Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!


Valószínű, akkor az átfúvókázást ronthatják el sokan!

Egyébként hidd el, a Polini is nicasilos! Ugyanis az a Szilicium karbid az Nicsil! Nikel szilicíum karbidot diffundálnak a felületzbe, attól olyan kemény!

Sznyog a te eseted meg egész más, mert Mito!

És igen, mindenkinek mondom, aki hitetlenkedik, az Aprilia üzemi hőfoka : AF-1: 60-65 °C RS: 70-75°C! Megjegyzem a motorrevü tesztjében is ennyi szerepelt, és ehhez nem kell kiszedni a termosztátot! Sőőt, ilyenkor én takarom a hűtőt, még ha kenem neki, akkor is!

Egyébként nekem 28-as PHBH 28 RD karbim van!
Jol jött volnba a lehuzato csak lusta voltam megcsin de már megoldottam a srác ien nehézkes indulással is kapott többmint 2 másodpercet
Itt a jog amit csin 15.6 os idötment sok rs kapott töle nagy örömükre mellesleg már 125ös af1 vázban van a blokk morci lkett majd teszek be képet csakmég nincs rola32 kilo ajog
mitos spanommal ép gyürunk idömérön
Ime eg yfasza polini smito sp futomü stb 94 kilos könyitve stb finom ez is de azért az rs az rs melesleg ö 40 év feletti nagyon jo haverom apja szal span 3 mitojuk van stb bevalom irigylrem havert eléggé polcon hengerek ujjak tartalékblokkok stb srácok én nemtom nekem is jol jönne ien mocimegszállot faterapunak mito nekemis pályamito meg utcára is eg yevoja van srácnak +zip apunak gixer bandit szal akis kurva ja meg rm amire naon fáj afogam 1 körrede mind1a piros az ö sp-mitoja a sárga mitos fia
Ja és 123 as rotaxra kell arotoros gyujtás!!!
Ez az éves termés gyorsuláson idén meg tavaly évvégi 1sö stb meg az elolvadt kipufogo
Na tárgyra térve menyi a rotoros rs gyujtás?
Mennyi asp henger ha tudsz meg meik blokkra 122esre is kéne havernak meg 123 asra nekem menyi?
14 nem a dugot irtad vagy mi a válaszban mert én anyiért veszem a dugot nemtom mire irtad vagy hogy?
A képeken mind ate rsed vannak vagy az másik?
na meg 40 41 es karbira ár kéne meg a 250esbe amit vettem 2 napja abba kéne 2 38as de full 1forma ha van az mennyiért a zsé nem lényeg ha bukszát emlitetted de jo áron kell nem baszom fölösen a zsélt de ami kell arra van szal norm áron meg van e 1általán me ha sokat mondassz tok már veni 2 helyen csak minél olcsobban kéne mármint rsemhez 2x 38 as karbit még nem tokDE SÜRGÖSEN KELLENEK! tesztelni akarok még a szar idö ho ienek elött! szal válszt várok!
72es poliniz hyogy érted ho 50esre akko más bocsi me ott téleg nem nehezebb ot joban figyelnek a 70esnél oké ho kb egyforma a suly
szeva hát a parafa elég gaygi régi mz tuning müanyagokat használank ink mega pénzesek lemzelteetika fötenegyelyt. Leg én igy tommeg ezt láttam 15600 at enyém is kiforogja 400on hátkb ien 450 nem 400azé ottnem mindig ink hátszéllel de 6 má kajakra forg 400on93 kilo a könyitet sul yazidei melozunk rajt 1haveréknak iien lakatos stb gépmühelyva n marokstb azt készülnek az uuj dolgok még 9 .4 kiloi lejön ha a hegesztések az alun nem dobnak kilo egy 9est könyül én konkrétan láttamm már szétkapvapár gp mocit is a technika nem sokbva tér el igyekszek fejleszteni rotors gyujtára fi x ár kéne kül nekem is sp-m van ill az volt gyáriba spo henger lett tovább turva meg egy hüvelyezve és az feljebb turva kül nem reszelem hanem szeretem ien kis spéci marogépet 35 öt tud forgnikb mint 1 fogorvosé ugy néz ki és igy zsirul tudom alakitani a felömlöket kipuffot stb az arow nem jött be lent erösebb fent gyengébb kevésbé hoszo a reflex rész e akipuffnak az a baj hogy az utcai gyári 125 hengerhez készül nem egy áthangolt motorra ezért csin kell kipufogot gyáribol 1 má rszétolvadt a hötöl a gianelli arow végülis 1 cég és méáret 2 néven azokkevésbéforgatnak mint az sp cső ill neked más spdvan az ujj már más gyengébb kisseb karbi csö mnás az más válto stb ez 29 kw gyárilagmeg 114 kilo sazl nem 1forma a kettö lehet azonjobba gianelli vagy arow én 1gyürüst hasznbálok 1 gyürüs teflnos vertexet gokartba valot szal ne keressétek mert nincs rsbe valo ghyárialg ho olyat kérsz.Sp hengert meg akko gyujtást menyiért tudsz.mert szeretnék egy más tartományu mocit probálni ami lent kicsit nyomatékosabb pályára hátha jobb kört érek el vele nem tom a for válto az sokat dobott de kanyarba naon sok aváltás ezzel a hengerrel
ha apriliárol van szo vagy tegyél be + 1 fémlapot a lamellákhoz vagy rakj megfelelö méretü rézalátétet a rugok alá azok megfeszitik és igy nem kell költened 10eseket alkatrészre mindig bevált 6 7 példába szal probáldki mind2 betehete 6 alátét a rugo alá meg + 1 fémlamella ted az alukhoz szal vagy legbelülre vagy legkivülre a kko az alutse zabálja meg legalább100% probáldki
Az zsir srác 80 felette gyszerere pihi nyomasd kicsit szivaton a sok benzin viszahüti a dugot nem ragad ugy be azt csá lehet piszkos ahütö a h afelé meg a 92 utáni apriliák a 123asok gyári üzemihüly a 68 és 80 közt van gyári szervizkönyvben is
Szeva! Figyelj eleve 2 féle polini létezik. Eleve más hütésnélaviztér 2. az áteresztö furat is az ujjabik kevésbé forog de naon melegszik ez a 122ed blokkra valo ezért nem passzol de ez is 85 ig szokottmenninekem lehet csicsitmár fagyálovalezzel azal teli hütö volt na mind1 ha tul melegszik fogsz 1 furot reszelöt picit tágitaszz és jo lesz ha nem elég kiveszed a termosztátot ha tul lehüti ako jobban koik a dugo ako a lemzt rakd be a termosztáthoz akkolesz jo kbez a tippem.
Másik doolg a polinit csak javasolni tom nemtom ki irta ho egyforma msulyu eléggé tévedés a gyári asso val lehetde én vertexet mértem és az könyebb a gyáritol de mind1 mindenképp nehezebb apolini és picit de rezeg is jobban szerncsére az aprilia kevésbé rezeg mint pl a mito mer + 3 blokktartoja van miton sokkal érezhetöbb a polini jjobbmert nem eszikj annyit kevésbé esik szét sokal nyomatékosabb kb egyforma erös ha téped neki.
3. dolog hogy a szerelök elfelejtik elolvasni mit ir a könyve a hengernek amit adnak hozzá pl járatni kell leg 500 km mert 5százados illesztés van és a polini nem nikaszilos hanem szilicium karbidot használ szovalk sokkal hamarabb elreped kevésbé kopik és jobb ateljesitmény na miond1
ha felraksz polinit akko ezt ne felejtsd ki kül javasolom nagyon jo sokkal strapabirobbmint a gyári ezért használom utcára na ne felejtsd el::
-155ös gyári fuvokát a 34es karbiba cserélni kel 180asra
-a tüt is kikell cserrélni a gyárik57est k21est kell veni bele
-préssávot ellenörizni
-csak10es gyertya ajánlja ac55 ös champion gyertyát a gyár
aztán mkondjuk azt irja ogy csak a gyári vagy a polini kipufogorendszerrel ajánlják mivel mással nem teszteik ezeket a cáég adja meg a kis füzetbe amit adnak hozzá abba sok minden benmt van pl
nem kap elég benzint ha nem fuvokázzák át tulhvül megragad és vég a faszi meg szidja azt csak 1 csira me nem tud olvasni vagy angolul meg me amugy s e vágja ad olgot me aki keni a2t az elve átfuvokáz
Nyugodtan tegye fel akinek van rá jol jár vele
Nekem állandóan 68 °C... nyáron ha állok lámpánál akkor felmegy 72-re de rögötn visszahül 68-ra... most a hidegben már csak 64....
50-60fok??? Nyáron? Nekem még ilyen hidegben sem megy 70 alá. Pedig nem hajtom. Nyáron pedig 80fok (ez van középen az órán) Meg az enyém 70 alatt bedadog, nem nyit ki a power.
trakee :
most nemazé mondom mert te af-1 125-ről beszéltél ,de nekem mito evom-m van és nekem 160-as polini és kb olyan 50-60c fölé még ha meghajtom semm akar felmenni
Szevasz!

Érdekes amit írtáll... az egyetlen probléma, amit én polinivel kapcsolatban hallottam, hogy valószínűleg a kisebb víztér miatt nagyon legeszik, és míg pl egy AF-1 125 üzemi hőfoka 60-65 °C, addig ez polini hengerrel felmes 90-95°C -raa, ami egy kétüteműnél nem éppen szerencsés! + Ebből adódóan, eddig amelyik motor ilyennel volt szerelve, mind megragadt! Anno egy csetényi manusz, aki ilyenekkel(is) foglalkozik inttt nagyon óva a polini hengerszettől hozzá, mert állítása szerint az tuti, hogy meg fog ragadni, és sajnos minden előjel, hangnélkül, sőt, még azt sem tudta mondani, hogy x e km-enként dugattyúcserével ez megoldható! Ugyanakkor nekem a gyári 125-össel sosem volt baj! Pedig a hengrembe már 50 e km van! Ezalatt volt két motorgenerál (csapágyak, hajtókarszett, dugattyú) meg sajnos most elért a pech, a kipuffszelep szára kicsavarodott, és a dugatytút megsértette... Hozzáteszem, a henger továbbra is jó állapotban van!

Egyébként amit írtál, hogy a gokart hajtókar teligörgős csapággyal van, azt ugye félreértettem? Csak mert egyáltalán nem ildomos beépíteni kosár nélküli tűgörgőket, mert kopás esetén önzárás lép fel... és akkorát fogsz esni, ha beáll a hátsó kerék, hogy rágondolni is rossz!

Egyébként szelpet egyáltalán nem használsz? Mert néztem a Gokartmotoos képeket, amiket belinkeltél, azon is van vákumszelep... + kínszenvedés lehet feltornásznia fordulatot induláskor!
az enyémm is látott má bokrot

gondolkodtam h a mélykarcokat epoxivan vag valmi izével kitöltöm , lecsiszolom . aztán meg lefestem mattra.

csak az epoxi keményebb mint a plexi
hiiii. nem tud valaki egy amper jó plexi polírozó módszert??? mert a plexim már egy kicsit nagyon karcos és nem akarok másikat venni
Háát én bevallom ,hogy szinte egyántalán nemszoktam költeni a motoromra (már a 8 literes fogysztását is sajnállom )
amúgy az enyémre is kellene tükör csakhát túldrágamég ahoz ,hogy vegyek pl:zx10-es tükrüt:)
ráadásúl pont megyeget a váltó is tönkre úgyhogy mostanában nincsen gyorsulás csak lassú megfontolt váltás
nekem 300 az alapár , és vagy 80 90 et már költöttem rá , de így még a blokkhoz hozzá se nyúltam .

de ha egyszer öszzerakom , akkor nem lesz párja hetedhét határon túl :D
Az lenne a kérdésem, így mindenkihez, hogy nektek a mocitok sokszor romlik el? A javítások kb mennyibe vannak nektek?

Csakmert nekem a moci 220ezer volt, eddig 200ezer lett rákültve, és még mindig rosz. A váltó még mindig szar, úgyhogy tél előtt még azt meg kell csináltatnom, + új tükröket kell vennem + le akarom fényeztetni télen.
És ez így összesen nekem sokkal több lesz, mint amennyibe a moci került :(
Így már müxik (nekem is)
nekem bejön a link...

itt egy másik:

www.takachi.de/content/takachi...
Nem tudok, viszont rosszul linkelted be a képet.
TAKACHI-TK110x Bukósisakhoz keresek sötét plexit. Sehol sem találtam... Ti nem tudtok segíteni?

Kép a sisakról
Eeez naggyön jóóó!

én még a dtvel nyomtam le egy gilera runnert meg egy JOG ot , bár ez nem nagy dicsőség :D

jah és gyorsuláshoz még egy vidám kis történet :
Haverom ment haza a simsonjával , csak nem volt egész rendben a gép , és kis fordulaton mindig lefulladt . Tehát a megoldás , húzogatni kella gázt ha megállsz .Ez eddig nem nagy okosság ...
a móka ott kezdődött , mikor a gixeres bácsi ezt a motortúráztatást bizony kihívásnak vélte

bácsi kilőtt , el is tűnt , aztán meg elindult a simó is , szzzép komótosan :D