékelve az Aprilia kupában...
A Dunlop Trophyba ahhoz hogy nyerni tudjál vagy dobogó ahhoz igen kemény köridőket kell produkálni! Jelzem Ildzsa Dávid aki nyerte idén az Aprilia bajnoki címet illetve Dunlop 2. lett 2:18at megy! Bátyám tudja hogy mi van a gépben módosítva énis alig hiszem el de a két szememmel látom hogy mit művel azzal a motorral!nah abba a motorba kipufogó, dugó, pályaidom a tuning! nincs a gyujtás bergelve, nincs hengerfej modosítás, semmi....
BlackDragonnak a tuningolt motorjával vettem fel a versenyt az utolsó futamon! Végig előzgettük egymást! meglehet kérdezni hogy célegyenesbe mennyi volt a sebesség különbségünk mert én olyan 10-15km/h ra tippelek kb de azt a pálya hátsó részén mindíg behoztam!
Erre mondom azt hogy nem elsősorban a tuningon van a kérdés hanem azon hogy a kanyaríveket megtaláld, tedd lapra a motort és ilyenek....
nekem 1év után is lehetne még nagyonsokat javítanom az íveken!
de majd jövöre odabaszunk!
jó az a motor hidd el, ha meg nincs benne power, akkor vegyél rá egy hazsnált hengert amiben van hely neki és 1 komplett szettet, elektromágnessel, bowdennel,elektronikaval+szeleppel..
de ha felmész a carstyling.hu-ra és ott az userek közt megkeresed opeldevilst,akkor tőle kapsz 5e ft-ért 1pár "fénygyűrűt" amit a helyzetjelző helyére bekötsz,lerögzítesz és kész az éndzsölájszod..amuyg sztem hóót felesleges csicsa..
nem nyit semmi. azért van olyan szép kipufogód h a hanghullámok kiszívják neked a gázt. egy másik hullám meg visszanyomja neked a hengerbe h nyomás alatt maradjon. na már most ha ezek a hullámok máshogy érik egymást akkor baszhatod a "nyomásodat":) ezt a csúszást küszöbölik ki a power szeleppel. attól függetlenül van egy oyan pont nálad is amikor ez bekövetkezik, 7000 felett és oyan 9-10ig tart, aztán csak szenved power nélkül.
ez nem tom érthető volt e. én mr2ütemtől tanultam próbáltam neked belinkelni az oldalát de fogalam sincs h hol van...
na ennyi
tökömtudja életembe nemhallottam még ilyet
de ha viszont nincs benne power akkoris valami olyna 7-8nál nyit és lényegesebben jobban húz akkor az mi?
A Dunlop Trophyba ahhoz hogy nyerni tudjál vagy dobogó ahhoz igen kemény köridőket kell produkálni! Jelzem Ildzsa Dávid aki nyerte idén az Aprilia bajnoki címet illetve Dunlop 2. lett 2:18at megy! Bátyám tudja hogy mi van a gépben módosítva énis alig hiszem el de a két szememmel látom hogy mit művel azzal a motorral!nah abba a motorba kipufogó, dugó, pályaidom a tuning! nincs a gyujtás bergelve, nincs hengerfej modosítás, semmi....
BlackDragonnak a tuningolt motorjával vettem fel a versenyt az utolsó futamon! Végig előzgettük egymást! meglehet kérdezni hogy célegyenesbe mennyi volt a sebesség különbségünk mert én olyan 10-15km/h ra tippelek kb de azt a pálya hátsó részén mindíg behoztam!
Erre mondom azt hogy nem elsősorban a tuningon van a kérdés hanem azon hogy a kanyaríveket megtaláld, tedd lapra a motort és ilyenek....
nekem 1év után is lehetne még nagyonsokat javítanom az íveken!
de majd jövöre odabaszunk!
Igen,nagyjából ez a lényege,a kipufogót csak egy tartományra tudod méretezni,alul meg a power "zavar" bele így lesz ott is erőd.
ez nem tom érthető volt e. én mr2ütemtől tanultam próbáltam neked belinkelni az oldalát de fogalam sincs h hol van...
hörgőszelep még szép h van benne:)
tökömtudja életembe nemhallottam még ilyet
de ha viszont nincs benne power akkoris valami olyna 7-8nál nyit és lényegesebben jobban húz akkor az mi?
"mondtam hogy hörgöszelep van a tiédbe"
"nem power"
"egyik katlizátorosba sincs power"
Jó tudni amikor már hazahoztam.
ezek utan en mar csak arra lennek kivancsi h mi van a powerszelepeddel?! megette a misoc?
bence grat bazdmeg grat ügyesvagy