Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha az a hivatalos neve..akkor arra van neked????
nem fogaskoszorúra gondolsz??
pontosabban a lendkerékre fogaskerék, amit az önindító hajt +
Hali. Valakinek Apriilia AF1-50 Replicához önindító fogaskerék rajza van-e?? Mert nagyon kellene vagy a fogaskerék vagy legalább a rajz méretekkel (akkor megcsináltatom) ...


KÖsssz
Mennyiért adnád?
Nekemtalán van mennyit ér meg neked,
Vagyis tanksapka
Nekem is kéne visszapillantó meg vmi normális tankfedél AF1-hez.
Holnap valaki motorozni valamerre??????
Hali?
Szóval nagyon úgy néz ki, hogy a következök kellenének öninditó, visszapillantok, ü.tartály, és 2 db indexbúra, meg a tank idomja. Mennyi lenne? (Álitólag van csak egy ideje nem akar ideérni.)
Ezt nem én gondolom hanem Castrol-ék ezt írták le a tájékoztatóban.Jah amugy a főtengelyt meg a főtengely csapágyakat szerinted mi keni???láttál már RS250 blokkot széthúzva??? mert ha láttál volna tudnád hogy a hengereknek semmi köze nincs a 125-ös hengereihez.Mivel 125-ös RS-nél a szívó membrán a hengerben addig 250-esnél a blokkban van mind a kettő.Tehát az a butaság hogy a 250-es RS hengerei olyanok mintha két 125-öséi lennének.Az üzemanyag égése is teljesen más a két motornál úgyhogy itt nagyon sok tényező bele szól hogy mien olajat használ az ember.A CR500 és CR 250 ről annyit hogy azok kroszmotorok bivaly mind a kettő viszont akárhogy nézzük nem fognak annyit forogni mint egy 250-es vagy 125-ös RS de azoknak nem is az a fontos hogy forogjanak ott lényegtelen hogy egy henger van azt is ugyanugy kell kenni mint addot hengerűrtartalomnál két vagy esetleg több hengert.Mit gondolsz a Castrolnál a 2T versenyolajok közül miért van annyi féle??? Amugy az kenés az tényleg egy külön történet és nagyon sok mindent befolyásol a keverési arány és az hogy az mien olajat használunk.Nem arról volt szó hogy az enyém nem ment az A747-el és nem is kenéssel volt baj.
Hello. Havernak van egy af1 replikája, és nincs benne power szelep, nincs véletlenül neked?
Még annyit kérdeznék, hogy ha esetleg szóba jönne ez a ragasztós téma, és úgy használom a motort, az nem feszíti, vagy repeszti tovább a blokkot? Mert én ettől tartok leginkább, hogy akkor egyszer csak eldurran véglegesen alattam a motor.
A blokk a menetirányba nézve jobb oldalán van megrepedve, ott ahol a "bölcsővázra" van rögzítve, a rögzítés tövénél. Nemtom, hogy mennyire vészes hely. Ezen az oldalon van a motorszám is és ezért azt egyelőre elvetettük, hogy azt a részét kicsréljük, mert azzal még több macera van, hogy új számot kapjon a motor. Jó lenne valahogy úgy megoldani, hogy ne kelljen szétszedni teljesen a blokkot, de akárhol érdeklődök, mindenhol csak a repedt alkatrészt vállalják. Helyi Szerelő gyerek "kisegített" azzal, hogy kiszedi a blokkot,pesten meghegeszteti, visszarakja, és kijövök laza 25 plusz munkadijból. Ami hát jelen anyagi helyzetemben nem valami kecsegtető. Valamit pedig szeretnék vele kezdeni, mert el is adnám, de így nem lehet, meg nem is lenne hozzá pofám. Ha érdekel valami, akkor az a blokk sérült része. de ügye
a motorszám miatt gőzöm nincs mi legyen.
Kösz
Plexid nincs futurára? És ha van első lámpád mennyiért adod?
Szeva! Nekem van 4 komplett blokkom kérdés ho mi kéne neked! mert ha olyan nem adom el szoval mi kéne AfF1 cuccok idom ienek vannak lengökar lámpa hátso felni blokk stb szal közöld mi kell!
Csá! Te ezt miből gond. hogy az nagyobbakhoz jo inkább ugyanaz a benzinbe feloldodik és a falat keni semmibe sem külömbözik a kenési tényezö a kis meg nagy gépben.Mellesleg az rs250 példának jo nagy butaság mivel 2db 125 röl beszélsz ha rs250 szal 2 karbi 2 125 ccm szal mintha 125 röl beszélnél még ha cr500 ra cr 250 aminek 1 nagy hewngere ott lehet a kenéskövetelménynél miondani ho más olaj de a v2 250 ugyanaz mint a 125 de a nagy egyhengeresek nek is ugyanaz jo annyi a lényeg ho ha pumpa akko azon megfelelöen átmenjen!
Szevasz! Hegesztés a legjobb d eértelmes taggal csin és ugy hog ynem szedted szét meg ne melegedjen nagyon mert elvetemedik azért is ne szeddd szét meret annél nehezebben tekeredik tart a másik fele csavar tengelyek stb érted de ha csak pici a repedés meg nem olyan hely ahol naon tartania kell vagy oienek akko engedd ki a vizet kis száritsd tisztitsd le a felületet 120 as csiszpaperral csiszold meg picit és két komponenses ragasztoval kend le az megköt tart is valmit meg nem fog folyni + nem szeded szét baszod a rezet vele meg 2 rongy a ragaszto.
ja kellett csinálni pár dolgot dehát van itthon eszterga mert apu esztergályos alutömb van a fékdobba azon van a tárcsa a villaszár meg 1 milivel vékonyabb a simsonénál oda kellett egy kis perselyt csinálni meg a villaszár tetejénél a kormánynyakat vagy h mondjam a lyuakt nagyobbar kellett furni meg gázkart kellett másikat rátenni
most nemazé ,de kellet vele vmit esztergálni ,hogy rámengjen?
Nembaj kevesebbet eszik :P Felmegy rá GYÁRILAG 140-es is.
az af1 125ön 130as gumi van gyárilag???? az RSen 150
Felmegy a futurára(vagy mégsem? ) a 150es gumi! DE egyik oldalon a lánc a másik oldalon a kipuff koptat le a széléből fél-fél centit(haveromnak így van) . De ez szerintem függhet attol hogy 150/hanyas De én értelmét nemlátom szerintem rosszabb lesz tőle...
most nem azé de az egy mbx eleje
szerintem a gumi nemsokat számít neki de a 150et karcolni kellene.