Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cső figyelj az olajzáshoz nyulj nyugodtan de ugy ahogy most elmondom meg ha nem jo az idomot leveszed mega kis fedöt a pumppánál akkor látod a kart amit a géz huzogat na azon töbe van 1 kis vonal meg 1 a pumpoán annak kéne 1be lenni alaphelyzetbe szal ha nem huzol gázt a bovdent álitsd ugy hogy eggyütt legyer vele ennyi vagy 1 2 mm el többet huzzon. a repsol 1 elég szar olaj még egy jobb 70 es is beáltöl eha épp ugyvan nem tul fasza olcso és jo az omv full szint az igol bv2 racing szal a bbol is a full szint d eamit uti jo meg olcso viszonylag az az agip castrol is jo d edrága és nem ojan jo. dobj bele egy ujj gyertyát de ne 10 est mert elég feles 9 es böven elég bele meg ha halgatsz rám rakj desobol vannak atü elektrodások 2500 forint kb mint az ngk csak nem olyan gagyi!
Csáá! Na nem az itálmondondonál kell megkérdezni akko enyi csak a válasz lehet kapni a nikaszilosba énis assot rakok kovácsolt siktettejüt és de jobb csak 1.5 x annyi az ára jobb mert kevésbé törik ált bereped és akko zörög szal észreveszed balhé nélkül meg paszentosabbra lehet illeszteni a hengereel mivel egyenletesebben tágul és jobban adja le a hőt.
Meg kül van msnem ott vana profilban is kprs125@freemail.hu
csá! na figyu elmondom mégeccer értheztöen me tom ho elektromos már.
Na figyelj annak alaphelyzetbe be kell lognia mint a 3as képen ha beiditod akko rugy lesz mint a 2esen ha 3 ezer fölé forgatod akkor megint 1 es kép 8000töl meg 2es. Ha alapba ki van nyitva akkor valamid beragadt vagy a bowden vagy a mágnes esetlega koromtol nem megy be rendesen vayg valamit elkurtál! nézd meg.
Ha kikötöd a pumpát feleslegessé válik az olaj tartály, nem mond hogy a helyén nem fér el valahogy
a 2006oson sincs szintjelző, csak egy lámpa, de az a tieden is van.

mondtam hogy ne vedd figyelembe azt a részt, mégis reagáltál rá... ülés alatt nekem nincs tároló. hátizsákot nem fogok hordani mocizáshoz.
Tyt csak annyit írok hogy nekem a motorn nincs üzemanyag szint visszajelző(mert nem 2006-os (ennek örülök is))és azért csak jobb tudni hogy meddig tudok elmenni egy tankal én ezért számolgatok szerintem ez nagyon nem szánalmas de te véleményed engem meg nem igazán érdekel. Jah és általában benzinkúton tankolok előveszem szépen az űlés alól vagy a hátizsákból az olajat 2 perc alatt bekeverem kicsit összerázom és megyek tovább.De hagyjuk is szerintem mert ebből megint csak egy 3 oldalas fölösleges balhé lenne.Az olajpumpa egy kényelmi megoldás ezt mindenki tudja.Az hogy elfogadod vagy nem az már a te dolgod.
úgy látszik vannak még értelmes emberek, akik egyetértenek velem :)

ja, az igaz, pályára viszont azonnal KIKÖTNI!
énes kötöm ki...MForce-nal megkérdeztem aztmondták nehogy kikossem csakha pályára megyek fel vele akkor..mármint ha csakott használnám..de nem ott haználom nem fogok hátizsákopkat cipelgetni en se
"másrészt kurva szánalom ha Te előre kiszámolgatod hogy mennyit fogsz motorozni... Én általában úgy indulok el, hogy majd este hazajövök, soksok km után.."

--ezt a részt, kéretik nem elolvasni, kurva korán van még.
csak hogy érthetőbb legyen SZÁMODRA is, a hozzászólásom, amin ennyire kiakadtál, megmagyarázom:

csak egyszer kerülj az életben olyan helyzetbe hogy tankolnod kell és nincs Nálad olaj... nem dől össze a világ, de vehetsz olajat, aztán meg rakd ahová akarod (ha nincs Nálad hátizsák)...
másrészt kurva szánalom ha Te előre kiszámolgatod hogy mennyit fogsz motorozni... Én általában úgy indulok el, hogy majd este hazajövök, soksok km után..
nem tom mit értettél félre... tudod kicsit irónikus volt a hozzászólásom, sajnálom ha ez neked nem jött le... ki is a naiv hülye?
Te dolgod hogy kikötötted a különolajzást, és igen, GRAT, kurva ügyes vagy hogy ki tudod számolni a fogyasztását.

de van aki nem visz magával hátizsákot, meg minek is bíbelődjön az egésszel.. szerintem nem mindenki hülyefasz aki úgyhagyja a gyári olajzást ahogy van... Ő dolga nem?

pláne ha valakinek garis a gépe, az rohadtul nem is nyúlhat hozzá.
Tyt te komolyan ennyire naív hülye vagy???? Mivel ki van kötve a különolajozás és tisztában vagyok a motorom fogíasztásával az alap hogy túrára tele tankal indulok és az olaj az első amit be rakok a háti zsákba .Öcsém nah mind1 ez már komolyan 100% tömény hülyeség.
Mert ők lusta disznók és hülyegyerekek...
Intézzünk már valami körkérdést: Hány embenek van kikötve az olajpumpája a 125 2t tulajok között?
hát bakker, majd ha mész túrázgatni errearra, és véletlen nem lesz hely a motorodon hova rakni az olajat, és tankolni kéne, akkor majd örülni fogsz a különolajzásnak.
Nah az ilyen lusta hülyegyerekeknek szokott szarrá ragadni a motorja.
Pontosan, a lusta disznóknak, akik tankolásnál nem tudnak egy kis olajat önteni a benzin mellé.
Szerintem is valamiért kitalálták azt...
Hát egyáltalán nem kalapszar
Itt van alapból elbaszva a dolog, külön olajozás egy kalap szar, és repsol olajok jók.
nyilván nem is neked kellene babrálni
Most raktam bele repsol-t eddig TOTAL-al ment ami sűrűbb szerintem mint a repsol mert megnéztem kíváncsiságból h színre, szagra miben különbözik. De az olajozáshoz nem merek nyúlni nehogy besüljön.
Mivel eléggé lassú vagy ezért addig leírom:Mikor megvettem a vasat akkor épp kifogyóban volt az oil !Néztem meg kérdeztem is a sráctól,hogy milyet szokott belerakni de ő sem tudta...Ami tuti,hogy nem full szintetikus olajat szokott rakni bele!Szal a lényeg,hogy miután én vettem bele jó minőségű szintetikus olajat nekem is gondok lettek!Pl. 3perc múlva beköpte a gyertyát és azóta sem megy B10EG-vel csak B9 EG-vel...Nekem is a power élmény kicsit felejtőssé vált !Az ok:a szintetikus olaj kevésbé sürű és így több olajat kapott !Ezért nem ment annyira és ezért köpködte be a B10-es gyertyákat!Visszaállítattam az olajzáson és most totál tuti
hihi
milyen volt bent és milyet tettél most bele?