Nos, dugattyút Vertexet kapsz, ami gyári dugattyú az Italmondosok szerint, meg az Asso werke is gyári, de azt amennyire én tudom nem lehet kapni. Amúgy 24900 Ft ha jól emlékszem egy dugattyúszett, azaz dugattyú, gyűrűk, csapszeg, csapszegbiztosítók. Ehhez érdemes minimálisan kicserélni a felső tűgörgős csapágyat (ami olyan 3 e Ft, ha valami nagyon zsírt veszel) Ha magad cseréled, nem nagy cucc, de lehet, hogy egyszerűbb kivenni a blokkot, mert jobban hozzáférsz... Természetesen csavarokat átlósan húzzuk meg, és a szokásos dolgok...
DE és itt jön a lényeg! Gondold meg, mennyit futott a hajtókarod? Mert sajnos könnyen előfordulhat, hogy ha már nem 2 km van benne, hogy az új dugattyúval hamar gallyra megy... Ha lóg, egyértelmű, hogy cserélni kell.... Ha jónak tűnik, akkor hagyd, de ha elkezd morogni a motor pár 100, vagy 1000 km után, akkor azonnal szét kell kapni, nehogy feldolgozza a görgőket, és gallyra vágja a hengert, és a dugattyút!
Sok sikert! csáo!
Sziasztok hol és milyen dugyattíút érdemes venni? Sajnos esedékessé vált. Esetleg valaki írhatna róla hogy mire kell ügyelni ha saját magam akarom kicserélni. Mennyibe van ez komplett?
Egyébként az az érdekes, hogy a motorrevübe, mikor volt a használtmotor teszt az AF-1 ről, azt írták, hogy "89 elöttiek SEM -esek, és hogy elég sebezhetőek az elektromos részeik, de ahogy néztem, az újabbakon is ugyan az a lendkerék, meg a gyújtótrafó az a kis kék doboz....
Így vagy az előbbiek nem SEM gyújtásúak, vagy nemtudom mi van... talán Geri meg tudja mondani, mi az igazság....
Nos Tyt, azért csak az újabbakban, nem? Mert nekem a power, meg a fesszíbályozó DUCATI ELEKTRONICA a gyújtás meg SEM. DE haver RS-ébe is. Igaz, az még trapézlámpás RS.
Előre elnézést kérek ha hülyeséget kérdezek.
Pár hónapja vettem egy AF1/125 mocit, és most vettem észre hogy kicsit lötyögős a hátsó lánckerék.
Sőt még egy kicsit hátra is tudom fordítani. Ez természetes? Jó ez így
nos, ami lemaradt itt a ROTAX 123 alatt találsz! És ha kell, én kiszínesítettem, írsz egy mailt, elküldöm. (szakacsmarcell@yahoo.de) csak pesten van agépen, és elfelejtem holnapig :)
Szerintem abból a 125ccm-ből nem lesz semmi h arra is kiterjesztik az M-kategóriát. De ott a 125/50 kimagyarázása c topic vannak történetek 125/50-el kapcsolatban.
És az biztos hogy az?? mert amikor felhívtam először akkor nekem is pontosan 24 000 valamennyit mondtak, aztán kiderül hogy összekeverték a másik fekete cuccal ami a farokidomban van mert ott van a gyújtáselektronika meg valami kipufogó vezérlős nem tom mi amire ducati van írva...
Nekem is gyújtás elektronikával volt gondom... szerencsére tudtam szerezni havertól egyet baráti áron de a gyári ára 82 000 FT ---- vagyis nekem ennyit mondtak aprilia szalonban a budaörsi úton meg a dunakesziben is...
hi mindenki.
van 1 af1 50ccm-es motor 130e-ért vagy van egy 125-ös 100e-ér de az gyújtásproblémás, hallottam hogy ezgyakori probléma ennél a tipusnál. nem tudom eldönteni melyiket vegyem meg. csak b kat. jogsim van és nem tom a rendörök ennyire hülyék lennének a dologhoz ,mert sokan furikázn ak 50-es papirral. mennyi lenne a gyújtás megszerelése? még valami azt hallottam h a b kat. jogsit kiterjesztik a 125ccm-re, erről ki mit tud ? irjatok légyszi mailt a micsodaferfi@freemail.hu-ra köszi mindenkinek
Minden van!!!! KITÜNŐ állapotú pár ezer km-eres rotax 127-es blokk (poxeres)mindennel együtt elektronikával mindennel(nagyon megy) 60 ezer ft!!!! Gyári ülés gyári üléshuzattal aprilia tuareghez, ugyanehet a fajtához minden alkatrész van(tárcsa , nyereg , teleszkópok , tank , dekni , váz , Kerekek minden!!!!! Aprilia Pegazóhoz nagyon szép állapotú műszerfal bovdenekkel , vezetékekkel mindennel együtt minden működik 20 ezer ft!Szintén pegasózok gyári fényezésű jó állapotú első fejidom lámpával , kébelekkel chesterfield matricázással szép plexivel!Tuareghez hűtőradiátor , és még sorolhatnám!!! Ha kell valami irj , és az árat megbeszéljük!!!!! citromtuning@citromail.hu
06303364875
Valakinek van Aprilia AF1-50 Replica kapcsolási rajza????
Kössz.
K