nah ott a pont ;) csak neki az a baja h meghallhatott volna ha ez 50 méterrel elöbb történik...egyébként meg ez a különolajozás nem biztos h jó M-Force oldalán aztmondták csak pályára kössem ki...meg ha motorfékkel mész nem igen jut be anyag a hengerbe vagy nem igy van?
Jesszusom hogy felfújjátok ezt a ragadás témát...
Joe-Z, sajnálom ami történt, de szerintem baromi hülyén fogod fel... Nem szar az attól mert megragadt, tudod ezek ilyenek... Nézd meg a literteljesítményét /200le felett/, meg azt h mekkora a teljesítménye 125cc létére! EGy ilyen kihegyezett gépnél abszolút normális h bármikor megszorulhat... Rájátszik azis ha az olajszivattyú egy fél másodpercre kihagy vagy bármi... Kisebb az esély a szorulásra ha magad kevered a benyát /persze én sem keverem magamnak/ és kikötüd a gyári olajzást...
Szerintem nem gáz a ragadás, az előző apriliám, a Futura, na az igaz csak 120nál szorult meg, de előzés közben.. És? a másodperc törtrésze alatt reagáltam, kuplungoltam és kigurultam a fűre.. Nem szidtam én a motort, meg senkit.. Najó, 8km-t kellett tolnom haza, ennyi volt a cink csak :)
de amúgy miután meg lett csinálva tovább használtam...
Másrészt újból 2t 125cc motort vettem... Szerintem megéri bevállalni :)
de egyébként érdekes azt még senki se mondta h RS-e ragadt meg eddig motoring+dadis-nak Cagiva Mito,meg Joe-Z-nek Gilera SP02 amiota figyelem a forumot...
Ja motorra merek ülni Már vagy 3 éve ragadt meg és azóta is motorozom vele. Csak a tudat hogy 1 gyors kisívű kanyarban megradhat nagytempónál nem tól megnyugtató.
mindenkinél máshogy megy a dolog van akiben egy ragadás halálfélelmet okoz, amit legyünk őszinték senki sem szeretne megismételni, szal valahol érthető attól függ milyen szemszögből nézzük, mindenki más, máshogy gondolkodik és attól h. más nem feltétlen hülye
igazi ejnstejnek vagytok gyerekek.... xlzx legaláb bért is a motorhoz nem ugy mint ti
46 ezer km egy dugoval
ha mondok neked 15ezret akkor arra már azmondják h hu.. nem volt már gyenge?
mitmondjak..észkombájnok vagytok...
Joe-Z, sajnálom ami történt, de szerintem baromi hülyén fogod fel... Nem szar az attól mert megragadt, tudod ezek ilyenek... Nézd meg a literteljesítményét /200le felett/, meg azt h mekkora a teljesítménye 125cc létére! EGy ilyen kihegyezett gépnél abszolút normális h bármikor megszorulhat... Rájátszik azis ha az olajszivattyú egy fél másodpercre kihagy vagy bármi... Kisebb az esély a szorulásra ha magad kevered a benyát /persze én sem keverem magamnak/ és kikötüd a gyári olajzást...
Szerintem nem gáz a ragadás, az előző apriliám, a Futura, na az igaz csak 120nál szorult meg, de előzés közben.. És? a másodperc törtrésze alatt reagáltam, kuplungoltam és kigurultam a fűre.. Nem szidtam én a motort, meg senkit.. Najó, 8km-t kellett tolnom haza, ennyi volt a cink csak :)
de amúgy miután meg lett csinálva tovább használtam...
Másrészt újból 2t 125cc motort vettem... Szerintem megéri bevállalni :)
azután bisztos...
46 ezer km egy dugoval
ha mondok neked 15ezret akkor arra már azmondják h hu.. nem volt már gyenge?
mitmondjak..észkombájnok vagytok...
ugye xlzx?