Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Freccia c12r. Joe-z henger károsodott?
milyen motorral voltál?
Én is pont úgy jártam mint Joe-Z, 7.-ben 10.000en megragadt(beszarni sem volt időm ),húztam énis pármétet gumicsíkot, azóta mindig bennem van. Nem 1 életbiztosítás.
utálok gyorsulni mert megszakad induláskor a szivem h mi történhet most szegény kuplunggal...
ja hát mázli volt, dehát mindenkivel megesik. ah megnéztük azt a kanyart, a napokban már többen is bepróbálták azt az utat ami én mentem
most pályán óvatosabb is leszek, azért megijedtem rendesen
ezt megint hülyén írtad,ne általánosíts 1 1000res 4tnél nem megy jobban 1 125ös 4tnél igen...
Igaz!
De most nem is azt mondtam, hogy én döcögnék vele 20ekm-et.
Bőven elég 12-13ezerkm azt dugócsere.
Amúgy még ha nem is húzom, akkor is jobban megy mint egy 4T .
akkor meg minek veszel 2t motort? a lényege hogy hajtva legyen,pörögjön,mindig power,menjen,azt szereti....
Azt elhiszem, de kibírnak 15-20-at, ha szépen bánnak vele (nem viszik gyorsulásra, jó olaj, jó benzin, nem húzzák ki fullra...stb.).
Az enyém elvileg mér megjárt 1-2 gyorsulást (előző tulaj).
előírva,és ha túlléped 1-2 ezerrel akkor beszopod mert szarrá megy a hengered is.
még 36ezret se...még a 26 is sok...16 talán...nagyon talán....
Előírva!!!
A gumikat is ált. 10.000km-enként kell cserélni.
Mégis mindenki addig használja míg el nem kopik.
46ezret max úgy ment el h. az utolsó 10000km-et tologatta egy 2t 46ezret nem fog az életben elmenni egy dugóval... úgyhogy igaza van a srácnak
125ös endurom van,ugyanazzal a blokkal,meg van 3-4-5 szerelő ismerősöm,meg még nagyon sok motoros ismerősöm .... az új rs-nél 16ezrenként dugó csere van előírva....de az új! nem régi...
Bocs: xlzx
Látom, ZLXZ, te vagy itt az ész .
Volt már 125-ös speed motorod?
Kérlek, áruld már el nekem, hogy mitől vagy ilyen okos? Mert annyira nagyra tartod a bölcsességed!
Gratulálok!
Kibírják ezek a gépek, csak jól kell vele bánni.
Most olvastam a "bakidról"-Mázlista vagy hallod..
Csaba Mitojával gyorsultatok is?Ki nyert?
Mult héten volt nálam Csaba-nekem tetszett a mocija csak kicsit vékonykának találtam a kipuffját(az enyémhez képest)



Kresz:Itthon nagyon májer vagyok,55 kérdés-55 helyes válasz
Persze ettől még vizsgán megbukhatok
Gratulálok Joe-Z akkor neked is megvolt erre a hétre a parád
én holnap megyek az uj plexiért az össztört helyett, de sztem a karcot nem fogom kijavítani hanem rávágok egyenlőre egy matrcitá... hátha nyáron még rányomok 1-2-t. aztán majd idény végén meglátom mi lesz vele.
gondolod kitalalom mert az tok meno?
46ezret? képtelenség.még ha szarrá is volt folytva a motor....gondolkozzál már 1 kicsit...
enyemben mar 15000 van es most kezd gyengulni 6ban nem forogja le a 11000et ettol fuggetlenul meg teljesen rendben van normalisan kell hasznalni. haverom suzuki RGje 46000et ment el a gyari dugoval. es ekkora okor baromsagot hogy lehet irni h a 2T porog szet?! 4T tobbet porog ideje lenne mar raebredni
15-20? te is ritka hülye vagy már bocs....8-10 ezrenként kell cserélni,és akkor már sokat elment...a gyári dugóval bírják ált 12 ezerig....
www.teagames.com/games/tgmotocross/play.php

^ez tetszeni fog neked

szal akkor 10,000ként dugócsere (125ösön) és úgy nem fog iolyen történni?
Ja, a 2T-k könnyen megszorúlhatnak. EZZEL SZÁMOLNI KELL.
Én is számítottam rá, mert 10000km óta bizos nem volt benne dugócsere.
(Autópályán 170-ig pörgettem, 12500-as fordulat, 80fok(ezt nem figyeltem, csak utána vetem észre). Lassítottam és puff beállt.) Ez van.
Elvileg olaszoknál 15-20e kmenként, japánoknál 20-25e kmenként kell dugót cserélni 8attól függ, hogy hajtod és miylen olajat teszel bele).
Akkor se vennék 125-ös 4T-t. Persze, hogy 15mp alatt legyek 100-on ?
2T-nek ez a hátránya: szétpörög.
Olasz motorokat 30.000km-ig terveznek és kész !
mi mást csinálna? annyit látsz h a fordulat mérő leeseik 0ra(ha van) és csúszik a motor,mert ugye gyújtás rajta van és ugye begurulás elv alapján indulna is a motor,de meg van ragadva 1 helyen és onnan nem mozdul....kuplungolni kell hogy forogjon...utána várni 1 kicsit míg kihül,utána lehet menni
dugattyú , nem a blokk