Igen, jól sejted, a powerházba beillik a szimmering, a nyelvet meg rugóstul beledugod a házba (szárát át a szimmeringen, majd a bowdent beleakasztod és voálá
Azért összerakásnál nézzétek meg, hogy a powernyelv bele ér-e a dugóba, meg a nyelv végén lévő letörés LEFELÉ nézzen!
Szia !
Szégyen- nem szégyen meg kell kérdeznem:
A power nyelv- ház környékének összeszereléséhez tudnál itinert adni? szimering, meg ha jól sejtem a szettből egy O gyűrű is oda tartozik.....
150Ah-s akksi sem ártana neki... 3napig forgatná a blokkot önindítón keresztül(ha nem égne le ugyebár), úgy hogy közben menne a világítás, indexelnél, nyomnád a dudát és villogtatnád a féklámpát lényeg, hogy 12V akksi legyen, az, hogy hány Ah, az a Te dolgod...azért min 7 legyen.
Eladó Aprilia AF1 Sintesi összes alkatrésze!
Rotax 123-al szerelt.
Egyedi Flip-Flop fényezéssel rendelkezik, amely napsütés hatására zöld és barna színt veszi fel.
Eladó Rotax 123-as blokk.
Giardoni 1-es hengerrel, víztérfedéllel, hengerfejjel, dugattyúval, váltóval, hajtókarral,2DB blokkféllel, egyben van jelenleg a blokk és nem bontom meg!
Gyújtás, önindító, bendix, pazs, karburátor, szívócsonk nélkül.
Ár: 50.000Ft
Hátha tudnátok segíteni.
Igaz 70ccm.es motorom van, de 2T. Alapjárati problémával küszködök már amióta megvan a motor. Az a jelenség, hogy. Be van állítva a levegő benzin arány. Olyat művel a moci, ha van kb 1500-as alapjárat, akkor hírtelen gázadásra nem, de ha tartom olyan 4000-es fordulaton, akkor nem esik rögtön vissz, hanem marad 2500-on és 4-5mp múlva tér vissza 1500-ra. Na ha pl alapjáratot feltekerem 1700-1800-ra akkor 4000 után 2500-ra megy vissza ugyan csak, de akkor már vagy nem vagy nagysokára megy 1700-ra. Ha leveszem 1000-re akkor meg visszamegy rögtön, de le is áll. Ha viszont pl 1500-ra be van állítva. Ráhúzom 4000-re tartom egy picit, elengedem. Akkor ugye 2500-ra megy vissza. ha viszont ekkor benyomom a világítást akkor már megy is. Vagy is ha nincs rajta akkor terhelésre visszamegy. Ha megyek vele és rajta a világítás és behúzom a kupplungot, pl kanyar vagy megállás szándékkal akkor megint csak fenn marad az alapjárat 2500-on.
Mi a rákfene lehet? Ha falsot szívna nem menne vissza terhelés után? vagy le se menne alapjáratra 4-5mp után sem. Csak az alapjárati csavart tekertem. Vagy egyszerűen a karbim rossz? Ez egy Dellorto PHVA 17.5-ös karmóbi. Sajnos hobbi szerelő sem jött rá a gondra. Igaz neki nem volt cserealkatrésze amivel összevethette volna.
Ha valaki tudna ötletet segítséget, vagy már találkozott ezzel a jelenséggel kérlek segítsetek.
Sziasztok :-)
91-es futuràba milyen aksi való? 9Ah?
A másik kèrdèsem: 10-13Ah-s aksit bele lehet tenni? Nem árt a mocinak?
Válaszokat elôre is köszönöm :-)
Üdv: Zsolti
Sziasztok !
Néhány napja felmerült a találkozó szervezés gondolata....
Továbbgondoltam a dolgot... Javítsatok ki, ha szar a gondolatmenet:
- El kéne érni, hogy az itteni eseménynaptárba bekerüljön..., ott mindenki tudja jelezni a részvételi szándékát...
- Ehhez ki kéne ötölni, pontosan hol lenne, hogy lenne, esetleg keresni olyan helyi vedéglátóegységet, ahol egy ebéd mondjuk leszervezhető.
-Akinek ötlete, elképzelése van kérem, hogy jelezze.
Köszi !
Sziasztok!
Van valakinek eladó aprilia rs 125-höz való km óra meghajtó?
vagyis igazából csak az a fogaskerék kellene tengellyel amire a bowden csatlakozik! előre is köszi!
Persze.... e-mailedre megírom a postacímet..... Te pedig egy szlaszámot légyszíves írj majd. Előre utalok inkább, mert utánvéttel 2szer ennyi lesz belőle.. előre is köszi.....
A másik szakmai kérdés:
- ajánlanak C4 és C3 hézagú csapágyat is..... előbbi műanyag kosaras is ..ezért nem rajongok... C3 csapággyal szted összerakhatom ?
Mennyi forint ? Főtengelycsapágy méreteket tudsz? 6206 C4-et találtam.. mindkét oldalhoz ez kell... (Ami benne van azt bevallom férfiasan nem volt időm lepucolni és megnézni, de meg szeretném rendelni, mert hétvégére elméletileg megvan a henger, dugó tömítések minden....
van olyan nyelv, aminek a szára kicsavarható, mivel menetes... de az evidens lenne szerintem, tehát, nincs két darabban, valszeg széthullott... tudok adni másikat ha kell!
Azért összerakásnál nézzétek meg, hogy a powernyelv bele ér-e a dugóba, meg a nyelv végén lévő letörés LEFELÉ nézzen!
Az PAJZS lenne, csak lemaradt a "j" betű.
Szép estét mindenkinek!
Szégyen- nem szégyen meg kell kérdeznem:
A power nyelv- ház környékének összeszereléséhez tudnál itinert adni? szimering, meg ha jól sejtem a szettből egy O gyűrű is oda tartozik.....
Megjött a motyó.. köszi...
Rotax 123-al szerelt.
Egyedi Flip-Flop fényezéssel rendelkezik, amely napsütés hatására zöld és barna színt veszi fel.
Érdeklődni: olasz.alkatresz@freemail.hu
Giardoni 1-es hengerrel, víztérfedéllel, hengerfejjel, dugattyúval, váltóval, hajtókarral,2DB blokkféllel, egyben van jelenleg a blokk és nem bontom meg!
Gyújtás, önindító, bendix, pazs, karburátor, szívócsonk nélkül.
Ár: 50.000Ft
Email: olasz.alkatresz@freemail.hu
Hátha tudnátok segíteni.
Igaz 70ccm.es motorom van, de 2T. Alapjárati problémával küszködök már amióta megvan a motor. Az a jelenség, hogy. Be van állítva a levegő benzin arány. Olyat művel a moci, ha van kb 1500-as alapjárat, akkor hírtelen gázadásra nem, de ha tartom olyan 4000-es fordulaton, akkor nem esik rögtön vissz, hanem marad 2500-on és 4-5mp múlva tér vissza 1500-ra. Na ha pl alapjáratot feltekerem 1700-1800-ra akkor 4000 után 2500-ra megy vissza ugyan csak, de akkor már vagy nem vagy nagysokára megy 1700-ra. Ha leveszem 1000-re akkor meg visszamegy rögtön, de le is áll. Ha viszont pl 1500-ra be van állítva. Ráhúzom 4000-re tartom egy picit, elengedem. Akkor ugye 2500-ra megy vissza. ha viszont ekkor benyomom a világítást akkor már megy is. Vagy is ha nincs rajta akkor terhelésre visszamegy. Ha megyek vele és rajta a világítás és behúzom a kupplungot, pl kanyar vagy megállás szándékkal akkor megint csak fenn marad az alapjárat 2500-on.
Mi a rákfene lehet? Ha falsot szívna nem menne vissza terhelés után? vagy le se menne alapjáratra 4-5mp után sem. Csak az alapjárati csavart tekertem. Vagy egyszerűen a karbim rossz? Ez egy Dellorto PHVA 17.5-ös karmóbi. Sajnos hobbi szerelő sem jött rá a gondra. Igaz neki nem volt cserealkatrésze amivel összevethette volna.
Ha valaki tudna ötletet segítséget, vagy már találkozott ezzel a jelenséggel kérlek segítsetek.
Köszönettel Zsolt
91-es futuràba milyen aksi való? 9Ah?
A másik kèrdèsem: 10-13Ah-s aksit bele lehet tenni? Nem árt a mocinak?
Válaszokat elôre is köszönöm :-)
Üdv: Zsolti
Néhány napja felmerült a találkozó szervezés gondolata....
Továbbgondoltam a dolgot... Javítsatok ki, ha szar a gondolatmenet:
- El kéne érni, hogy az itteni eseménynaptárba bekerüljön..., ott mindenki tudja jelezni a részvételi szándékát...
- Ehhez ki kéne ötölni, pontosan hol lenne, hogy lenne, esetleg keresni olyan helyi vedéglátóegységet, ahol egy ebéd mondjuk leszervezhető.
-Akinek ötlete, elképzelése van kérem, hogy jelezze.
Köszi !
Van valakinek eladó aprilia rs 125-höz való km óra meghajtó?
vagyis igazából csak az a fogaskerék kellene tengellyel amire a bowden csatlakozik! előre is köszi!
C3-mal rakhatod, azzal szokták általában!
- ajánlanak C4 és C3 hézagú csapágyat is..... előbbi műanyag kosaras is ..ezért nem rajongok... C3 csapággyal szted összerakhatom ?
szinte minden van még 2 motort bontottam el!
sem amal gyújtás alkatrészek is vannak.
tel:06307316232