Szia !
Segítséget szeretnék kérni....
Szétszedtük a blokkot. gyakorlatilag újra kell pakolni.
Tömítést szimeringeket megkapom szettben... Csapágyakat velszeg mérete kell rendelni....
A kérdés, hogy power nyelv gyárilag van két darabból, vagy az enyém van széthullva?
Nagy, tehát 300-320-as első tárcsa kellene nekem egy kis átalakításhoz.
A Sintesié sajnos nem ideális, mert elég nagy a furatainak az osztóköre, igazából a Futuráé lenne jó, vagy RS tárcsa. Mennyiért vesztegetnek manapság egy ilyet?
És hogy mihez kell? Egy Simson Schwalbéra szeretnék tárcsaféket. Van komplett fékredszerem egy Fanticról, tárcsával, mindennel, de mivel a tárcsa átmérője kisebb, ezért elég távol kellene tenni az agytól, hogy a féknyereg elférjen a küllők mellett. Ezért lenne megoldás a nagy tárcsa.
Van itthon egy sérült RS tárcsám az nem is lenne rossz.
Illetve bontott alkatrész, 125ccm Apriliához, az összes tipusához még mindig a legjobb áron, és a legrégebbtől itt a fórumon is! Bármi amit keresel megtalálod nálam.
Érdeklődni az adatlapomon lévő elérhetőségeken!
Amal Sem Sweden elektronika(gyujtotrafó), vadonatúj, gyárinál sokkal megbizhatóbb, folytás nélküliek, örök életüek.
A képen gyári látható annak helyére rakható fel, vezeték szin kiosztás is ugyan az, igy gyerek játék a beszerelés. Bármilyen szinű helyett felrakható, ha mégsem ez lenne a baja a motorodnak vagy nem lenne jó hozzá vissza vásárlom, és garancia! ára: 17000Ft/db
Köszönöm a választ! Legalább már az biztos, hogy pneumatikus. A hengeremen megvan minden, és egy bowdenben végződik. Gondolom utána még kell lennie valaminek.
A rotax 127-s hengerén pneumatikus power van. Egy gumiharang van a power szelep szárán, a kipufogógáz szabályozza a powernyelvet bizonyos fordulatszám felett, attól függően hogy mekkorára állítod a rugót ami lenyomja a gumiharangot. A power a motorod szíve , lelke enélkül csak egy kiherélt tenyészbika. Bizonyos fordulatszám felett (6000) megnő a kipufogónyílás átmérője (nem lóg bele a powernyelv) és ez plusz nyomatékot ad a mocinak, megnyílik előtted a pokol és egy országúti ragadozó lesz belőled.
Sziasztok! Henrik vagyok, és némi hozzáértő segítségre lenne szükségem. Van egy Aprilia AF1-esem. ( project108) Talán 89-es. Ha jól tudom, egy rotax 127-es blokk van benne. Na most, hiányzik róla a power "vezérlés". Az volna a kérdésem, hogy 1- milyen power való rá? (talán pneumatikus. de ez is csak tipp a részemről) 2- hol tudnék ilyet beszerezni? Előre is Köszönöm a segítségeteket!
Térkép meg körző... ... Igazad van várjuk meg ki merre van.
Én sp nem riadok meg ha menni kell 200km-t, de az asszony hátul nem hiszem, hogy őszintén mosolyog a végére.
uhh az jó messze van. A többieket megvárjuk ki merre van, aztán ötlünk ki valami átlagot és találkozunk a pusztában, ami mindenkitől egyenlő távra van...vagy egy folyóban
Segítséget szeretnék kérni....
Szétszedtük a blokkot. gyakorlatilag újra kell pakolni.
Tömítést szimeringeket megkapom szettben... Csapágyakat velszeg mérete kell rendelni....
A kérdés, hogy power nyelv gyárilag van két darabból, vagy az enyém van széthullva?