Szia!
Figyelj csak, ilyen érdekelne elsősorban, hogy:
- km,-fordulatszám spirál
- gáz,-kuplung bovden
- első,- hátsó féktárcsa + ( Betétek)
- idomból eke kellene
- gázmarkolat
- légszűrőház
- váltóhoz rudazat kompletten
- hőfok jelző csavar
- üres vissza jelző
- kuplung lamellák
Az érdekelne még h milyen gépről valók a cuccok rs vagy af1?
Válaszodat előre is köszönöm, amik vannak neked cuccok ha teszel oda csillagot vagy x-et nekem úgy is jó
Üdv.: Dávid
Helló.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy az AF-1 Sintesi 50-es vagy 125-ös?
Mert ha 50-es akkor engem érdekelne a váltó (ha RV4), vagy akára komplett blokk is henger, karbi meg gyújtás nélkül.
Eéőre is köszönöm a válaszokat!
Olyan kérdésem lenne, hogy van-e valakinek eladó RV4 váltója?
Esetleg elfekvőbe gázkarja (PHBG 19-es karbihoz)?
Oroszi Zoli elérhetőségét meg tudnád még adni? Weboldal linket vagy e-mailt, mert régen nagyon sok mindent rendeltem tőle...
Sziasztok Srácok!
Van egy Lg portable DVD/CD player hordozható dvd lejátszóm szép állapotban érdekelne érte aprilia af1/rs 50 alkatrészek!
(Lg dvd lejátszó: érintő képernyő, forgatható lcd kijelző, usb,-sd csatlakozás, beépített hangszóró, 20.3cm kijelző, 6 órát bír egy feltöltessél, 25.000 Ft új ára 40-50e. Ft.)
Hát frissen felújítottra gondoltam én is. Az RS-nek nem nagy a sűrítési végnyomása. Ezért is jobb neki a 100-as benzin is. Ismerek egy olyat akinek pálya RS-e van és igen csak ott van és neki is ennyi.
miért lenne 8 körül? egy frissen összerakott gépnek 9-12 között simán lennie kell... vagy 30 motoron méregettem már kompressziót, ha a préstáv megfelelő, akkor a felújítási határérték az én felfogásom szerint 6-7bar. Gondolok itt dugó-gyűrű csere, honolás/fúrás.
a 14,5 nagyon magas, 12 kéne maximum. Valószínűleg a blokk-henger-dugattyú hármas kombója miatt vastagabb hengertalp tömítés kellene a hengered alá, mivel így nagyon kicsi a préstávod (dugó teteje, hengerfej alja között). Ezzel a kompresszió is csökkenne a normál értékre. Mindenképpen szét kell szedni a hengert, nézd meg milyen tömítés van a hengertalpnál, a gyári szettben 3 féle van, abból kellene alá a közepes, de jelenesetben talán a vastag.
Sziasztok!Szakmai kérdésem lenne.Az 125-ös af1-em most lett teljesen felújítva:motor,idomok.Magas fordulaton detonációs égés van,még 100-as benzinnel is.Mértünk benne kompressziót:14,5 bár volt.Ez elég magasnak tűnik.Tudja valaki esetleg mennyi a gyári kompressziója.Esetleg valaki mérte már a sajátjában ami jól működött?Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv! Régi rv blokkhoz való polini,malossi hengert keresek.Vashenger előnyben,ha még nem az utolsó méretre van fúrva. Esetleg jó állapotú alu is jöhet,valamint ha már minarelli keresek még levegős P4-6 cuccokat is.Hátha valakinél porosodik a polcon...
Figyelj csak, ilyen érdekelne elsősorban, hogy:
- km,-fordulatszám spirál
- gáz,-kuplung bovden
- első,- hátsó féktárcsa + ( Betétek)
- idomból eke kellene
- gázmarkolat
- légszűrőház
- váltóhoz rudazat kompletten
- hőfok jelző csavar
- üres vissza jelző
- kuplung lamellák
Az érdekelne még h milyen gépről valók a cuccok rs vagy af1?
Válaszodat előre is köszönöm, amik vannak neked cuccok ha teszel oda csillagot vagy x-et nekem úgy is jó
Üdv.: Dávid