Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ennyivel is okosabb lettem
Ha elviszed egy gépműhelybe, vagy normális szervízbe a főtengőt, akkor nem feltőtlenől azért cserélik ki a hajtórudat,met elkopott valamelyik szem, hanem mert esetleg kipatogotta cemenált felület. Ilyenkor nem "Lóg" nagyon a hajtórúd, mégis zajosan jár, és az új görgőt-csapot is gyorsan megint tönkretenné. Az ilyesminek inkább daráló-morgó hangja van, pontmint egy döglött cspágynak,nem csörömpölő. A hajtórúd is sokkal inkább fordulaton szakad el, mint szorulástól eltörik.
a "vagy a végei"-nek nincs itt értelme
köszi srácok.. mehet vissza a poweres téma
Hajtókar ritkán szokott eltörni,de leggyakrabban szorulásnál, amúgy azzal az lehet a tré,hogy a hajtókarszemek,azaz a tűgörgő fészkei elkopnak vagy akár a két sonka közötti csap,vagy a végei,és így lesz holtjáték,zörej és kotyogás a rendszerben. Ha meg csak az első dugódat cseréled,sztem még nem kell hozzányúlni,ha semmi csörgés,csilingelés nem jön a blokkból
az also tugorgot csak ugy tod cserelni ha szetszedeted a fotengelyt akkor meg mar erdemes hajtokart is cserelni
Srácok elhiszem hoyg fontos de inkább arra válaszoljatok amit pár oldallal visszább kérdeztem.. Szóval ha dugócserénél kicserélem a csapágyakat tűgörgőket.. de a hajtókart nem.. vagy azt szokták egyáltalán cserélni? A lényeg hogy mi történhet ha nem cserélem ki? pl eltörik vagy ilyesmi? mert én még spec nem hallottam olyanról hogy eltört a hajtókar.. ami nem jelenti azt hogy nem fordulhat elő.. nah de tényleg azzal mi lehet a tré?
ennel most joval fontosabb temat kellene megvitatnunk!
mi a faszom aza power szelep?! van-e olyanja mr yamahanak es ha nincs misoc ette e meg?
ha már lehölgyezel minket
na már csak te hiányoztál
Tiszteletem hölgyeim
Ha már az eladó motoroknál járunk nekem is van ELADÓ RS-em.
450-be van majd csinálok róla képet,minden kinti papírral rendelkezik bármikor vizsgáztatható
holnap reggel fejest ugrok az idomosba még nincs meg de ha megtalátam akkor visszük holnap
Koma,előkerested nekem az rsv cuccokat?hozza holnap Dede?
Engem lehet h komolyan érdekel a 2005ös.
Lécci rakj fel képeket mert épp akarok majd rs-t venni, aztán lehet h érdekel.
Árakat is mondhastz.
Nah ha eladó motoroknál járunk(az enyém már nem az )
Van egy 1998-as 30lóerős kék-gyöngyházfehér fényezésű frissen felújított blokkal(főtengely csapágy,szimeringek,hajtókar,tügörgők,dugó). És egy 2005-ös gyönyörű gyári fényezésű (piros-fekete,oroszlán) 11kw-os folytott változat,10000km-el vezetett szervízkönyvvel.Képekat majd rakok fel. Akit érdekel valamelyik MSN-en megtalál,vagy ide is írhat válaszolok rá.
Na látod a hozzád hasonló gondolkodású embereknek találták ki a léghűtéses gépeket!
Sr125 ös postás Yamaha, GS500 meg egyéb lóerőgyár motorok...
Svédországba olyan kamionok vannak amiket beállítanak hogy majd reggel 6:30kor kezdje melegíteni az olajat aztán majd jön a csóka 5perc mulva és indul vele...(vmi fűtőszálas megoldás)
mindjárt jön Kistuning barátunk és a kamionos multjával felvilágosít minket
Eladó lesz az én régi Rs-em is !
szerintem páran tudják hogy elég jót megy
/képeket hamarosan rakok fel /
Van 20liter lopott gázolajam!
áááááá
Mindenképp Rs-m lesz.
add nekem, hazsnosabb.. megkíméled magad a költséges motorozástól!