Tudom,hogy 1 lityó,azért annyit raktam bele Szétugrott alul a hajtás.. De most se kedvem,se időm (inkább kedvem) ilyesmivel foglalkozni. Szeretném eladni,hogy ne itt porosodjon. Tavaly óta nem is használtam.. (tavaly lett felújítva) Szeptemberben mentem vele egy nagyobb kört,és ennyi.
Itt akarta rámsózni az egyik srác a csigát valami 6 rugóért Hajtogatok egyet annyiért. Előtte mért az óra,azán egyszercsek nem. 120-nál hirtelen visszaesett,és ennyi. Lehet,hogy kikopott,szét se szedtem. Kiszedtem a spirált,megtekertem,hajtott,ennyi. Kicsit kopott a vége,de szerintem nem vészes.
bontodik a motorm! még elégé sok minden van!
idomgarnituráim is vannak blokko gumik elktronima stb.
A MOTOR PAPIRJAI IS ELADÓAK! FORGALOMBA VAN 11KW-OS PAPIROKAL!
MSN:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
Amúgy ha nem mér az óra, és jó a spirál, meg az óra is, akkor érdemes megnézni, ha csavarod a spirált, hajt-e a csiga... Valószínűleg az kopott el, kenés hiányában. (ha nem ez, akkor lehet mázlid, hogy csaka spirál négyszög vége elkerekedett, de ez csak szocinál jellemző..)
Ez nagy öröm, mert elég nehéz ilyet jót szerezni, Italmondonál az újat pár éve 13 e körül árulták....
Helló. ÍHáháháhá. Vicces,belelöktem 1 lityót,és még sztenderen se szivárgott..
Érdekelne itt valakit egy rendszámos,friss műszakis AF1? (sport pro) Forgalmiba 20kW,de nem szólnak érte Én is A1-el használtam 2 évig.
Van nagyobb motorom,ezért adnám el.
~~~~~~~~~
Új JT fogaskerekek,új DID lánc,új SKF csapágyak a blokkban,új KOYO főtengelycsapágy,új szimeringek.. Első villa nagyon baba,szépen meg lett csinálva,hátsó rugóstag cserélve!(régi cuccok is megvannak).Ezekben max 300 km van. Lámpák jók. A km hajtásnál van valami,ezért nem megy most az óra. Az óra jó,meg a spirál is. A színe nem valami gyönyör,festésért sikít .
Elöl a fékpofa is cserélve lett,de az még régebben. Abba sincs 5-600-nál több.
~~~~~~~~~~
Sziasztok Apriliások!Mondja már meg valaki,hogy az af1-esem kilóméterórájába középen van 3 led,hogy mi az?Ma zölden világított és fokozatosan elaludt.Előre is köszönöm a válaszokat!
Széles utat mindenkinek!
hat az enyem benyelt legutobb majd egy litert a szintjelzoig. veszel 1L-t az eleg lesz mindenkepp. es ne dontve nezd a jelzot!allitsd ugy a mocit hogy vizszintesen alljon a blokk es ugy nezd.amikor elkezd kifolyni a lyukon akkor jo.a jelzo a kis pici imbusz csavar a kuplundeklin, de oda is van irva hogy oil....
Van egy minarelli AM blokkom.Az ahhoz való karburátoromhoz pedig nincs sem súber, sem s.-henger, sem pedig a súberfedél. Nincs valakinek ez? Vagy esetleg egy karburátor ehhez a motorhoz? Elég sürgős lenne.
Itt akarta rámsózni az egyik srác a csigát valami 6 rugóért Hajtogatok egyet annyiért. Előtte mért az óra,azán egyszercsek nem. 120-nál hirtelen visszaesett,és ennyi. Lehet,hogy kikopott,szét se szedtem. Kiszedtem a spirált,megtekertem,hajtott,ennyi. Kicsit kopott a vége,de szerintem nem vészes.
idomgarnituráim is vannak blokko gumik elktronima stb.
A MOTOR PAPIRJAI IS ELADÓAK! FORGALOMBA VAN 11KW-OS PAPIROKAL!
MSN:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
Amúgy ha nem mér az óra, és jó a spirál, meg az óra is, akkor érdemes megnézni, ha csavarod a spirált, hajt-e a csiga... Valószínűleg az kopott el, kenés hiányában. (ha nem ez, akkor lehet mázlid, hogy csaka spirál négyszög vége elkerekedett, de ez csak szocinál jellemző..)
Ez nagy öröm, mert elég nehéz ilyet jót szerezni, Italmondonál az újat pár éve 13 e körül árulták....
Érdekelne itt valakit egy rendszámos,friss műszakis AF1? (sport pro) Forgalmiba 20kW,de nem szólnak érte Én is A1-el használtam 2 évig.
Van nagyobb motorom,ezért adnám el.
~~~~~~~~~
Új JT fogaskerekek,új DID lánc,új SKF csapágyak a blokkban,új KOYO főtengelycsapágy,új szimeringek.. Első villa nagyon baba,szépen meg lett csinálva,hátsó rugóstag cserélve!(régi cuccok is megvannak).Ezekben max 300 km van. Lámpák jók. A km hajtásnál van valami,ezért nem megy most az óra. Az óra jó,meg a spirál is. A színe nem valami gyönyör,festésért sikít .
Elöl a fékpofa is cserélve lett,de az még régebben. Abba sincs 5-600-nál több.
~~~~~~~~~~
E-mail címem az adatlapomon.
vigyázz, németországba kostenlos a szállítás. MAgyarországra 16,95 euro...
de ha nem sűrgős, esetleg szeptemberre el tudom neked vinni....
-Szívócsonk: 2.000Ft
-Önindító+bendix pajzsal együtt: 4.000Ft
-Láncszett: 4.000Ft
-Kerekek: 5.000Ft/db
-Első fékrendszer: 4.000Ft
-Gyújtótrafó: 15.000Ft
-Műszerfal: 3.000Ft
-Első teleszkóp: 5.000Ft
-Hátsó lengővilla: 3.500Ft
-Váz: 4.000Ft
-Segédváz: 3.000Ft
-Jobb-bal kapcsolók egyben: 1.500Ft/ Db
-Légszűrőház: 2.000Ft
-Komplett kipufogó rendszer: 7.000Ft
-Lábtartók: 5.000Ft
-Rezó: 4.000Ft
-Idomok: 13.000Ft
-Önindító relé: 1.000Ft
Mased: 30-256-23-33
Nem pedig az üzemi hőmérséklet :)
Széles utat mindenkinek!
Nem tudja valaki hogy a rotax 123-as blokkba mennyi olajat kell tölteni? (blokk középbe)
nekem van nyelvem ! a szára el van törve a szárta kéne cserélnei!
vagy komplet power minden része tökéletes ! 25 ezerbe!
Mased: láttam, faszának tűnik első blikkre
Menjünk, vegyük meg
75375 ITT VAN AMIT MONDTAM
kellene nekem egy normál állapotú power nyelv. ha valaki tud,szóljon kérem.