Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

milyen kikötések?
Bár sztem iylen kikötések mellett, elég nehézkesen fog "pöfögni a vas"...
Szerintem inkább Eladó Aprilia RS125-re kellene átnevezni.
azt az értelmes magyar mondatot bele a f@szába :D
másrészt ezzel a sok "baszakodással" ha bárki ilyen helyzetbe kerülne mint én, hátha egyszerűbb módon talál megoldást.
szerintem mostmár hamarosan pöfögni fog a vas, nem kell már sokáig ezt a baszakodást hallgatnod Bencce, és sorry így utólag is...
Jah azt tudom csak én egykalap alá vettem, és nem értettem h Tyt hengerének mi köze Misochoz... De msot már értem
Ugy h misoc a mi torzs-alkatreszbeszerzonk. A powerszelep es baratai a fo projektje
Gépelemek Pont most szopok vele már összesen kb 70 órája
De Misoc h jön ide
Nyugodtan át lehetne keresztelni ezt a topicot "Tyt hengere + misoc" névre
engem is inkább az érdekelne Majd én is megkereslek
Szia Tyt! Keress meg lécci, mert tudtam neked olyan hengert szerezni, amihez nem adnak dugó, és így sokkal jobban kijösz. Folytatlan, új nicasilos. Ha vagy keress meg. Köszi!
Na jó, ha ez most az indexen a "honda ami belefér" topik lenne, akkor azt mondanám, hogy "pipa!:)"
De mivel nem az, inkább azt javaslom, hogy nézz meg egy másik gyártót:)
Ha egy ezres a munkadíj akkor 9 volt az alső felső tűgőrgő és az alsó felső csapszeg...
Mert az is ki volt cserélve.
Hümm köszönöm, lassan átvehetitek a gépelemek oktatást komolyan mondom...

Bár mostmár elég morcos vagyok... Szóval előkerestem.. Belső átmérő 20mm, külső 26 mm, szélesség 15 mm... Namost ehhez hozzáadva az SKF.com -ot... Ezt kaptam: http://www.skf.com/skf/product...

Namost lehet, hogy én vagyok vak, de van 12, 13, 17 és 20 mm széles ilyen méretben... VAgy az SKF nem elég nagy csapágygyártó?
Trake, Zotya Ti nem szeretitek egymást?
miért kitől vannak az alkatrészek a szomszédtól?
Akkor nem jó helyen kerested:)
Tutkó frutics, hogy a rotaxban is szabványos minden csapágy, csak legfeljebb ritkán használt méret. Valamelyik nagy csapágy gyártó főkatalógusát kell ilyenkor hosszasan bújni. Példa. Vannak egyes kis köbcentis moccok,(kreidler, puch stb) amikbe a gyártó nem átallott mélyhornyú golyóscsapágy helyett vállcsapágyat rakni a főtengőre. Ez első ránézésre olyan, mintha szétesett volna a golyóscsapágy, pedig nem, ez direkt ilyen. Amikor ilyet kerestem csapágyboltban, kerek perec közölték, hogy ilyen márpedig nincs, legfeljebb ferde hatásvonalu, de az sem szétszedhető. Erre begorombultam, kinéztem a katalógusból az alternatívákat, és láss csodát volt ilyen :) Amikor konkrét tipus számmal legközelebb odament a debreceni haver, simán megrendelték, nem is volt nagyon drága, szal nyugi, tutira van olyan görgő, csak legfeljebb a bolt nem tud róla:)
Háát akkor sem adtak csapágyboltba, pedig nem egyben voltam pesten...

És én ez a 10 körüli árat csapűgy-és csappal együtt emlékszem...
De most hiába osztotok, akkor is így volt..

Megjegyzem Zotya.. Ha azt nézzük, hogy a szerelés kb 1000 Ft, akkor 9 e volt a két csapágy, amiből a felső, ha drága fajta, akkor 3 e Ft, azaz a másik 5, ha jól számolom.... Szóval már majdnem ott vagy, amit én mondtam, mert a csap is valami 4-5 e Ft emlékeim szerint... ÉS továbbra is használtak a futófelületei a dolognak... Nem tudom mennyit mentél vele, de hoszú távon szerintem kifizetődöbb, ha kompletten cserélik....
Ez ellentmondásos avval hogy én cseréltettem alső és felső tűgőrgőt. 10körül volt szereléssel mindennel.
Hümm teljesen igazad van! Egy baj van, az aprilia alsó tűgörgőskosara nem szabványos, így nem kapsz ilyet csapágyboltba... Ezt a problémát körüljártam, mikor összeszerelésnél egy görgőt elvesztettek.... Még görgőket se lehetett olyan méretben kapni! (mivel oylan kosár volt, amiből ki lehet venni a görgőket!
Már elnézést, de aki görgőskosarat motorosboltban vesz, az egyszerűen hibbant! Ez a 12 ruppó, ez a hét vicce, le kell tölteni egy szervízmanuált, nyakam rá, hogy benne van a görgő pontos típusa, merthogy a rotax gyár tutira nem gyárt sem csapágyat,sem görgőt, el kell haladni, egy csapágyboltba, és megvenni ötöd annyiért.
Hümm egyébként ha megnézed az italmondo árlistáját, elmegy a kedved ettől a butaságtól... MIvel egy hajtókarszett kb 20 e Ft, az alsó hajtókarcsapágy, a csappal meg kb 12, és mé ugye a felső tűgőrgőscsapágy... Majdnem ott vagy, mint egy új szettel, amiben nincs rizikó...

Amúgy pedig! Itt a legkeményebb, legszívósabb alkatrész a csapágy tűgörgője, ha az megsérül, akkor a csap már tuti KO, és a hajtókar alsó szeme is szinte biztosan....
Hümm kösz... ez kemény sértés volt...

Egyébként meg nincs igazad... Én voltam az, aki aztán kímélte mindíg hidegen az apriliat... Csak tudod nekem azt tanították abban a híres/hirhedt BME nevű helyen, hogy ha valamit terveztem, és nem tartják be tökéletesen amit előírok vele, akkor sem szabad tönkre mennie, mert többet nem vesz senki... És akkor éhenhalunk...

Meg tudod, engem baromira felháborít, hogy itt akkora okosok vannak, Tytet is osztják ezerrel, de jelentkezzen, aki több km-t ment ilyen apriliaval, mint én! És nem kókány motor volt sosem! És azt is bírom, mikor itt osztanak, hogy ezt kell cserélni, így úgy, persze, amíg nem te fizeted, könnyű okosnak lenni!