Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miről beszélsz?A ducati is gyári mi lenne ha megtanulnál olvasni? Tudod mi az a rotax 123?Gyári gyertya NGK B10EG! Nevetségesek vagytok!
ezen még 9 es van gyárira írvaXD de a Ducati elektronikát moker lécci dobd fel mindig vannak hitetlenek
hat en megis sokszor megtettem merre laksz megmutatom milyen ha a foldbe tipornak
Bocsi, de a 10es NGk az gyári nem h ducati elektronika ...ennyik vagytok!Am meg gondolom milyen kókány lehet, ha otthagyja!Am meg Sport Pro?40es villa?Sorszám?Ezt csak mellékesen kérdezem!Am meg 1 honda se haggott még ott 1 Aprilia-t se, ha gyári!
valaki hatso fekhengert help
szoktunk de mostmeg nemmerem mert hideg az aszfalt azert koxos a gumma szele
mindjárt jön móker és megerősíti a tényeket
jah a képeken még a gumi vadi új volt .
amarha te 34es karbesz amin 200 as dűzni van Felicia sport filter!160 as polini felfúratva 175 ösre a dugón 1 gyűrűt levettek h jobban pörögjön meg ilyen ngk 10 es gyertya az már mellékes
jah meg lehet h kinevetsz de Ducati elektronika mg kitudja h milyen áttétel állítólag előző tulaj ezzel fénykorába majd 190 et ment !
Hát 50esnek tudtommal jobb oldalon van a kipuffja... ennek meg nem látom a jobb oldalán
na meséljetek milyen kókány ? :)))))))
egyébként kanyarogni szerettek? Az oké hogy nem ilyen hideg aszfalton kell majrécsíkot gyilkolni, de nyáron szoktatok térdet koptatni? mert a gumik nem arról árulkodnak :)
az tuti
sztem ezek látnák h milyen tuningok vannak ebbe az AF1 beXD sztem behalnának
alien vs predator
inkabb valaki nemtud nekem hatso fekhengert af1 futurara.nagyomnsurgos help
gyai a henger csak en picit megpockoltem
nem azért hogy beugassak de a képen nem egy 125ös van?
ÁLTALÁNOS ADATOK
1994. 12.hó, Trikolor, 3. tulajdonos,

MŰSZAKI ADATOK
2 ütemű, 50 ccm, hengeres motor, vízhűtés, 5 sebességes váltó, lánchajtás, tárcsafék elöl, tárcsafék hátul,

LEÍRÁS
szép állapotban tuning és törésmentesen!

MEGTEKINTHETŐ
telefonon egyeztetett helyszínen
telefon:06705117305
duhi@t-online.hu
de várj. Nem gyári, tuningolt? Abban mi a kunszt? Nem elképzelhetetlen hogy egy 160as tuningolt NSR leverjen egy fullgyári RSt. Még egy kis 70es robogót is fel lehet tuningolni úgy, hogy 600cbreket nyomjon le!
Viszont ami a szép a dologban, az a gyári értékekkel vizsgált teszt :) Én elhiszem neked hogy lenyomod az RSeket, de ha te kitoltad volna a gyárból az NSRt, meg a haverod is az RSt, csak bejáratjátok, nem nyúltok hozzá, a súlyotok megegyezik, elmondanám hogy az NSR pilótaváltással is vesztett volna! Nem fikázásképp, de azzal könnyű arcolni hogy egy tuningolt valami lenyom egy gyári valamit ;)

Én is tudnék neked úgy széttuningolt RSt mutatni, hogy csak néznéd, meg szagulhatnád a füstjét :)
Nem bántó hozzászólás ez, csak a tisztánlátás kedvéért, egy tuningolt gép mindíg jobban fog menni mint egy gyári (ezt nem kell magyaráznom). A tuning meg képlékeny, csak energia, pénz, és idő függvénye (pénz!), és gyk. nincsenek határai. Ergo inkább úgy lenne fair a teszt, ha egy olyan RS ellen mennél, amin ugyanazok a változtatások voltak eszközölve mint az NSRen.
üdv
nemertem ilyen debilsegeket honnan szedtek. 1le a kulombseg de hat az en nsrem nem gyari.kivalasztunk akit akartok es en gyorsulok vele
ok
Mert hatalmas erőkülönbségek vannak, az rs egy egész Level erősebb mint az nsr húha....
Hát akkor az csak optikai csalódás volt h a frissen befuttatott RS t ami 170 et ment végre megette a nsr még végre is énse kötekedésnek mondom!csak ez tapasztalat
moker ricsi nsr e megette a szabi rs ét teis láttad nemis egyszer!
csak ennyit a 100% h tuningolva se!
Szia! Ha egyszer kecskeméten jársz szívesen gyorsulok veled egyet ;)
Moker: Hát nem tom neked milyen nsr-ed van,de az 100% hogy eggyik sem veri az Apriliákat. Ezt most nem azért mondom mert nekem is az van . Egyépként még annyi hogy eggyik nsr se megy annyit mint egy Af1,Rs,Sport Pro, még tuningolva se. Vagy esetleg akkor ha az Apriliában annyi kompresszio van mint egy babettában,meg nincs benne hátsó kerék . Na én csak ennyit akartam mondani,és nem akarom fikázni az nsr-t.
nah akkor neki