Pár hónapja én is pegaso tulaj lettem,igaz jelenleg kés alatt fekszik a motor, 3000km után feladta a harcot (szétment a felső tűgörgő).
Az elöző tulaj nál is elvileg ez volt a probléma 1000km-nél, ill. nála egyszer meg is szorult.(egyébként vas perselyezett a henger) Érdekelne hogy nektek mekkora futási teljesítménnyel rendelkezik a pegaso,azért pár ezer km-ként nem szeretnék dugót cserélni benn..
ill. érdekelne fordulatszám kihajtó része ha valakinek van írjon.
A képet még nem volt időm megcsinálni, remélem holnap eljutok odáig!
Én most raktam bele 10w40-es motul olajat. Olyat, amit 2T motorok blokkjába fejlesztettek ki, legalábbis ajánlják hozzá. Én repsol olajjal használom, 35-40es keverékkel (7-8 liter benzinez teszek 2 deci olajat). A különolajozóhoz bemenő gumi csőbe tekerj egy csavart, vagy valahogy zárd le, ha még nincs, hogy ne szívjon falsot.
Pontosan milyen olaj kell a blokkba?
Egy 1989-es szerelési útmutatóban azt találtam SAE 30,Gondolom a MOTUL SAE 10-40 Akkor jó bele.
Milyen keverék kell bele? 50-40-33?Most 50-es van benne husqvarva xp olajjal full szintetikus.Kivan kötve az olajzás(így vettem,de nem bánom) De amúgy,hogy kéne lekötni szabályosan?A bowden még húzza a szivattyút,a cső van csak lekötve a karbiról,gondolom azt is zsugorcsővel zárjam le stb.
na azt most nem tudom megmondani, mert csak hétvégén leszek otthon. Keresgélj itt fórumon képet a feszszabról, én is raktam már be. Ha úgy van bekötve, mint a képen, akkor az úgy jó. Ha nincs meg, akkor leveszem az ülést és lefényképezem neked, ha gondolod
megnéztem,nincs töltés,aksi 1 napos,biztosíték új,(mert 1 van) az összes sarut újra kötöttem az aksinál mert nagyon oxidos volt.A kérdés: Van a fesszabon tán egy R+ kivezetés amin nincs kábel,nem ez a töltés része a fesszabnak.Ha ráraknám az aksi + pólusára,egy biztosítékkal egybekötve,vajon jó lenne?
Először nézd meg multiméterrel a töltést. Ha sz*r, akkor ellenőrizd a biztosítékot, hogy jók-e. Aztán jöhetnek a komolyabb részek...gondolok itt feszszabra pl
Pár hónapja én is pegaso tulaj lettem,igaz jelenleg kés alatt fekszik a motor, 3000km után feladta a harcot (szétment a felső tűgörgő).
Az elöző tulaj nál is elvileg ez volt a probléma 1000km-nél, ill. nála egyszer meg is szorult.(egyébként vas perselyezett a henger) Érdekelne hogy nektek mekkora futási teljesítménnyel rendelkezik a pegaso,azért pár ezer km-ként nem szeretnék dugót cserélni benn..
ill. érdekelne fordulatszám kihajtó része ha valakinek van írjon.