Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezen kívül még eladó egy Rotax 122-es blokk kompletten vagy bontva.
Ha valami érdekelne írj.
Adatlapomon van elérhetőség.
Eladó
Bridgestone Battlax BT45 110/70 R17
Nekem felesleges ezért eladó. Alig használt gumi.
Ha érdekel akkor írj!
Köszi mi a külömbség B10EG és a BG10EG között ?
Érdekel persze.Küldheted.Köszi.
Szimering méretek már sikerült megtalálnom ! Jó lenne tudni hogy pontosan hány csapágy és milyen méretűek vannak benne még mielőtt megbontom!
Eladó Aprilia Rotax 123 termékek!

Most érkezett frissen Olaszországból 1db Aprilia AF1 Sintesi és 2db Tuareg Wind!
Szinte minden alkatrészeik megvannak!

E heti AKCIÓNK!
ARROW rendszer Rotax 122,123 -hoz most csak 17.990Ft!

=Postai utánvétellel, előre utalással is megoldható.
=Rendelésfelvételt követően 3 munkanapon belüli azonnali küldés.
=Rugalmas és korrekt árak!

-Rotax 123-as blokk
-Komplett gyújtás
-Gyári Kipufogó rendszerek,
-Komplett fékek, fék alkatrészek
-Gumiabroncsok(terep-utcai 17"), kerekek
-Elektromos power egységek elektronikával vagy nélküle
-Idomgarnitúrák (Tuareg gyári:zöld-fehér, sárga)
-Műszerfalak
-Első teleszkóp, hátsó rugóstagok
-Blokk alkatrészek (vízérfedél, stb.)
-Komplett hűtő rendszerek
-Váz és segédvázak
-Lábtartók

Email: olasz.alkatresz@freemail.hu
Nekem sem tudta felsorolni senki :-D
Szimeringet kapsz szettben, csapágyat meg szedd ki
a két főtengelycsapágy : 6206
Szia !
Bocs... Ki sem látszottam a sz@rból a héten... Ma előkerestem, ha érdekel még, holnap feladom postán..
az egy fos, nagyon gyorsan cseréld erre: NGK B10EG , vagy erre: NGK BR10EG ... csakis ezeket, semmi mást!
Üdv. mindenkinek Rotax 123-as blokk összes csapágy méretére lenne szükségem, és a szimeringek méretére! Köszönöm a segítséget!
Hali !

Valaki meg tudná mondani hogy Rotax 122 be milyen gyertya kell ?
Most vettem a motort Rs 125 és ami benne volt W7DC szerintem ez nem jó bele ?!?!

Köszönöm !
szia a tedbe egyenes szivócsonk kell!
nekem van is ha kel! tel:06307316232
Sziasztok.Egy kis szakmai segítség kellene.Van egy 125 sintesi replicam.28-as porlasztó van rajta.Vettem hozzá egy 34-est szívócsonkkal.Viszont az jobbra kicsit törve van,így nem passzol a légszűrőházhoz.Kéne egy másik szívócsonk,vagy légszűrőház?
Hali.A plexi ügyben nem kaptam választ.Már eladtad?
Közben kiderült, hogy a 125-ösé nem jó, mert annak az egyik vége villás, nekem 50-esbe kéne és ott egyik sem villás, szóval nem zargatlak fölöslegesen
Hát egy 400-as utána nehezen tudnak menni.
Hát városba vagy faluba lehet meglehet tenni de azon kívül ahol az út egyenes nem gondolnám. Meg a cumi az ha motoros rendőr van. Az utánad tud eredni.
Mennekűlni szerencsére még nem kellet. Persze mikor látom a rendőröket gondolkodok rajta hogy ha int akkor vissza 2-3mat és csőgáz. Vagy épp letérek más út fele de inkább szembe nézek velük. Általában le se szarnak vagy ha megállít meg kérdi merre megyek meg a jogsi nézi meg biztosítást.
Na ja, az 50 témára én is gondoltam, ha ügyes vagyok 400-450 sm-el bármilyen szétreszelt Astra is van az elvtársaknak, a büdös életben nem kapnak el Mondjuk egy jól belőtt 80-assal sem bírnak. Legalábbis eddig nem vettem észre :D
Én az A1 csinálom meg lehet különbözetivel és akkor majd 2 év múlva le tolhatóm az A-t. Váltani bár még nem akarok egy ideig. De agyaltam én is az A2 és veszek egy 400as SM-et azok is tetszene. De hát sokba van ez igen és pénz kéne rá. 500-600-ba vannak amúgy. Jó az 50-esként is.
De szerintem én majd veszek valami nagy endurot papír nélkül oszt rúgatom a határba meg erre arra.
De az RS 250 is jó volna, de nagyon ritka. Meg az ára se kevés.
Én is így vagyok vele, A2 kéne, mert akkor 20 évesen van A-m (csak pénzem lenne ) és 250 4T-t nem akarok, és egyre inkább 125 2T felé nézelődöm. Jó megoldás lenne még egy régebbi 600-as endúró, erőre belefér és nyomatékra eléggé ott van, csak nincs papíros, pláne supermoto.
"2 ütemű 125 de ő az összes olaszt idézem :
" beleborítaná őket az árokba felgyújtaná majd esőtáncot járna körülöttük , nehogy mégtöbb bajt okozzanak" "

Hát ez mekkora nagy hülyeség!
Személy szerint az RS-t tartom a legjobb 125-ös 2t gépnek. De a Cagiva is elég jó bár nem jön be annyira. Ezért is vettem RS-t.
Egy RS 250 meg eszméletlen amit lép. De a 2T és a 4T teljesen más karakter. A 4T nyomatékos fent is lent is. A 2T-nek meg felül jön meg az erő. Nekem pont ez tetszik a 2T-ben. Halottam már olyat is hogy eladta az RS250 és vett egy nagyobb gépet 600-1000cc közt és nem tetszett neki úgy ez mint az RS 250 és inkább megszerezte újra.
Ismerek olyat akinek volt 125 japán 2t gépe de voltak gondjai vele... Nem is olyan kis gondok.
De jó itt amúgy mind kettő de a japánok nem gyártottak olyan erőset. Mind1iknek meg van a gondja ha úgy van. De nekem semmi bajom nincs azóta az RS-el mióta felújítottam egy jó ideje.
Hát a cbr 125 meg valóban egy vicc szerintem is! És az Aprilia is le állt a 2t gyártással. Hát nagy kár h át tért a 4t-re.
Igen...és igen.. csatlakozom az előttem szólókhoz
Beszéltem tegnap egy igazi veterán motorszerelő öreg papával aki már eléggé sokmindent látott , és ő is azt tanácsolta hogy ha kisköbcentizni akarok mindenképpen 2 ütemű 125 de ő az összes olaszt idézem :
" beleborítaná őket az árokba felgyújtaná majd esőtáncot járna körülöttük , nehogy mégtöbb bajt okozzanak"
Szerinte csak a japánok tudnak motort gyártani , és TZR- t javasolja leginkább vagy NSR , de egyébként ő a 250-eseket is pártolja csak az a véleménye hogy nem tud sokkal többet egy 250 4t teljesítményben mint egy 125 2t.
Ugyan szerinte is megbízhatóbbak a 250 4t-k ha mindent időben megkap a motor , de előre közölte velem hogy ez a kategória 17-23 éves életkornak szánt motor szóval ha nem valami gazdaggyerek mociját veszem meg aki apu anyu pénzén motorozik akkor tuti szét lesz hajtva és szopósabb őket szerelni.
A másik amit mondott hogy minek akarok 250- est venni amikor 2-3 éven belül úgyis egyből 600 ra ülök át.. (személyes tapasztalata az öregnek) Nincs semmi külömbség a két kategória között össztömegben , teljesítményben szóval tök fölösleges lenne egy 250 est venni.
Nem lennék tapasztaltabb motoros ha 250 ccm-et választanám a 125 helyett.
Milyen kár hogy az összes japcsi 125 gusztustalanul néz ki :S (nem akarok senkit megsérteni ez magányvélemény)
Megkérdeztem mi a véleménye a 125 4t -ről és azt mondta hogy ne járjak a Baumaxx-ba motortnézegetni , és ne akarjam a Kínai gazdaságot támogatni. A 125-ös CBR-t meg csak kinevette és anyit mondott hogy az nem férfiembernek való :D
amúgy ku*vajó hogy van ez a fórum és normális emberek látogatják :D:D
Te,ha olcsót akarsz vedd meg a Mitom arra is volna mit költeni.:)Igaz duplalámpás,de papirjai szerint 1998-as törzskönyv forgalmiba is ez van na meg nevemen is van!Na bocs sok sok sikert aprilliához!Rotax 123 vigyázz jó,ha jó,de tesomnál Red Rosanál ezzel szivunk .
azzal a 250es Fzr-rel akkorát fogsz szívni, hogy az kurvaisten... az a gond, hogy kegyetlen sokat pörögnek(18000), a 400as is 14-16-ot. Füstölés, olajevés, szelephézagok, szelepek, vezérműtengelyek, vezérműlánc, mind-mind simán előjöhet... békésebb egy 125 2T.

2 variációt látok (nálam is így volt): 125 2T vs. 600 4T

Ha jót akarsz magadnak, kifogsz egy jó 125-öst hajtod, ha kell felújítod (relatíve jó áron), vagy keresel egy 6kilóst (pl cbr) és sok bajod nem lesz velük. (amúgy egy 250 4t nem jobb egy 2t 125nél, a 400 már jobb, de nem annyival...)