Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A jó kurva élet bele a gecibe!
Faszomat pofáztok itt fel alá bazdmeg, amennyit itt elbasztál irogatással, már rég mehetne a motorod.
Vagyis h mi lesz rajta
Mit hallottál róla?
Hallottam az új kipud hiréről
Kb mennyi ,meg mennyire használt?
Arrow rendszert rakj rá és most épp lesz eggyem
Én meg fel is meg le is:D De csak azért mert nuku lift
A motor nyitott 21kw-os, megy mint arakéta! és hitelre is el lehet vinni!
azért írtam hogy a1-gyel vezethető mert én is azzal használom és semmi bajom
nem származott belőle , a rendőröknek soha eszükbe sem jutott, hogy púposkodjanak,inkább
dicsér gették meg elemezték a mocit!(ezért nem értem miért van mindenki beszarva a 21kw-os
forgalmitól,senki sem foglalkozik vele,de igyény szerint el ehet intézni)
De látom nem lesz könnyű télen eladni!
Amúgy nem tudtok rá komplett pályaidomot,meg ha van mennyi,mert ha nem megy el most akkor még nyúzom ?
Lefele énis csak felfelé már lustavok
Én meg lépcsőzök
A mi liftünk is eléggé gagyi Nemtom meddig bírja még bár nemhagyott még cserben sosem
Nah én is egy olyan liftet használok minden nap. Szarnak néz ki de a kötélnek akkor is el kell birni...
Gondolom te is láttál már 30éves lakótelepi liftet! Én egyedül nemmerek beszálni, nemhogy 20tonnával neviccelj
énis még lakótelepi vok, 1hónapig még és 20évig lifttel közlekedtem a földszinttől a 10. ig...
tudom hogy rátesznek még pl a hídépítéseknél is...csak akkor miért van enniy baleset az építési hibákból?
Van benne egy elektronika ami figyeli hogy ne legyen túlterhelve.ez olyan mintha az rs nek nem lehetne 70 fokig gázt húzni.
gyártótól függ de a liftek biztonsági tényezője 15 és 20 között kell lennie. Ez nem azt jelenti hogy tartósan elviseli, de egy darabig. Tehát a kötél is egy darabig bírja, meg a fékek is.
de 600kilónál már sípol...a legtöbb mi sielésnél szórakoztunk hogy beálltunk tizenakárhányan és 13nál már sípolt és nem indult el...
20biztonsági tényező?12tonnát?
Ha egy liftet 600 kg ra terveznek akkor 12000kg al lehet terhelni mert a lifteket 20 biztonsági tényezővel gyártják és azt is el kell hogy viselje(egy darabig)
De és valszeg el is fogja bírni,ezt hívják biztonsági tényezőnek.
HümmHümmHümmm

akkor faszságot tanítanak neked a BME-n...ha egy liftet 600kilóra terveznek akkor nemlehet 2tonnával megpakolni...
vannak játékszabályok amiket bekell tartani...pl az RSnél meg minden értelmes motornál ami vízhűtéses bekell tartani hogy beinditod és utánna öltözől be vagy elszívsz egy cigit vagy akármi...de nemindulhatsz egyből el vele mert akkor szétbaszod....

Tyt es dolognál annyi hogy meghal a Vertex meg az Asso is, de egy mittudomén milyen amit akar venni szettbe az kb fele annyit se fog elmenni!

Az alkatrészcseéről meg annyit hogy pl én úgyvagyok ezzel hogy nemfogom 1000km enként szétkapni hoyg most a tűgörgő ment szét, most a dugattyú, most a hajtokar...stbstb...
mert pl hajtókart se muszály cserélni de ha "elszakad" akkor nemcsak hajtókart hanem dugattyút meg hengert, meg hengerfejt, meg gyertyát meg sokmindent még cserélni kell...énis saját finanszirozásból csinálom a motorozásomat de eggyet már megtanultam! OLCSÓ HÚSNAK HÍG A LEVE! és ez az RS nél sokszorosan kijön mivel egy olyan utcai sportmotor amivel bármikor felmehetsz pályára és alkalmas ottis!és a teljesítmény LE aránya is igenjó!
én meg meglepődtem hogy egyben visszakaptad
jaja vágom. paráztam rendesen, h nehogy eldobja
700?és 125ös?egyik srác pont ilyet keres várjcsak!Gabonak szólok ő az aki kipróbálta a tiéd kakucson
Én meg az enyémet. Bazeg magyarázza már el valaki, h mi a baj az enyimével, mérnem viszi el senki?