Nos,egy olyan kérdéssel érkeztem,hogy ugyebár nekem van egy '25-ös sport prom, és arra szeretnék kompletten egy 160-as polini szettet (főtengely,dugó+gyűrű,henger) . Ezt mennyi pénzből tudnám megvalósítani ? és még egy kérdés . mekkora karburátorral kellene használnom,hogy az igazi legyen ?
Sziasztok! Tudna valaki összeszerelési ábrával, illetőleg leírással szolgálni benzincsaphoz? Szétszedtem, mert csöpögött, szereztem egy méretben megfelelő O gyűrűt, de túl vastagnak tűnik a dolog. Ezen kívül úgy tűnt a próba során, mintha a csap alján lévő csavarnál is csepegne a benzin...
Igen megvan még ,de szeritnem fog tettszeni.
Nincs benne 1 lehúzás sem,még zsír új és még a számla is megvan. Tudom küldeni postán vagy mikor jössz és megyünk cinkotára akkor oda tudom adni
Nem dömperhez van ,hanem 1 MB vezérműszíjjának a megvezető tolattyújának a menetéhez .
őőőő...mennyiszer volt vele lehúzva? (csak azért, hogy ne legyenek félreértések). ha naponta több mint 4szer húzott, akkor sajnos nem kell. Jah és néztem a lendkereket, és az egész lendkerék nincs 27cm, nemhogy a menete lehet nem az af1 hez való...
Rotax123-hoz önindító motor, bendix, és pajzs, nagyon jó állapotban eladó, csak egyben, pici pénzért
akit érdekel keressen meg emailon:
patvaros87@gmail.com
rendben és akk a víztérfedélnek sincs baja? tehát nincs elrepedve stb?
küldj nekem légyszives képet róluk a címemre, aztán vissza küldöm a címem ahova küld. krisanpeter@freemail.hu
Forgattyúsház alján van egy csavar. Tekerd ki. Lehet hogy a forgattyúsház tele van benzines-olajos trutymóval, és ezért nem bír beindulni. Ha így van, azon a likon tud távozni.
Mikor én is új dugót raktam az enyémbe akkor mondjuk én nagy nehézségek árán bírtam elindulni vele, olyan 3-4-5 km/h val bírtam menni, felraktam 2-be és rögtön le is esett az a kicsi fordulat is... vagy szar a karbid...
ez az a tipus, amin "forditva vannak a sebességi fokozatok"
Remélem ebből letudtad szűrni, ami szükséges,
az egész vázig volt szedve, minden le, Teljes Új Fújás a Váztól, mindenig,
Összes olaj, stb lecserélve Italmondos hengerszett bele, Raktak már össze Rs-t is számtalanszor,
Nemvoltam ott ,amikor inditották
Az alábbi üzit küldte kedves barátom:
A motor nem indul ugyan az a hiba! A kicsi karbival 1X el indult de menni nem lehetett vele. Ma elő túrom a régi membránját az RS-nek ha azzal sem lesz jó akkor nem tudom mi van mi lesz vele
Sziasztok, Most Újítottunk fel Kedves Barátomékkal egy Af1-et
Röviden a lényeg, hogy akitől megvettem, fordítva rakta bele a Dugót, és kitört egy darab belőle, rendeltem uj hengerszettet, összeraktuk, elindul, de nem megy,
Esetleg még membrán csere?
Másik karbival is megpróbáltuk, de semmi
Előre is nagyon szépen köszönöm a Válaszokat
Sziasztok!
Készülök szétborítani a blokkot (rotax 123) hogy megnézzem,mit vettem:) Kérdésem,hogy milyen célszerszámok kellenek hozzá és mivel készüljek rá még,pl.:lendkeréklehúzó,csapágylehúzó,olaj tömítés,stb.
Hol lehet ezeket beszerezni?
Esetleg valami leírás van ehhez?
Előre is köszi
sziasztok.
lehet hogy hülyeséget kérdezek,de ez a kiegyenlitő tengely amitől nagyon rezonálhat a motor ha nincs jól beállitva csak AM blokk-ban van,vagy RV-ben is.macerás ez?mert vissza keresve ahány irás annyi féle.
köszi.
Nos,egy olyan kérdéssel érkeztem,hogy ugyebár nekem van egy '25-ös sport prom, és arra szeretnék kompletten egy 160-as polini szettet (főtengely,dugó+gyűrű,henger) . Ezt mennyi pénzből tudnám megvalósítani ? és még egy kérdés . mekkora karburátorral kellene használnom,hogy az igazi legyen ?
Válaszaitokat előre köszönöm. széles utat !