de a GSR ben van annyi nyomaték hogy 1ben kupplung nélkül is feláll ha odarántassz neki.amugy meg gixer blokk van benne ha egyesek nem tudnák de mivel túramotor ezért nem olyan a szélelvezetése mint 1 gixernek.meg ha meg van pöckölve az elektronika és több a nyomaték akkor végre nem megy annyit.de ez szerintem egyértelmű volt
Sztem emg felesleges egy kalap alá venni... azok nem sportmocik naná h nem mennek úgy, de pl bátyámnak gsx-e van, és ahhoz képest, h túra moci sztem elég durván megy (és megállná a helyét)...
annyit mondok hogy a nagybátyám GSR-je 200at megy de ha 5ben odakupplungolsz neki minden dadogás nélkül emelkedik.és semmi tuning csak 1 bódis rendszer+elektronika átírás
vita helyett segíthetnétek nekem.
a powerbowdenem laza, és már teljesen kicsavartam a mágnesnél a savart nemtudok rajta többet feszíteni. igy a bowden háza, annakis a fém vége picit lögyög a szelepnél és kibaszott szar nhangja van. nah mit csináljak? ötletek?
Ha nem tanulni kell, akkor miért kis ccm? Ha tanulni, akkor pedig elég a kis CBR 13 LE-je...
Megjegyzem, szerintem tök jó a Kawa 152 kg-ja... PLáne, hogy az RS 130 szárazon...
Vagy esetleg nézd meg a Hyosung GT 250-et...
Bár én azt mondom, ha valakinek tényleg van gyakorlata, és nem 1000 km, hanem tényleg, akkor nem érdemes játszani kis ccm-el, mert csak folyton visít, meg visszapakolod, és ebből következően hamarabb kell szervizelni...
engem akkor sem érdekelnek... egyébként az f-es cbr még a legjob ja, de ah kinéz a segge...
tök 8. nem sport gépre én fel nem ülnék az biztos.
cross-ra meg supermotora igen:)
a powerbowdenem laza, és már teljesen kicsavartam a mágnesnél a savart nemtudok rajta többet feszíteni. igy a bowden háza, annakis a fém vége picit lögyög a szelepnél és kibaszott szar nhangja van. nah mit csináljak? ötletek?
Megjegyzem, szerintem tök jó a Kawa 152 kg-ja... PLáne, hogy az RS 130 szárazon...
Vagy esetleg nézd meg a Hyosung GT 250-et...
Bár én azt mondom, ha valakinek tényleg van gyakorlata, és nem 1000 km, hanem tényleg, akkor nem érdemes játszani kis ccm-el, mert csak folyton visít, meg visszapakolod, és ebből következően hamarabb kell szervizelni...
tök 8. nem sport gépre én fel nem ülnék az biztos.
cross-ra meg supermotora igen:)