A blokk zörgés/csörgés mentes, ROTAX123, hibátlan állapotban, tényleg nagyon szépen jár, még motorban van, meghallgatható...hibátlan gyújtással(alap+lendk+trafó), 28as DellOrto-val, szívócsonk, membrán, önindító, hőgomba stb ami egy blokkhoz tartozik. 6sebességes úgy tudom, váltója/kuplungja is hibátlan.
Alaplap: 15e
Lendkerék: 8e
Trafó:15e
Karbi: 7e
Szcsonk: 2e
Membrán: 3e
El.Power: 5e
Önindító bendix-el, pajzzsal: 5e
Maga a natúr blokk az előbbiek nélkül: 40e
az oké anélkül nem is tudnám kitekerni ha azt a két imbusz csavart nem lazítom ki. Én kilazítottam kitekertem de nem tudom csak a jobb villaszárból kitekerni a tengelyt.
szia makaveli!az első tengelyt ugy tudod kivenni,hogy ha lelazítottad az anyát akkor a tengely másik végén a villának a befogó résznél van 2 imbusz csavar amit meg kell lazítanod hogy kicsusszon a tengely.
aprilia alkatrészek eladóak!
van nagyon sok minden! vanak rotax 123-as blokok egybe vagy darabokba is ! van még 127-es blokk is olcson!
akkor van még 1 sport pro idomgarnitúrám is!
gumik felnik hátcsóvilák müszerfalak van1 zsir uj dell orto 28-as karbim is! ólcson! vannak még gyári kipufogórendszereim is tökéletesek!deknik kuplungok főtengejek olajpumpa hegerek!, stb
ird meg mi kell és mondom hogy van e!
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
helosztok!sikerült megcsinálnia telokat castrol telo olajat tettem bele.ugy néz ki faszán müködik,kösz mégegyszer a segítséget.de ha az előzö kérdésemre is tudtok valami jót azt is szívesen fogadom,kösz
köszönöm szépen skacok az infokat.Tényleg jó segítség volt ezt fogom tenni.Még annyit hadd kérdezzek meg szerintetek mitöl dadog vagy hörög a moci ha olyan 40km/h -ra lelassul vagyis a fordulat lejön 5000alá akkor 2. ba is ahogy huzom rá megint a gázt akkor olyan nehézkes dadog hörög ha felvergödik 6000 re vagyis nemsokára powernyitás akkor megy szépen.tehát magas tartomány ok alacsony az nem jó.probáltam már új B10Eg gyertyát tettem bele a subertűn állítottam akkor is .Vélemény?ja karbit is tisztítottam.KÖSZI előre is a segítséget.
Így van, nekem még régebben azt mondták, hogy automata-váltó olaj is jó bele, én inkább megvettem 1-2 ezer forintért a Shell Advance Fork 10-est ami kifejezetten ide van kitalálva. Inkább költs egy picivel többet és legyen jó, minthogy pár hét után újra szétszedd.
Lökésgátló olajat bele. Nehogy markolóhirdaulika-olajat tölts a teleszkópba. Lehet hogy működik vele, de hogy nem arra van kitalálva, az biztos.
Lökésgátló olajnak hívják amit Te keresel, UNIX-nál egy liter REPSOL kb. 2000 ft. Ne motorosboltban vedd, mert lehúznak, és pár deciért 3-4000-ket kérnek el sokszor. (Tiszt.A.Kiv.)
Tehát, ismétlem: NEM hidraulika-olaj, hanem LÖKÉSGÁTLÓ TELESZKÓPOLAJ.
A fórumon időnként érdekes irányzatok bukkannak fel, egy időben mindenki azt mondta, hogy a 4T motorolaj a legjobb a teleszkópba. Ez kb. 2 éve volt.
össze rakod de még nem szereled bele a nagy csavrt a tetjén ne rgd rá akkor engedd le teljesen az egészet töltsd addig ameddig ki nem kezd folyni tehét össze csúsztatod a teleszkópot rugóval együtt
nagyon köszi a segítséget.még annyit hogy bármelyik hidraulika olaj jó nem kell nézni a számokat?vagy rendes telo olaj?amit néztem a neten ilyen castrol meg miegymás volt 10w stb.ez nem fontos?köszi mégegyszer a segítségedet.
Heló me fogod ki szeded a telókat és le csavarod a tetejéról aszt a nagy csavart ki szreded a rugót akkor meg fordítod az aljára a teleszkópot és le csavarod az alján lévő anyát rlméletileg ilyenkor szét kell jönnie ki veszet a szimeringeget el viszed szimering boltba ott adnak neked újat és bármeik benzinkúton veszel hidraulika olajat és össze rakod az egészet!
sziasztok lécciadjatok tanácsot milyen olaj kell az első teloba mert elszállt az olaj belőle és gondolom szimering is kell az milyen pest környékén hol lehet beszerezni ?itthon bonyolult kicserélni?van valami amilyen beállításra oda kell figyelni?kösz .
Segítség!
Találtam egy pegaso 50 vázat amiből a lengővillát sehogy nem tudom kiszedni...
Letekertem a lengővilla tengely anyáját féket, kereket,központi telót mindent kikötöttem.
Már csak a tengely fogja de azt nem tudom ki szedni.Próbáltam kiütni de nem nagyon akar.Van valami teknikája?Mit csináljak neki?
Előre is köszi.
A blokk zörgés/csörgés mentes, ROTAX123, hibátlan állapotban, tényleg nagyon szépen jár, még motorban van, meghallgatható...hibátlan gyújtással(alap+lendk+trafó), 28as DellOrto-val, szívócsonk, membrán, önindító, hőgomba stb ami egy blokkhoz tartozik. 6sebességes úgy tudom, váltója/kuplungja is hibátlan.
Alaplap: 15e
Lendkerék: 8e
Trafó:15e
Karbi: 7e
Szcsonk: 2e
Membrán: 3e
El.Power: 5e
Önindító bendix-el, pajzzsal: 5e
Maga a natúr blokk az előbbiek nélkül: 40e
EGYBEN MINDEN: 75e Ft
30/423-0674