Lehet,hogy nem fejeztem ki magam érthetően,de itt egy cikk, amiből talán érthetőbb.(értelmesebben le van írva:) itt láthatod azt is, hogy miképpen tudod megvizslatni, mekkora a préssáv magasága, és milyn az alakja. Semmiképp se a gyertya felé szűküljön! http://mforce.hu/mforce/cikkek...
Mondom, hogy detonált az a motor! Az előző hsz.-ben azt is leírtam, hogy valszeg miért. Detonáláskor szúróláng szerű az égés, az égéstér egyes pontjain,pont olyan, mint a lánghegesztő, csak kicsiben!
Azokat a krátereket akarom most eltüntetni.Asszem elégles becsiszolni csiszolópasztával.AMugy nemtom mitől van,már énis sokat agyaltam rajta.Nemtört a gyűrűm és a dugó sem vert bele
Eccer, egy cigányembernek, aki a fiával motorozott, adtam benzint, mert kifogyott neki. Betöltöttük, berugja, és olyan furi 1 hengeres hangja volt. Namondom gyertyakulcs, stb
Vatta új, teljesen használatlan gyertya röhögött az egyik hengerben,olyan, ami még életében nem gyujtott egyet sem:) Kérdeztem, hogy mióta nem megy az egyik henger, erre mondi, hogy pár hete vette, kicsit ő is gyengének érezte, de azóta ilyen, igy megy vele:)
Ha ez a te motorodban volt, akkor valamit csinálj vele, mert ez kurvára detonált, lehet látni a préssáv élén a krátereket. Lehet, pölö,hogy nem belevaló dugó került bele, ami domborúbb volt mint az eredeti, ilyenkor a préssáv az éle felé szűkül, és ahelyett, hogy a préssáv megkadályozná a detonálást, épphogy előidézi.
link
http://mforce.hu/mforce/cikkek...
Vatta új, teljesen használatlan gyertya röhögött az egyik hengerben,olyan, ami még életében nem gyujtott egyet sem:) Kérdeztem, hogy mióta nem megy az egyik henger, erre mondi, hogy pár hete vette, kicsit ő is gyengének érezte, de azóta ilyen, igy megy vele:)