Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jah értem
Nem 299 el veret hanem közlekedik és nemkell lebuutáznod ha nem ismered...
Úgyértem ha elforog alattad a kerék,betáncol megcsúszik stb. akkor az izgalomtól sztem nemis fox gondolni a hidegre.Legalábbis én ígyszoktam lenni vele...
Jónagy buta szegény.
nem fázol rajta ha elforog?amúgy a busás topicból is vágtatnak még páran
Hawer gsx-r 1000 rel mostis motrozik,ésha elforog a kerék akkor mivan?Pont az a lényeg,hogy nem fázol rajta ha elforog...
Az rg 500 is forgótárcsás ugye?
inkább az a csoda hogy nem fújta le a kasztnit a szél 180nál
A trabi forgótárcsás, mint a kittes rs:)
Hanem 200kiló, és 90le :D
Az kemény csoda h nem repült szét az egész
Igen lehet? Amikor ráteszed 100-nál és keresztbe áll alattad mert a nyomatéktól rögtön elforog a gumi? Vagy visszaváltva (hiába a gázfröccs) egyből megelőz az eleje? Gondolkodj már. Nem 140kg mint az RS és ismétlem nem 30Le.

Ja meg talán a legfontosabb nem szeretek fázni,rá nem ülnék semmi oknál fogva

Télen autózni kell gyerekek!
160 utazót mondott rá, 180 körüli véggel, vagy igaz, vagy nem, de mindegy is, a lényeg a legenda:)
Kedves scoefield barátom rúgd ki a kémedet mert elég rosszul jelent A Jet az Pilisvörösváron van és utálom amióta 2x tankoltam tele az Sp-t náluk és telelett a karbim vízzel Csabán Esso kutat találsz. Elég sokat vagyok ott láthattad az autót. Nálam a motor csak hobbi mindennapi furikázásra autóval járok.
Na áruld el mennyit ment léccci Nagyon kiváncsi tudok lenni ilyenekre Biztos szedte a lábát mert jól meglehet tuningolni a trabikat is...Hiába hangzik furán,meglehet
Többen is csináltak régebben radikális tuningot trabiba, Szikszai mesternek volt pl 6 felömlős hengere 195 fokos kipu szöggel, nem mondom meg mit mondott mennyit ment, mindenesetre tízezernél gyakraban volt főtengőgenerál:)
HJa, a trabi kihegyezett a maga 26 Le-ével, 600 ccm.hez
És a trabantok mértnem ragadnak meg télen?
Hidegben karburálni kell, mert "sűrűbb " a levegő, egy hangyányit szegényre állított motor hidegben megragad. Kb 1-2% nyival nagyobb főfuvi már elég szokot lenni.
Nem arcoskodni akarok, csak azt hittem ez köztudott, hogy egy hegyesebb motor(mint pl az rs) nem megy el azonos karburálásal kánikulában, meg minusz tízben. Egy túramotornak az ilyesmi általéban meg sem kottyan,azokban rendszerint kisebb a robbanáskor keletkező véghőmérséklet, meg mindenmás is lájtosabb bennük, ezért jobban tűrik az ilyen alulkarburálást, de azoknak sem árt a rendes beállítás.
Egyik haver (Pedróza) dettó hidegben ragasztotta meg a kánikulában beállított nsr-t...
De legalább az Mv Agustában 1ezik a véleményünk
Képzeld énis mocizok és nem 30 al meg még jópár ember mototorzik és őksem 30 al mennek...HA havazás van akkor elismerem hogy nemjó mocizni.Mostmár felénk kezd olvadni úgyhogy jólesz És attól hogy te nemmersz télen mocizni attólmég nemkell engem letámadni...
Te meg már ne csinálj mindjárt háborús hangulatot itt nekem !
Tudja ő,hogy miért-mit írtam!
Télen is motorozzon aki akar (Tyt mindjárt jön aztán elzavar a picsába mert nem rajongsz a téli motorozásért)
Nekem spec télen ragadt meg mindíg a paripa,szal én kihagyom
ne legyetek már ökrök.. ki az az állat aki elmegy télen motorozni.. a motorozás pont azért jó mert "lendületesen" lehet vele menni.. abban semmi jó nicns hogy mész 30-al +2 fokban és imádkozol hogy ne csússzon ki alólad a gép és ne baszd szét az oldalát.. szóval csak akkor basztassátok ha majd nyáron is a garázsba áll neki.. most viszont jogosan tartja ott...
Attól hogy nem 30 le attól még lehet vele menni télen is...