Üdv mindekinek!!
A segítségeteket szeretném kérni!!
Tud valaki szerelőt szolnokon vagy környékén??
Valahogy megrepedt a blokkom épp annyira, hogy a repedés nem látszik, de szivárog ki a vizem.
Szerintetek mit lehetne ezzel kezdeni??
Hegesztés mennyire lenne tartós?
Ja, és tudtok olyat aki elvállalná a hegesztést?? Szintén szolnok és környékéről.
Nagyon szépen megköszönök minden segítséget, mert ezzel jó nagy szarban vagyok.
én se fogom kikötni a pumpát mert nem sok kedvem lenne 600 kmként olajat venni meg cipelni se mindig az olajat mert abba a tárolóhelybe örülök ha egy sport szelet belefér
Az asso dugattyúkat az Italmondo forgalmazta anno tudtommal.. egyszer nekemis hoztak olyat!
Az olajpumpáhozmeg nem kívánok hozzászólni.. csak elmesélem, hogy az enyémbe 50 e km van... 45 én voltam, végig olajpumpával! SOHA semmiféle baj nem volt vele....
Igaz, nem hiszem magam a pálya ördögének.. 100-110 az utazóm,, kanyarba, előzésnél elvesztema fejem, és amit forog... 10800 Amúgy szerintem finoman bánok vele.. volt két generál, (20 e nél, meg 41500 nál) és hozzáteszem, nekem gyakorlatilag mindíg részszintetikus olaj volt benne! Tudom, majd sokan osztanak majd nekem ezért... defelesleges, nekem bevált!
Nekem nem kell magíaráznod szerencsére eléggé benne vagyok a témában .Amugí meg a lapos tetejű dugóhoz gondolom más hengerfejet is használsz mert a gyári égéstér alapból se a legjobb pláne lapos tetejű dugóval
ha smiley van a mondandóm után az soha nem kötözködés meg iyenek de amióta RS van azóta nem leszed helyed ha kivágod az olajtartályt mert lukas lesz alul nem csak a 2006-osnál de ha mégis akkor beszívtam
csá m-force ba kit ismersz csak me éni sott végeztem kül pályára se szopkták kikötni csak a gyári könyv szerint kell rá álitani 3 mmert ho többet nyomjon kül az alpokadrián is a mitokba rsekbe bent a pumpa mert szabály szal sztema kko nektek is megfelel!
Te csak közlöm hogy nem azért rakták mert hogy csak kényelem hanem azért mert mivel ekkora fordulatszám és kenési igény külömbség van ezért alapjáraton aés kis gázon 80 as 100 asa keveréket ad igy nem baszsa kormolja köpi tele a gépet meg nem zabálja feleslegbe a 3ronygos olajat viszont aha téped jobban pumpákl és többet is huzol igy 20 as 30 as keverék ha küldöd szal van 1 2 elönye mellesleg énis pumpoa nélkül járok ha a pöckölt blokkot használom azért mert az nem pöfög a városba meg sehol az vagy pályán megyí vagy szinte sehol max fuvokázom meg hogy ne keljen azt is hajtani a a fötengelynek igy eröt is nyersz nem sokat de minden számit sok kicsi sokra megy meg mert az üzemanyago tmás adalékkal is keverem szal tök mind1 meg mert a rendes versenyolaj nem meg yát a pumpákon mert kb olyan mint a méz ojan sürü szal mechanikai okbol nem használom a pumpát mert nem tudom meg ho kicsivel 1 1.5 lo val jobb legyen d emax 1.5 utcán aki nem használja az csin csak a saját hülyeségét a gyár nem faszságbol rakja az 500as verseny gépektöl kezdvea robogokig mindenre a pumpát számold ki 30 kiterbe 1 liter olajjal meg 100 literbe 1el ha csak épp gurulsz föuton és nem küldöd nekimondjuk 2 3 x anyi olajat kursz el te mint aki pumpával jár meg telekormolod a kipufogodat mega hengerfejed szeleped stb
Ezt ne vita képp irtam mert ez nem vita tárgy a hozzáértök közt nem csak ho tisztába legyen téve!
A segítségeteket szeretném kérni!!
Tud valaki szerelőt szolnokon vagy környékén??
Valahogy megrepedt a blokkom épp annyira, hogy a repedés nem látszik, de szivárog ki a vizem.
Szerintetek mit lehetne ezzel kezdeni??
Hegesztés mennyire lenne tartós?
Ja, és tudtok olyat aki elvállalná a hegesztést?? Szintén szolnok és környékéről.
Nagyon szépen megköszönök minden segítséget, mert ezzel jó nagy szarban vagyok.
Nézd meg jobban! Kicserélte a komplett elejét! A telókat, meg talána felnit is!
Én lehet ,hogy tudok neked cuccot csak mond meg mi kellene.
af1@freemail.hu
Valakinek nincs egy felesleges af150 gyári dobja?????????
Egész véletlen nem foglalkozik valaki alkatrészekkel???
én se fogom kikötni a pumpát mert nem sok kedvem lenne 600 kmként olajat venni meg cipelni se mindig az olajat mert abba a tárolóhelybe örülök ha egy sport szelet belefér
Az asso dugattyúkat az Italmondo forgalmazta anno tudtommal.. egyszer nekemis hoztak olyat!
Az olajpumpáhozmeg nem kívánok hozzászólni.. csak elmesélem, hogy az enyémbe 50 e km van... 45 én voltam, végig olajpumpával! SOHA semmiféle baj nem volt vele....
Igaz, nem hiszem magam a pálya ördögének.. 100-110 az utazóm,, kanyarba, előzésnél elvesztema fejem, és amit forog... 10800 Amúgy szerintem finoman bánok vele.. volt két generál, (20 e nél, meg 41500 nál) és hozzáteszem, nekem gyakorlatilag mindíg részszintetikus olaj volt benne! Tudom, majd sokan osztanak majd nekem ezért... defelesleges, nekem bevált!
leszed = lesz
azért írtam le hogy nézzen meg egy "06osat, meg hogy hol van az olajtartály rajta.
Mertszerintem moci szereti.
minek venném ki? amúgyis garis a gép.
Ezt ne vita képp irtam mert ez nem vita tárgy a hozzáértök közt nem csak ho tisztába legyen téve!