Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali kellene nekem rotax 127 es dugó, bontott is érdekel. Köszönöm előre is.
Sziasztok!
rs125/af1sp... Első fékem meghalt. Alul a féknyereg tökéletese. Felül vannak gondok. A főfékhenger (dugattyú behúzás után nem jön vissza csak nagyon lassan. Ha bejáratom akkor nem ragad be egy pár percig de szinte semmi olajat nem szállít. Érdekelne akár tökéletesen működő komplett első fékrendszer is. Javaslatokat ajánlatokat légyszi vagy itt vagy ikaralyos@freemail.hu -ra vagy 06705520427. köszi
én mikor megvetem a motortomatnekm is 160polinihez 140-es fuvoka volt bene
Főtengely szimmering: 28x38x7

Szerintem egy 34-es karbi nem ártana a 160-hoz, de ha mégis marad a 28, akkor minimum sztem 150
ByFzr!Te akkor ez mennyit ehet?A fogyasztása felér lehet zx12ével?:)
Sziasztok!Rotax 123 blokk főtengely szimering méretét tudja valaki?A másik kérdés 160-as pollini henger 28 porlasztó mekkora főfuvi kell bele kb?A motor Aprillia Red Rose
verseny RS-en 34-eshez 172-es
Sziasztok.
Egy olyan kérdéssel/kéréssel fordulnék hozzátok, hogy nincs-e valakinek elfekvőben egy Minarelli RV4 főtengelybe való LENDKERÉKÉKE?! (rendesen megfizetném, ha jó!)
Méretek: Vastagság: 3 mm Szélesség: Kb. 9 mm Magasság: Ami a főtengelybe megy az kb. 4 mm, szóval kb. 5 mm)
Vagy esetleg valami másik motorból való hasonló alkatrész (hallottam pl, hogy Simson kuplungéke...), amit át lehetne alakítani?
Előre is köszönök minden féle segítséget.
Üdv mindenkinek.
Hát nekem 2-szor esett szét az egyik váltótengely végénél az az alkatrész és lyukasztotta ki a blokkot (és persze a váltó is kuka)... -.-"
Úgy, hogy nem 7000 fölött járok vele hidegen/melegen (melegen néha picit), meg nem forgatom üresbe 11-ig, mint a hülye gyerekek...
És nem váltok kuplung nélkül meg ilyenek...
Szóval jól gondold meg...
Másodszor már nem hinném, hogy véletlen lehet... :)
Üdv.
Hali!
Az igencsak méretes darab. Gondolom megy vele mint az "állat".....
34-esbe láttam 145-öst meg 165-öst.... :)
Helló!Nekem Mitoba 148 főfuvi kell 28 dellorto az is.de lehet változó tipusok szerint.
nekm van az ára 13e
Tudok benne segiteni gyári bontottban illetve újban is!
Ha érdekel adatlapomon lévő elérhetőségeken elérsz!
Trafót keresek Af1 Sintesi-be Rotax 123.
Akinek van kérem írjon már és árait is.
Üdv,
26-os karbi van a Tuaregemen. Gyárilag is erre ilyet tettek. A főfúvókája 110-es.
A helyzet az, hogy úgymond rugalmatlanul lehet vele motorozni, nagyobb sebességeknél.
4.-be még ki pörög 10 ezerig is., de 5.-be már csak 8-9 ezer, 6.-be meg stagnál.
Félgáztól tovább húzom csak a hangja lesz nagyobb és nem megy jobban. Még mintha a több levegő fékezné is egy kicsit. Kevés a benya magyarul, csak egy kicsit körbekerítettem most.
Előzni nem igen merek kiállni vele 80-as tempónál, mert nem bírok...
Mondjuk fogyasztás jó, 4 literrel eljárok, csak kissé kevés a ló....
7000-alatt bivaly, 6.-ba is kigyorsul, de egy 90-es utazót csak sík terepen lehet vele tartani....

Köszi a válaszod, Emzolitól akarok majd. Először is 120-asra gondoltam, de lehet még 125-130 is kell. (postáért ne fizessek kétszer...)
Puding próbája az evés, szóval akkor derül ki ha benne lesz egy nagyobb.
Ebben igazad van, nekem kell megtapasztalnom.
Bizonyára javul.
Kösz mégegyszer.
28-asnál 110-120-130 esetleg 140, ami illik bele, nagyobbnál már nem viselkedne jól.
26-osnál utcára szerintem a megfelelő méret az a 120...de Neked kell megvizsgálnod melyikkel viselkedik a legjobban.

Én ezeket venném: 100,110,120,130 ez a négy darab kb 1500-1600 forint emzolinál

Remélem segítettem:)
Itt nagy a forgalom megkérdezem itt is.

Üdv.

Valaki nem tudja esetleg, hogy a PHBH 26-os karburátorba mekkora főfúvóka lehetett gyárilag?
Vagy a 28-asba?
Szerintetek a 26-osba mekkora "illene"...? (Rotax 127)
akkor azt a két csavart csavargassam?
Köszönöm a segítséged! :) Akkor az a lényeg hogy nem kell bowdennek lenni csak maga a power rész! És ott van egy kis piros állító "csavar" azt mihez hogyan kell beállítani? Bocsi ha idétlen a kérdés!
Ha pneumatikus a power, akkor ott 1 darab bovdennek kell gyárilag lennie. A powertől, a hátsófék pedáljáig...ez azért megy oda, hogy hátsófékkel való lassításnál szellőztessen...a pedál lenyomása meghúzza a bowdwnt, ami kinyitja a powert..

Ennek semmi jelentősége nincs, ha nincs bowden ott, akkor ne is foglalkozz vele. A levegő működteti a powert és ennyi
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, hogy a bowdenes power hogyan működik honnan hova megy a bowden és magából a powerből hány bowden jön ki! Ha valakinek ilyen van kérem segítsen! (Mechanikus power más néven Pneumatikus)
:)

A nagy gázra fulladás, lehet farsol valahol, vagy csak sok neki a levegő, netán a benzin ---- karburálni kell. A szívatóval való indulás nem probléma...szerintem több benzint kíván
valakinek van tpasztalata babetta téren mert vanegy babettám és ha nagy gázt adok akkor lefullad :SSS az mitöl lehet? meg hogy csak szivatoval indul :SSS ha az nincs benyomva akkor nem indul
70%-tól jobb azért ahogy elnézem... rengeteg km van még benne...kb 12-15000 biztos.
125-ös?

Ha igen és nem akarsz sokat költeni, tudok Neked 4500-ért adni komplett láncszettet, ami kb 70% körüli állapotú!
Szerda délelőtt megyek Pestre, ha nem kell messzire mennem a városon belül akkor elviszem.

Ha új kell, akkor nagyvas.hu és rendelj!