Elvileg a kuplungot is majdnem teljesen összerakhatod, a henger felmehet, csak a dekli marad ki, meg pár apróság... Annyira szerencsére nem akaszt meg...
A kuplungkinyomó pálcák közé kell golyó! Különben a gyári hosszal a pálcák lehet ki sem emelnek, illetve az a csapágy, hogy mikor kinyomod, és forog, azon forduljon. HA nincs, elveszett nem baj, csapágyboltba vegyél akkora golyót, ami befér a csőtengelybe pont. Filléres tétel...
köszi a biztatást.még azt kérdezném mert láttam egy rajzot,hogy ami a kuplungot kiemeli és a fix tengely belsejében lévő vékony csap között van egy kis golyó vagy lenni kéne?mert én amikor a blokk-ot széthúztam csak egyet találtam.azt a váltó dob beállitó golyót a rugóval.amúgy most teszem össze a blokk-ot rá tettem a váltó kart úgy néz ki mükszik.remélem nem csesztem el semmit.
alapvetően semmi... Ugye ugye mondtam.. logikus... De inkább nézd meg 2... Gondold végig hogy fog kapcsolni... Amúgy max megfordítani lehet a fogaskerekeket általában, megcserélni nemigen :D
nos trakee.igen józan paraszti ész.kimentem délután egy kicsit legózni és úgy tűnik sikerült összerakni a váltót .igaz csak provizórikusan,mert a blokk még darabokban van.be voltam fosva tőle,de van benne logika.az összeszerelésnek amúgy van valami fortélya?új szimering készlet,új csapágyak mind a 4 fag c3-as,meg henger és blokk tömités készlet.remélem jó lessz.küldjétek az rv-s öninditó tartó keretet mert hülyét kapo.ne ezen múljon már.
légyszíves v.ki segítsen. 125 sintesin a láncot hogyan tudom állítani/feszesíteni/feszíteni(nemtom melyik ide a jó szó... xD) esetleg ha vhol már van leírás akk annak is jó a linkje de ha v.ki elmagyarázná azt megköszönném:)
a 125-ös, az aluvázas, fordított telós, Rotax 123-as blokkal '88 ban jelent meg, ez a Sintesi. '90-ben jött a Futura, '92 ben meg az RS. '88 előtt volt a Projekt 108, meg asszem még előtte is volt motor, ami az AF1 nevet viselte. Az 50-es midníg a 25-ös kistestvére volt. Ha '93-asnak modnanak egy motort, az még lehet kb rendben, de későbbi AF1 nincs, arr csak a tulaj mondja. Amúgy a legtöbb alkatrészben egy pici karikában benn van az évjárat, körülötte meg a gyártási hónap, ha kivehető. Persze ezek a motorok már sokszor túl vannak mindenféle alkatrész, és blokkcserén. Pláne az 50-es, aminek a cserélgetéséhez nálunk nem kell semmilyen papír.
Megjegyzem az első RS 50-esek alig mások, mint az AF1, még a félkarú lengővilla is megvan, talán a felni 3 küllős.. De 50-esben nagyon nem avgyok otthon.
Szerintem a 90es években végig gyártottak AF1-et. Nekem is volt ilyen motorom igaz volt vele sok baj de nem több mint egy másik motorral, ha rendesen karban van tartva akkor jo motor. Amugy meg teljesítményre nem rossz kis gép. Nekem tuning nélkül 95körül vitt.
Hali!
Tudna valaki segíteni? Kérdsem: 50-es AF1-eket mettől meddig gyártottak? Mennyire megbízható gépek? Ezeket is többet kell szerelni, mint amennyit használom? Tudom, hogy az előző tulaj(ok)tól függ főként..
Érd:
Tel: 06-30-396-9584
E-mail: aprilia0212@freemail.hu
-Szívócsonk: 2.000Ft
-Önindító+bendix pajzsal együtt: 4.000Ft
-Láncszett: 4.000Ft
-Kerekek: 5.000Ft/db
-Első fékrendszer: 4.000Ft
-Gyújtótrafó: 15.000Ft
-Műszerfal: 3.000Ft
-Első teleszkóp: 5.000Ft
-Hátsó lengővilla: 3.500Ft
-Váz: 4.000Ft
-Segédváz: 3.000Ft
-Jobb-bal kapcsolók egyben: 1.500Ft/ Db
-Légszűrőház: 2.000Ft
-Komplett kipufogó rendszer: 7.000Ft
-Lábtartók: 5.000Ft
-Rezó: 4.000Ft
-Idomok: 13.000Ft
-Önindító relé: 1.000Ft
Mased: 30-256-23-33
Power nyelved nincs véletlenül ?
http://www.kepesmotor.hu/april...
fékcső kellene a pegasóra előre! van valakinek esetleg?
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
-Szívócsonk: 2.000Ft
-Önindító+bendix pajzsal együtt: 4.000Ft
-Láncszett: 4.000Ft
-Kerekek: 5.000Ft/db
-Első fékrendszer: 4.000Ft
-Gyújtótrafó: 15.000Ft
-Műszerfal: 3.000Ft
-Első teleszkóp: 5.000Ft
-Hátsó lengővilla: 3.500Ft
-Váz: 4.000Ft
-Segédváz: 3.000Ft
-Jobb-bal kapcsolók egyben: 1.500Ft/ Db
-Légszűrőház: 2.000Ft
-Komplett kipufogó rendszer: 7.000Ft
-Neumetikus Power: 3.000Ft
-Lábtartók: 5.000Ft
-Rezó: 4.000Ft
-Idomok: 13.000Ft
-Önindító relé: 1.000Ft
Mased: 30-256-23-33
Megjegyzem az első RS 50-esek alig mások, mint az AF1, még a félkarú lengővilla is megvan, talán a felni 3 küllős.. De 50-esben nagyon nem avgyok otthon.
Tudna valaki segíteni? Kérdsem: 50-es AF1-eket mettől meddig gyártottak? Mennyire megbízható gépek? Ezeket is többet kell szerelni, mint amennyit használom? Tudom, hogy az előző tulaj(ok)tól függ főként..
polini 160as henger+hengerfej(perselyezni kell)10000ft
főtengely+hajtókar 9000ft
kuplung komplett 5000ft
lamellák 500ft/db
komplett váltó 9000ft
szívócsonk 1500ft
membrán 2000ft
önindító 3500ft
Irány árak,nekem már nem kellenek!
a motorom is eladó autóvásárlás miatt,leírás a hirdetésben:
http://www.kepesmotor.hu/april...
0630/387-2891