Látom a bikepics-es képeid között a Replicádnál amikor a motorteret fényképezed, hogy a fesszabályzó úgy van bekötve, hogy SÁRGA,SÁRGA,PIROS,NARANCS (G,G,R,B+). Írtak itt olyanokat, hogy a B+ az akksis piros kábel és az R pedig ami a gyújtáskapcsoló felé megy(zöld,narncs stb). A kérdésem az volna, hogy a B+ ra nem az akksi megy? És a B+ és R felcserélhető?
hali
dugattyúgyűrű kellene 2 db
rotax 123ba
ha minden igaz alapméret
van valakinek?
és milyen gyertyát javasoltok?
meg komplett tömítőkészlet rotax 123.érdekel.
Gépműhelyek, pl Tábori mester megcsinálja. Alig lesz olcsóbb, mint egy új szett, cserébe sokkal hamarabb tönkremegy.
Érdemesebb szettben cserélni.
(mert az a jó hajtókar is vélhetően ránézésre az, tuti kopott már picit,meg esetleg kilágyult, az új csapszeg meg gyenge lesz, a tűgörgő pedig nem szabvány, ezért drága!
Köszönöm a tanácsodat!Az volt a probléma,hogy a hidegindítója nem igazán működött.Szerencsére sikerült megcsinálni és most hidegen is szépen indul.Mégegyszer KÖSZÖNÖM!
próbáld a "hengerbe benzint" :) A karburátornak tisztának kell lennie, ugyanakkor helyes fúvókázás, benzinszint, tiszta belső szűrők kellenek. Levegőszűrő szintén legyen tiszta. Emellett be kell állítani rendesen...sok minden lehet...ha a hengerbe benzin módszer beválik, akkor a karburálásnál lesz a bibi...nézd meg!
Rotax123-hoz bontott hibátlan alkatrészek.
pl.:nicasilos hibátlan henger és hengerszett. 34-es karbi, komplett gyujtás, Elektromos és mechanikus power szett, hibátlan főtengely.....stb Mindenem van ami motoron található, nem csak motorikus alkatrészek.
400km-ert futott lánc-szett, tehát lánckerekek és lánc, olcsón vihető!
érd.:
patvaros87@gmail.com
06303207630
Hibátlan blokk, frissen fúrt és hónolt perselyes henger, vaccsi új dugóval, hibátlan hajtókarral!
Ára: 45e
Elérhetőség az adatlapomon!