"meg a rotax 123-as gyujtás tunig célra sokkal jobb jobban vezérli a powert,és nincs bene egy luk 7000-8000 fordulatszám között,mind az uj gyujtásokba."
hát ami gyárilag 11kw az tuti folytott,de egyébb márka kereskedésbe kéz allatt lehhet kérni powerszelepel is.
1999-ig összes rs poweres meg áltt 34-es karbival vannak,és nincs katalizátor.
meg a rotax 123-as gyujtás tunig célra sokkal jobb jobban vezérli a powert,és nincs bene egy luk 7000-8000 fordulatszám között,mind az uj gyujtásokba.
Amúgy meg nem kell ennyit szenvedni ezzel, itt az én gépem, 2004, 3000km (nincs visszahajtva, ezt jópáran tanúsíthatják), ajándék pályaidomszett lefújva, nem fojtott, magyarországi
hellosztok:
akinek folytott rs 125-ös e van az szerintem ugy célszerü kinyitni:
_powerkit
-kipufogó
-34-es karbi
és igy 180-at kéne meni.
de annak nem sok értelme van hogy csak a power nyitják ki,jobban fog menni de nem lesz az igazi.
hidegbe nekem egyik mocim semm mert ugy mint melegbe.
ezzel a rs-sel mi mentünk 140-150simán.
nekem volt egy pálya rs-125 gyorsulási versenyre nyártam vele és hidegbe közel nem azt tudta mint 20-fokba.
állt 2002-es utáni rs-ek mind folytotak,de mindet ki lehet nyitni rajta van az összesnek a power helye
most írták le előző oldalt akinek van. bekukkantasz a hengerhez, kipufogó felett, ha ott a nyelv akkor meglehet csinálni, ha nincs kiképezve a helye akkor felejtős szerintem
02 es rs re kéne.nagyon fontos.