Bocsi, de a 10es NGk az gyári nem h ducati elektronika ...ennyik vagytok!Am meg gondolom milyen kókány lehet, ha otthagyja!Am meg Sport Pro?40es villa?Sorszám?Ezt csak mellékesen kérdezem!Am meg 1 honda se haggott még ott 1 Aprilia-t se, ha gyári!
amarha te 34es karbesz amin 200 as dűzni van Felicia sport filter!160 as polini felfúratva 175 ösre a dugón 1 gyűrűt levettek h jobban pörögjön meg ilyen ngk 10 es gyertya az már mellékes
jah meg lehet h kinevetsz de Ducati elektronika mg kitudja h milyen áttétel állítólag előző tulaj ezzel fénykorába majd 190 et ment !
na meséljetek milyen kókány ? :)))))))
egyébként kanyarogni szerettek? Az oké hogy nem ilyen hideg aszfalton kell majrécsíkot gyilkolni, de nyáron szoktatok térdet koptatni? mert a gumik nem arról árulkodnak :)
de várj. Nem gyári, tuningolt? Abban mi a kunszt? Nem elképzelhetetlen hogy egy 160as tuningolt NSR leverjen egy fullgyári RSt. Még egy kis 70es robogót is fel lehet tuningolni úgy, hogy 600cbreket nyomjon le!
Viszont ami a szép a dologban, az a gyári értékekkel vizsgált teszt :) Én elhiszem neked hogy lenyomod az RSeket, de ha te kitoltad volna a gyárból az NSRt, meg a haverod is az RSt, csak bejáratjátok, nem nyúltok hozzá, a súlyotok megegyezik, elmondanám hogy az NSR pilótaváltással is vesztett volna! Nem fikázásképp, de azzal könnyű arcolni hogy egy tuningolt valami lenyom egy gyári valamit ;)
Én is tudnék neked úgy széttuningolt RSt mutatni, hogy csak néznéd, meg szagulhatnád a füstjét :)
Nem bántó hozzászólás ez, csak a tisztánlátás kedvéért, egy tuningolt gép mindíg jobban fog menni mint egy gyári (ezt nem kell magyaráznom). A tuning meg képlékeny, csak energia, pénz, és idő függvénye (pénz!), és gyk. nincsenek határai. Ergo inkább úgy lenne fair a teszt, ha egy olyan RS ellen mennél, amin ugyanazok a változtatások voltak eszközölve mint az NSRen.
üdv
Hát akkor az csak optikai csalódás volt h a frissen befuttatott RS t ami 170 et ment végre megette a nsr még végre is énse kötekedésnek mondom!csak ez tapasztalat
moker ricsi nsr e megette a szabi rs ét teis láttad nemis egyszer!
csak ennyit a 100% h tuningolva se!
Moker: Hát nem tom neked milyen nsr-ed van,de az 100% hogy eggyik sem veri az Apriliákat. Ezt most nem azért mondom mert nekem is az van . Egyépként még annyi hogy eggyik nsr se megy annyit mint egy Af1,Rs,Sport Pro, még tuningolva se. Vagy esetleg akkor ha az Apriliában annyi kompresszio van mint egy babettában,meg nincs benne hátsó kerék . Na én csak ennyit akartam mondani,és nem akarom fikázni az nsr-t.
jah meg lehet h kinevetsz de Ducati elektronika mg kitudja h milyen áttétel állítólag előző tulaj ezzel fénykorába majd 190 et ment !
egyébként kanyarogni szerettek? Az oké hogy nem ilyen hideg aszfalton kell majrécsíkot gyilkolni, de nyáron szoktatok térdet koptatni? mert a gumik nem arról árulkodnak :)
1994. 12.hó, Trikolor, 3. tulajdonos,
MŰSZAKI ADATOK
2 ütemű, 50 ccm, hengeres motor, vízhűtés, 5 sebességes váltó, lánchajtás, tárcsafék elöl, tárcsafék hátul,
LEÍRÁS
szép állapotban tuning és törésmentesen!
MEGTEKINTHETŐ
telefonon egyeztetett helyszínen
telefon:06705117305
duhi@t-online.hu
Viszont ami a szép a dologban, az a gyári értékekkel vizsgált teszt :) Én elhiszem neked hogy lenyomod az RSeket, de ha te kitoltad volna a gyárból az NSRt, meg a haverod is az RSt, csak bejáratjátok, nem nyúltok hozzá, a súlyotok megegyezik, elmondanám hogy az NSR pilótaváltással is vesztett volna! Nem fikázásképp, de azzal könnyű arcolni hogy egy tuningolt valami lenyom egy gyári valamit ;)
Én is tudnék neked úgy széttuningolt RSt mutatni, hogy csak néznéd, meg szagulhatnád a füstjét :)
Nem bántó hozzászólás ez, csak a tisztánlátás kedvéért, egy tuningolt gép mindíg jobban fog menni mint egy gyári (ezt nem kell magyaráznom). A tuning meg képlékeny, csak energia, pénz, és idő függvénye (pénz!), és gyk. nincsenek határai. Ergo inkább úgy lenne fair a teszt, ha egy olyan RS ellen mennél, amin ugyanazok a változtatások voltak eszközölve mint az NSRen.
üdv
ok
moker ricsi nsr e megette a szabi rs ét teis láttad nemis egyszer!
csak ennyit a 100% h tuningolva se!