Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

GPS-el mérd be megfogsz lepődni....
de a GSR ben van annyi nyomaték hogy 1ben kupplung nélkül is feláll ha odarántassz neki.amugy meg gixer blokk van benne ha egyesek nem tudnák de mivel túramotor ezért nem olyan a szélelvezetése mint 1 gixernek.meg ha meg van pöckölve az elektronika és több a nyomaték akkor végre nem megy annyit.de ez szerintem egyértelmű volt
cbr alattam kitolta a 271-et igaz én csak 58 kg vagyok
A busa is sportTúra moci és elég rendesen m1 is
Olyan 04 től felfele gyártott 600as speedeknek a 260-270 et vinni kéne óra szerint
De kinek a pap kinek a papné
Sztem emg felesleges egy kalap alá venni... azok nem sportmocik naná h nem mennek úgy, de pl bátyámnak gsx-e van, és ahhoz képest, h túra moci sztem elég durván megy (és megállná a helyét)...
blokkjával
200km/h egy 600-as-tól igazán szép teljesítmény, rohanok is venni egyet.. rs-t fel lehet odáig tornázni a 8ad literes blokkjálva.
de rsre van gyártva
helo mitoevo88 új rs 125 re nem tudsz valami hasonlot mondjuk ijet:
Ő nem feltétlenül... Bele lehet bármibe faragni meg az evokba is jó (asszem)... Tényleg Ata megkaptad már?
Kár pedig megleptem volna Gil-t karácsonyra
ez csak rsre;)
Lehet hülye kérdés de ez csak rs re jó vagy akármire?
Msn: rdani8@hotmail.com Tel: 0630-6500-591 Az ár tartalmazza a postaköltséget is!
Sziasztok! Angel eyes-ak eladóak! Fehér, piros, kék, zöld, amilyen színben kéred. Nagyon exkluzív megjelenést ad a motornak. Az ár párra értetendő! Ár: 13 000ft. Vadonat újak!
annyit mondok hogy a nagybátyám GSR-je 200at megy de ha 5ben odakupplungolsz neki minden dadogás nélkül emelkedik.és semmi tuning csak 1 bódis rendszer+elektronika átírás
Én pont tudok is egy Fasza EVO-t. 2006-os szürke. Kevés km-rel. OLCSÓN!
Ha rám hallgatsz veszel egy szép és jó álapotú fojtattlan EVO mito-t és teli vigyorral fogod használni és nézegetni ha csak a közelébe kerülsz...
vita helyett segíthetnétek nekem.
a powerbowdenem laza, és már teljesen kicsavartam a mágnesnél a savart nemtudok rajta többet feszíteni. igy a bowden háza, annakis a fém vége picit lögyög a szelepnél és kibaszott szar nhangja van. nah mit csináljak? ötletek?
Ha nem tanulni kell, akkor miért kis ccm? Ha tanulni, akkor pedig elég a kis CBR 13 LE-je...

Megjegyzem, szerintem tök jó a Kawa 152 kg-ja... PLáne, hogy az RS 130 szárazon...
Vagy esetleg nézd meg a Hyosung GT 250-et...

Bár én azt mondom, ha valakinek tényleg van gyakorlata, és nem 1000 km, hanem tényleg, akkor nem érdemes játszani kis ccm-el, mert csak folyton visít, meg visszapakolod, és ebből következően hamarabb kell szervizelni...
engem akkor sem érdekelnek... egyébként az f-es cbr még a legjob ja, de ah kinéz a segge...
tök 8. nem sport gépre én fel nem ülnék az biztos.
cross-ra meg supermotora igen:)
CSak futóművileg egy cbr-hez képest fekáliák.