persze mert ellett baszva az egész mint az állat!
ennek az egésznek az volt a lényege hogy ne értelmetlenül pályanapon menjél hanem gyere és versenyezz a többiek ellen!
Széria motor az elöbb leirt modosításokkal...
nem az bazz ami most fog jönni! Alpok-Adria szabályzat!
írt gyujtás, agyonreszelt blokk, stb...
Kis költségvetés el lett baszva így...
Mind1 megmarad az Aprilia márkakupa ami pár év és népszerű lesz...nemmintha most nem az lenne!
de az Aprilia kupa lényege az marad hogy széria motor és a versenyzőn fog múlni!
nemértem mit kell bajlódni vele
Tavasszal beregisztrálsz a Br Organisationhöz amikor kinnvagy a motorkiállításon példáúl é s elmész sportorvos és az első versenynél a többit elintézed és ennyi.... ez a liszensz dolog kijön 10-15-20ból attól függ milyen liszensz kell...
és tökmind1 milyen színbe indulsz...JT, Br org...stb mondjuk ha van szponzor ahova belép akkor más a szitu...de általába ott tagdíj is van
egygyürüs dugó van benne! gyári légszürő, betéttel mindennel..egy kipuff van fennt de a gyári herélt nekem jobban bejött egyenlőre...meg fémfékcső, d208GP gumi, pályaidom ennyi...
majd jövöre kap még esztétikailag kis szépítéseket, még a többit nemtudom milesz...
de amúgy bármikor lehúzom neked a hengert de ha széria akkor jösz egy garnitúra gumival ha nem széria akkor neked jövök 2garnitúrával!nahh?
Épp a múlthéten díjkiosztón beszéltük Aszalós Péterbával hogy annyi szájhős van itt a fórumon és a P...y M....t parkolóban tolják és azzal keménykednek!
Gyertek ki pályára és érezzétek magatokat jól!
gondolom mindjárt jön valaki hogy semmi pénze nincs arra hogy pályaidom, fémfékcső stb...
meg hogy bazz 2:20alatt megy az eleje, ugyse leszek első akkor meg minek menjek, meg mi a nyeremény meg ilyenek...
Mindenki zöldfülüként kezdte és pikkpakk lehet faragni a másodperceket!
jah és Aprilia kupába CSAK SZÉRIA MOTORRAL LEHET INDULNI!(pályaidom,fémfékcső, kipufogó,fékbetét,utcai gumi van engedélyezve)
A Dunlop Trophyn belül van egyébként az Aprilia külön értékelve! és ott azért egy fokkal könnyebb egy kis szuvenirt gyüjteni
kb 100000Ft ból ellehet kezdeni ezt a dolgot!gondolok itt a pályaidomra, gumira,fékcsőre...
ITT A KARÁCSONY!gyüjtögessetek és jövöre V.Dunlop Trophy! idén 22induló volt!átlagba versenyenként olyan 14-15en!
ha valakinek vmi kérdése van akkor MSN vagy tel
félreértés ne essék, én is edzek,úgyh nem a "sportág" ellen vagyok ,csak hihetelen h mennyi láma van aki képes a magamutogatásba ekkora összegeket fektetni...mert az a szint amit ezekkel a szarokkal értek el,már nem a megfelelő,egészséges fizikum..
Bár gondolom csak versenyidőszakban ilyen szálkás. Bár a sima kétköznapokban se lehet semmi
Mit lehet róla tudni? Mennyi ideje csinálja? Mit szedett? És emnnyibe volt neki havonta kb?
Épp a minap Fit Muscle olvasás közbe kezdtünk beszélgetni erről a szintről. Hogy koksz nélkül 100 év alatt se lesz ilyen az ember! A terem tulaja azt mondta hogy amcsiba olyan 3"000-3"500 dollár/hó-ra jön ki. De itthon 1 misi alatt nem jössz ki. A terem tulaja szerint 4-5 év kell egy ilyesmi szintre...
ennek az egésznek az volt a lényege hogy ne értelmetlenül pályanapon menjél hanem gyere és versenyezz a többiek ellen!
Széria motor az elöbb leirt modosításokkal...
nem az bazz ami most fog jönni! Alpok-Adria szabályzat!
írt gyujtás, agyonreszelt blokk, stb...
Kis költségvetés el lett baszva így...
Mind1 megmarad az Aprilia márkakupa ami pár év és népszerű lesz...nemmintha most nem az lenne!
de az Aprilia kupa lényege az marad hogy széria motor és a versenyzőn fog múlni!
MIndegy, azért lesz jövőre 125sport. Nemvéletlenül mondták díjkiosztón amit. vazze :)
Tavasszal beregisztrálsz a Br Organisationhöz amikor kinnvagy a motorkiállításon példáúl é s elmész sportorvos és az első versenynél a többit elintézed és ennyi.... ez a liszensz dolog kijön 10-15-20ból attól függ milyen liszensz kell...
és tökmind1 milyen színbe indulsz...JT, Br org...stb mondjuk ha van szponzor ahova belép akkor más a szitu...de általába ott tagdíj is van
majd jövöre kap még esztétikailag kis szépítéseket, még a többit nemtudom milesz...
de amúgy bármikor lehúzom neked a hengert de ha széria akkor jösz egy garnitúra gumival ha nem széria akkor neked jövök 2garnitúrával!nahh?
Gyertek ki pályára és érezzétek magatokat jól!
gondolom mindjárt jön valaki hogy semmi pénze nincs arra hogy pályaidom, fémfékcső stb...
meg hogy bazz 2:20alatt megy az eleje, ugyse leszek első akkor meg minek menjek, meg mi a nyeremény meg ilyenek...
Mindenki zöldfülüként kezdte és pikkpakk lehet faragni a másodperceket!
jah és Aprilia kupába CSAK SZÉRIA MOTORRAL LEHET INDULNI!(pályaidom,fémfékcső, kipufogó,fékbetét,utcai gumi van engedélyezve)
A Dunlop Trophyn belül van egyébként az Aprilia külön értékelve! és ott azért egy fokkal könnyebb egy kis szuvenirt gyüjteni
kb 100000Ft ból ellehet kezdeni ezt a dolgot!gondolok itt a pályaidomra, gumira,fékcsőre...
ITT A KARÁCSONY!gyüjtögessetek és jövöre V.Dunlop Trophy! idén 22induló volt!átlagba versenyenként olyan 14-15en!
ha valakinek vmi kérdése van akkor MSN vagy tel
Bár gondolom csak versenyidőszakban ilyen szálkás. Bár a sima kétköznapokban se lehet semmi
Mit lehet róla tudni? Mennyi ideje csinálja? Mit szedett? És emnnyibe volt neki havonta kb?
Épp a minap Fit Muscle olvasás közbe kezdtünk beszélgetni erről a szintről. Hogy koksz nélkül 100 év alatt se lesz ilyen az ember! A terem tulaja azt mondta hogy amcsiba olyan 3"000-3"500 dollár/hó-ra jön ki. De itthon 1 misi alatt nem jössz ki. A terem tulaja szerint 4-5 év kell egy ilyesmi szintre...