Ha elviszed egy gépműhelybe, vagy normális szervízbe a főtengőt, akkor nem feltőtlenől azért cserélik ki a hajtórudat,met elkopott valamelyik szem, hanem mert esetleg kipatogotta cemenált felület. Ilyenkor nem "Lóg" nagyon a hajtórúd, mégis zajosan jár, és az új görgőt-csapot is gyorsan megint tönkretenné. Az ilyesminek inkább daráló-morgó hangja van, pontmint egy döglött cspágynak,nem csörömpölő. A hajtórúd is sokkal inkább fordulaton szakad el, mint szorulástól eltörik.
Hajtókar ritkán szokott eltörni,de leggyakrabban szorulásnál, amúgy azzal az lehet a tré,hogy a hajtókarszemek,azaz a tűgörgő fészkei elkopnak vagy akár a két sonka közötti csap,vagy a végei,és így lesz holtjáték,zörej és kotyogás a rendszerben. Ha meg csak az első dugódat cseréled,sztem még nem kell hozzányúlni,ha semmi csörgés,csilingelés nem jön a blokkból
Srácok elhiszem hoyg fontos de inkább arra válaszoljatok amit pár oldallal visszább kérdeztem.. Szóval ha dugócserénél kicserélem a csapágyakat tűgörgőket.. de a hajtókart nem.. vagy azt szokták egyáltalán cserélni? A lényeg hogy mi történhet ha nem cserélem ki? pl eltörik vagy ilyesmi? mert én még spec nem hallottam olyanról hogy eltört a hajtókar.. ami nem jelenti azt hogy nem fordulhat elő.. nah de tényleg azzal mi lehet a tré?
Nah ha eladó motoroknál járunk(az enyém már nem az )
Van egy 1998-as 30lóerős kék-gyöngyházfehér fényezésű frissen felújított blokkal(főtengely csapágy,szimeringek,hajtókar,tügörgők,dugó). És egy 2005-ös gyönyörű gyári fényezésű (piros-fekete,oroszlán) 11kw-os folytott változat,10000km-el vezetett szervízkönyvvel.Képekat majd rakok fel. Akit érdekel valamelyik MSN-en megtalál,vagy ide is írhat válaszolok rá.
Na látod a hozzád hasonló gondolkodású embereknek találták ki a léghűtéses gépeket!
Sr125 ös postás Yamaha, GS500 meg egyéb lóerőgyár motorok...
Svédországba olyan kamionok vannak amiket beállítanak hogy majd reggel 6:30kor kezdje melegíteni az olajat aztán majd jön a csóka 5perc mulva és indul vele...(vmi fűtőszálas megoldás)
mindjárt jön Kistuning barátunk és a kamionos multjával felvilágosít minket
mi a faszom aza power szelep?! van-e olyanja mr yamahanak es ha nincs misoc ette e meg?
Árakat is mondhastz.
Van egy 1998-as 30lóerős kék-gyöngyházfehér fényezésű frissen felújított blokkal(főtengely csapágy,szimeringek,hajtókar,tügörgők,dugó). És egy 2005-ös gyönyörű gyári fényezésű (piros-fekete,oroszlán) 11kw-os folytott változat,10000km-el vezetett szervízkönyvvel.Képekat majd rakok fel. Akit érdekel valamelyik MSN-en megtalál,vagy ide is írhat válaszolok rá.
Sr125 ös postás Yamaha, GS500 meg egyéb lóerőgyár motorok...
Svédországba olyan kamionok vannak amiket beállítanak hogy majd reggel 6:30kor kezdje melegíteni az olajat aztán majd jön a csóka 5perc mulva és indul vele...(vmi fűtőszálas megoldás)
mindjárt jön Kistuning barátunk és a kamionos multjával felvilágosít minket
szerintem páran tudják hogy elég jót megy
/képeket hamarosan rakok fel /
Mindenképp Rs-m lesz.