Én is pont úgy jártam mint Joe-Z, 7.-ben 10.000en megragadt(beszarni sem volt időm ),húztam énis pármétet gumicsíkot, azóta mindig bennem van. Nem 1 életbiztosítás.
utálok gyorsulni mert megszakad induláskor a szivem h mi történhet most szegény kuplunggal...
ja hát mázli volt, dehát mindenkivel megesik. ah megnéztük azt a kanyart, a napokban már többen is bepróbálták azt az utat ami én mentem
most pályán óvatosabb is leszek, azért megijedtem rendesen
Igaz!
De most nem is azt mondtam, hogy én döcögnék vele 20ekm-et.
Bőven elég 12-13ezerkm azt dugócsere.
Amúgy még ha nem is húzom, akkor is jobban megy mint egy 4T .
Azt elhiszem, de kibírnak 15-20-at, ha szépen bánnak vele (nem viszik gyorsulásra, jó olaj, jó benzin, nem húzzák ki fullra...stb.).
Az enyém elvileg mér megjárt 1-2 gyorsulást (előző tulaj).
125ös endurom van,ugyanazzal a blokkal,meg van 3-4-5 szerelő ismerősöm,meg még nagyon sok motoros ismerősöm .... az új rs-nél 16ezrenként dugó csere van előírva....de az új! nem régi...
Látom, ZLXZ, te vagy itt az ész .
Volt már 125-ös speed motorod?
Kérlek, áruld már el nekem, hogy mitől vagy ilyen okos? Mert annyira nagyra tartod a bölcsességed!
Gratulálok!
Kibírják ezek a gépek, csak jól kell vele bánni.
Most olvastam a "bakidról"-Mázlista vagy hallod..
Csaba Mitojával gyorsultatok is?Ki nyert?
Mult héten volt nálam Csaba-nekem tetszett a mocija csak kicsit vékonykának találtam a kipuffját(az enyémhez képest)
Kresz:Itthon nagyon májer vagyok,55 kérdés-55 helyes válasz
Persze ettől még vizsgán megbukhatok
Gratulálok Joe-Z akkor neked is megvolt erre a hétre a parád
én holnap megyek az uj plexiért az össztört helyett, de sztem a karcot nem fogom kijavítani hanem rávágok egyenlőre egy matrcitá... hátha nyáron még rányomok 1-2-t. aztán majd idény végén meglátom mi lesz vele.
enyemben mar 15000 van es most kezd gyengulni 6ban nem forogja le a 11000et ettol fuggetlenul meg teljesen rendben van normalisan kell hasznalni. haverom suzuki RGje 46000et ment el a gyari dugoval. es ekkora okor baromsagot hogy lehet irni h a 2T porog szet?! 4T tobbet porog ideje lenne mar raebredni
Ja, a 2T-k könnyen megszorúlhatnak. EZZEL SZÁMOLNI KELL.
Én is számítottam rá, mert 10000km óta bizos nem volt benne dugócsere.
(Autópályán 170-ig pörgettem, 12500-as fordulat, 80fok(ezt nem figyeltem, csak utána vetem észre). Lassítottam és puff beállt.) Ez van.
Elvileg olaszoknál 15-20e kmenként, japánoknál 20-25e kmenként kell dugót cserélni 8attól függ, hogy hajtod és miylen olajat teszel bele).
Akkor se vennék 125-ös 4T-t. Persze, hogy 15mp alatt legyek 100-on ?
2T-nek ez a hátránya: szétpörög.
Olasz motorokat 30.000km-ig terveznek és kész !
mi mást csinálna? annyit látsz h a fordulat mérő leeseik 0ra(ha van) és csúszik a motor,mert ugye gyújtás rajta van és ugye begurulás elv alapján indulna is a motor,de meg van ragadva 1 helyen és onnan nem mozdul....kuplungolni kell hogy forogjon...utána várni 1 kicsit míg kihül,utána lehet menni
ja hát mázli volt, dehát mindenkivel megesik. ah megnéztük azt a kanyart, a napokban már többen is bepróbálták azt az utat ami én mentem
most pályán óvatosabb is leszek, azért megijedtem rendesen
De most nem is azt mondtam, hogy én döcögnék vele 20ekm-et.
Bőven elég 12-13ezerkm azt dugócsere.
Amúgy még ha nem is húzom, akkor is jobban megy mint egy 4T .
Az enyém elvileg mér megjárt 1-2 gyorsulást (előző tulaj).
A gumikat is ált. 10.000km-enként kell cserélni.
Mégis mindenki addig használja míg el nem kopik.
Volt már 125-ös speed motorod?
Kérlek, áruld már el nekem, hogy mitől vagy ilyen okos? Mert annyira nagyra tartod a bölcsességed!
Gratulálok!
Kibírják ezek a gépek, csak jól kell vele bánni.
Csaba Mitojával gyorsultatok is?Ki nyert?
Mult héten volt nálam Csaba-nekem tetszett a mocija csak kicsit vékonykának találtam a kipuffját(az enyémhez képest)
Kresz:Itthon nagyon májer vagyok,55 kérdés-55 helyes válasz
Persze ettől még vizsgán megbukhatok
én holnap megyek az uj plexiért az össztört helyett, de sztem a karcot nem fogom kijavítani hanem rávágok egyenlőre egy matrcitá... hátha nyáron még rányomok 1-2-t. aztán majd idény végén meglátom mi lesz vele.
^ez tetszeni fog neked
szal akkor 10,000ként dugócsere (125ösön) és úgy nem fog iolyen történni?
Én is számítottam rá, mert 10000km óta bizos nem volt benne dugócsere.
(Autópályán 170-ig pörgettem, 12500-as fordulat, 80fok(ezt nem figyeltem, csak utána vetem észre). Lassítottam és puff beállt.) Ez van.
Elvileg olaszoknál 15-20e kmenként, japánoknál 20-25e kmenként kell dugót cserélni 8attól függ, hogy hajtod és miylen olajat teszel bele).
Akkor se vennék 125-ös 4T-t. Persze, hogy 15mp alatt legyek 100-on ?
2T-nek ez a hátránya: szétpörög.
Olasz motorokat 30.000km-ig terveznek és kész !