övé kell, hogy legyen... nincs még1 motor amiben ilyen van, meg 50esé nem is lehet, hisz az másik oldali kihajtás. De télleg nemértem, mert ebből nincs több verzió... ez van AF1-ben, esetleg még a project 108, ami más lehet. (azt hiszem neked rá is van írva ez)
Hy !
Kérlek mondd, hogy feladtad a tengelyt... Ma kicsit elbántottam powerig... az összepontozott lánckerékagyat úgy szedte szét, mint a hülyegyerek a mesekönyvet :-D
Tél végi végkiárusítás!
Komplett tuareg wind rotax 123 blokkal, gyújtássa, idomokkal, szinte teljes alkatrésszel 90.000Ft!
Af1 nagyon sok alkatrésszel 30.000Ft
Tuareg wind zöld színű teljes idomgarnitúrával sok alkatrésszel, terepgumikkal , kerekekkel stb 40.000Ft
Egyben az összes 150.000Ft
Annyi alkatrész van, hogy két motort össze lehet belőle hozni!
Illetve E heti AKCIÓNK!
ARROW rendszer Rotax 122,123 -hoz most csak 17.990Ft!
Amik raktáron vannak:
-Rotax 123-as blokk
-Komplett gyújtás
-Gyári Kipufogó rendszerek,
-Komplett fékek, fék alkatrészek
-Gumiabroncsok(terep-utcai 17"), kerekek
-Elektromos power egységek elektronikával vagy nélküle
-Idomgarnitúrák (Tuareg gyári:zöld-fehér, sárga)
-Műszerfalak
-Első teleszkóp, hátsó rugóstagok
-Blokk alkatrészek (vízérfedél, stb.)
-Komplett hűtő rendszerek
-Váz és segédvázak
-Lábtartók
Örülök hogy egyet értesz.
Egy izzó meg minden máson el pukkanhat végül is. Nekem a xenon hatásúból volt két darab pár hónap alatt ki éget. De hát lehet nem valami jó féle volt vagy nem tudom. De ami benne volt az bírja.
Egy két szépség hiba meg nekem is akad sajna. Szerencsére nem feltűnő. De kitudja hány tulajt járt már meg.
Hát igen az olaj nagyon nem mind1. Egy Arol 2T-vel nem lesz tartós.
A régi szoci gépek el mennek az ilyen szarral. De ezek nem. Bár ott nincs ekkora fordulat se.
Egyet értek veled! Enyém is kukába való volt, így is csak kaptuk, szinte ingyen és hozzá értő emberrel megcsináltuk és semmi baja sincs, legalábbis motorikusan. Néha elpukkan egy izzó stb stb, de ezért nem mondanám, hogy olaszt még egyszer nem veszek. Ha értő ember csinálja és normális alkatrészekkel csinálja, meg nem az olajon spórol az ember, akkor semmi baj nem lesz velük.
El hiszem mert vannak olyanok akik szét basszák és össze vissza kokányolják. Meg nem is ért hozzá lófaszt se csak azt hiszi és akkor el adja így meg mondjuk felújított... Aki meg megveszi persze hogy szidni fogja!
Ha valami nem úgy működik ahogy kéne vagy épp nem jól van beállítva nem szabad rá hagyni. Ez a gép igényli a karbantartást!
Akik szidják kb. ez miatt szidják mert vesznek egy szart. Mikor hajtókaros lett akkor elgondolkoztam én is kicsit, de megcsináltam normálisan és normálisan be is állítottam és az óta megy ahogy kell. Ez egy jó éve volt amúgy.
Nem mindenkinek megy arra mondjuk hogy legerősebb legyen csak tudjon valamit egy NSR se rossz de tény hogy az olasz gép jobban egy. És nekem jobban is tetszik. A japánoké nem jön be annyira. De ez is ízlés kérdése.
Hát én azért azt megnézném.
Nos kb 30 éve tolhatja az öreg, nálunk ő helyi legenda és nincs olyan 2 ütemű motor amit már ne szerelt volna. Jótanácsot adott ő már megszenvedett egy Extremával és megmondom őszintén eléggé sokan szidják errefelé az olasz mocikat .
De egyébként egyetértek hogy 125ccm akkor csakis Olasz a japók tényleg gyengébek, és CSÚNYÁBBAK!
Kivéve Feri haverom TZR- jét az elpicsázná az olasz mezőnyt , viszont annál megbízhatatlanabb dolog nincs az életben... de ha egyszer beindul :D:D:D
Kérlek mondd, hogy feladtad a tengelyt... Ma kicsit elbántottam powerig... az összepontozott lánckerékagyat úgy szedte szét, mint a hülyegyerek a mesekönyvet :-D
Rotax 123-nak Mechanikus powere jó a Rotax 122 be ?
6000 Ft
sz.schliemann@indamail.hu
Komplett tuareg wind rotax 123 blokkal, gyújtássa, idomokkal, szinte teljes alkatrésszel 90.000Ft!
Af1 nagyon sok alkatrésszel 30.000Ft
Tuareg wind zöld színű teljes idomgarnitúrával sok alkatrésszel, terepgumikkal , kerekekkel stb 40.000Ft
Egyben az összes 150.000Ft
Annyi alkatrész van, hogy két motort össze lehet belőle hozni!
Illetve E heti AKCIÓNK!
ARROW rendszer Rotax 122,123 -hoz most csak 17.990Ft!
Amik raktáron vannak:
-Rotax 123-as blokk
-Komplett gyújtás
-Gyári Kipufogó rendszerek,
-Komplett fékek, fék alkatrészek
-Gumiabroncsok(terep-utcai 17"), kerekek
-Elektromos power egységek elektronikával vagy nélküle
-Idomgarnitúrák (Tuareg gyári:zöld-fehér, sárga)
-Műszerfalak
-Első teleszkóp, hátsó rugóstagok
-Blokk alkatrészek (vízérfedél, stb.)
-Komplett hűtő rendszerek
-Váz és segédvázak
-Lábtartók
Email: olasz.alkatresz@freemail.hu
Bocs.. csak fennforgás volt...
holnap elméletileg megkapod a plexit..
Egy izzó meg minden máson el pukkanhat végül is. Nekem a xenon hatásúból volt két darab pár hónap alatt ki éget. De hát lehet nem valami jó féle volt vagy nem tudom. De ami benne volt az bírja.
Egy két szépség hiba meg nekem is akad sajna. Szerencsére nem feltűnő. De kitudja hány tulajt járt már meg.
Hát igen az olaj nagyon nem mind1. Egy Arol 2T-vel nem lesz tartós.
A régi szoci gépek el mennek az ilyen szarral. De ezek nem. Bár ott nincs ekkora fordulat se.
Az a féktárcsa milyen közelebbről ?
Ára mennyi lenne?
Ha valami nem úgy működik ahogy kéne vagy épp nem jól van beállítva nem szabad rá hagyni. Ez a gép igényli a karbantartást!
Akik szidják kb. ez miatt szidják mert vesznek egy szart. Mikor hajtókaros lett akkor elgondolkoztam én is kicsit, de megcsináltam normálisan és normálisan be is állítottam és az óta megy ahogy kell. Ez egy jó éve volt amúgy.
Nem mindenkinek megy arra mondjuk hogy legerősebb legyen csak tudjon valamit egy NSR se rossz de tény hogy az olasz gép jobban egy. És nekem jobban is tetszik. A japánoké nem jön be annyira. De ez is ízlés kérdése.
Hát én azért azt megnézném.
De egyébként egyetértek hogy 125ccm akkor csakis Olasz a japók tényleg gyengébek, és CSÚNYÁBBAK!
Kivéve Feri haverom TZR- jét az elpicsázná az olasz mezőnyt , viszont annál megbízhatatlanabb dolog nincs az életben... de ha egyszer beindul :D:D:D
Van esetleg valakinek valami értelmes hangtompítója eladó ?
(Nem a gyárira gondolok)... Köszi