Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Útyhallottam, január 1 től kötelező:

-Kis ciberére a felnicsik
-Groszmotorra az ufo matrica és a gusztustalan színű ruha
-öreg 2t sportmotorokra meg a monster matrica
heló:D rs50hez nem jó? ha igen mennyi az ára?
Esetleg valakinek matrica? KB. 25X15-ös
Jóféle műanyag, nem kopik, nem ázik le.
2100/db küldöm postán.
Sziasztok!
Van egy komplett gyújtásom akit esetleg érdekel írjon,itt a link:
http://kepesmotor.hu/elektroni...
Van eladó km/h spirálom!
Ára: 3000ft
Persze, 6os :D 5e +posta! kb 800-1000Ft. Többit emailben, adatlapomon a cím.
érdekelne. de 6os váltó? és mennyi lenne?
elkeserítelek, IGAZ :D énis szopom a faszt... :D csak 125 el...
ha felteszem az rs 125-ömre az arrow rendszert (gyári E3 helyett) bekarburáljuk rendesen nagyobb fuvival.... power alatt sokkal gyengébb lesz? mer ugye elvileg a power azért van hogy ne legyen erőtlen.
üdv: Márkus Dániel
Sziasztok!

Af 1 futurához oldalidom és fejidom eladó a legjobb ajánlatért!
Tel:+36-209-156-562
Eladó Rotax 125ccm-es blokk
csak beszereled és mész

trafóval, karbival, gyújtással, önindítóval

65ezer ft
karbi, légszűrőt tisztisid mindenképp. subertet csekkold, középen legyen, és elöször úgy állíts alapjáratot.
remélem jó lesz kimegyek ma azt akkor át nézem a vezetékeket,
egy kérdésem lenne hogy az mitöl lehet hogy nincs alapjáratom?
csak akkor megy a motor amikor hozom a gázt meg menet közbe is leált amikor a kuplungot be huztam és visza engetem alapjáratra a motort és nem alapjáratra ált be hanem leált kicsi lenne az alapjárat? vagy a karbi nincs jol beálitva?vagy dugulás lehetsége mert két honapot ált elöte meg jo volt?
Elképzelhető! Nekem a trapéz lámpás volt. Tisztisid le az össze csatlakozót, mert az áram ingadozás is befolyásolja. öcsém RS-én pl néha kiakadt... néha nem mutatott semmit...érdekesek am ezek...
én akkor szoktam leálitani amikor a höfok eléri a 85 ötöt
nekem ez a szérijám van itt egy kép rola.
termosztáltol lehet ez a jelenség?
a vezetékezése két hétel ezelött let átkötve a motornak az a jelenség hogy amikor binditod a motor hütöének egyik fele hideg a másik meg éphogy csak egy nagyon kicsit langyos és a henge meg tüz forro,a höfok mérö pedig érzékeli hogy a henger elkezdet nagyon felmelegedni.
Hasonló volt nekem a futurán a hőfokmérő. Néha fordulattól változott a hőfok...:D Átkábeleztem a km óra részt és jó lett.
milyen blokja van a tiáédnek és mege van bene a termosztált?
és müködik?
mert szerintem az enyimben beszart a termosztált
vagy ha valaki tud termosztáltot akkor irjon ha bontot vagy ha új .
a motor melegedése lehet termosztált probléma?
valaki tud küldeni egy képet hogy hol találhato a termosztált vagfy valami leirást rotax blokk hoz ami magyar nyelvü és a termosztáltrol is leir egykét dolgot.
elöre is köszi! ha tud köldeni vagy segiteni valaki
egy kérdésem lenne aprilia af 1 125 rotax blokkos motoral kapcsolatban nem tudok rá jönni hogy mi a baja beinditom a motort kegyeg adig ketyeg amig a fordulatot tartom neki utána leál magátol ugy mintha levenném a gyujtást.
meg van egy másik probléma ugyan ugy ketyeg a mosi tartom neki a 2500 ázas fordulatot és elkezd fel menni a höfok mérö egyészen a piros határig én meg akkor leveszem a gyujtást a hüttö hideg meg a csövek is kivéve az egyik felén a csövet az elkezd langyosodni (ha valaki tud segiteni fontos lenne!)
üdv. nekem van RV blokkba váltóm,futurában volt . Pár hozzászólással lejjebb van kép is. Ha érdekel van még két RV blokkfelem.
nem igaz. nem sokban különbözik az alkatrészek ára...inkább ott van a lényeg, hogy honnan szerzed, újat, v használtat, olcsón, v drágán