ha felteszem az rs 125-ömre az arrow rendszert (gyári E3 helyett) bekarburáljuk rendesen nagyobb fuvival.... power alatt sokkal gyengébb lesz? mer ugye elvileg a power azért van hogy ne legyen erőtlen.
üdv: Márkus Dániel
remélem jó lesz kimegyek ma azt akkor át nézem a vezetékeket,
egy kérdésem lenne hogy az mitöl lehet hogy nincs alapjáratom?
csak akkor megy a motor amikor hozom a gázt meg menet közbe is leált amikor a kuplungot be huztam és visza engetem alapjáratra a motort és nem alapjáratra ált be hanem leált kicsi lenne az alapjárat? vagy a karbi nincs jol beálitva?vagy dugulás lehetsége mert két honapot ált elöte meg jo volt?
Elképzelhető! Nekem a trapéz lámpás volt. Tisztisid le az össze csatlakozót, mert az áram ingadozás is befolyásolja. öcsém RS-én pl néha kiakadt... néha nem mutatott semmit...érdekesek am ezek...
a vezetékezése két hétel ezelött let átkötve a motornak az a jelenség hogy amikor binditod a motor hütöének egyik fele hideg a másik meg éphogy csak egy nagyon kicsit langyos és a henge meg tüz forro,a höfok mérö pedig érzékeli hogy a henger elkezdet nagyon felmelegedni.
a motor melegedése lehet termosztált probléma?
valaki tud küldeni egy képet hogy hol találhato a termosztált vagfy valami leirást rotax blokk hoz ami magyar nyelvü és a termosztáltrol is leir egykét dolgot.
elöre is köszi! ha tud köldeni vagy segiteni valaki
egy kérdésem lenne aprilia af 1 125 rotax blokkos motoral kapcsolatban nem tudok rá jönni hogy mi a baja beinditom a motort kegyeg adig ketyeg amig a fordulatot tartom neki utána leál magátol ugy mintha levenném a gyujtást.
meg van egy másik probléma ugyan ugy ketyeg a mosi tartom neki a 2500 ázas fordulatot és elkezd fel menni a höfok mérö egyészen a piros határig én meg akkor leveszem a gyujtást a hüttö hideg meg a csövek is kivéve az egyik felén a csövet az elkezd langyosodni (ha valaki tud segiteni fontos lenne!)
-Kis ciberére a felnicsik
-Groszmotorra az ufo matrica és a gusztustalan színű ruha
-öreg 2t sportmotorokra meg a monster matrica