Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szivócsonk 3000ft hátsó ülés 3000ft öninditó csak újban van 18000ft
helo Sanyi 502 engem erdekelnenek 50 es futura alkatrészek pl 1szivotorok 1önindito 1töltes relle és 1hatso üles ha letudnád irni h milyen arban vannak ezek a cuccok elöre is kössz.
aprilia Af1 50 sintesi valamint Af1 50 Futura bontott alkatrészei eladók.Postai úton is.debrecen tel:06 70 459-6036
uj aprilia akatrészek érkeztek!
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
Igy ahogy van mennyit kersz erte? am papirok vannak?
megprobálom köszi!
Bárkinek bármilyen 125ccm aprilia alkatrész kell, nálam megtalál mindent! A képen látható motor is bontódik, még mindene megvan! Ezenkivül rengeteg-rengeteg alkatrész!
érd.:
patvaros87@gmail.com
nekem van! van felnicsikos meg felnicsik nélküli is!
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
csáó!

SOS-ba kellene nekem RV blokkba 47mm-es dugó, Polini hengerhez, ablakos dugattyú lenne a legjobb, mint a képen, lehet használt, új. lényeg, hogy használható legyen és ne túl drága, köszi előre is

orozoli2002@yahoo.com

30-435-1769
szia....nem vitázni szeretnék..............szerintem ő úgy értette meg énis hogy ,nem feltétlenül az anyagi dolgaira értetem hogy olcsóbb vagy drágább hanem egy oylan kompromisszum hogy mindenki maga döntse el hogy milyen kell magának....
pl kompromisszumot kell kötnie minden embernek hopgy melyik melett áll ki....ez mellett vagy az mellett---------mindenkinek megvan a maga igéyne és elvárása...valaki a fekete autót szereti mert nem látszik rajta a kosz mint egy fehér autón...a fekete autóval a poros uton mennek sokat és azért vettek fektetét hogy ne látszódjon a por......a fehér autóval meg sokat mennek autópályán ahol nincsen por és van értelme fehéret venni mert nem lesz oylan hamar poros----mindkét tulaj kompromisszumot kötött az autóvásárláskor hogy mire használja ---így értjük a kompromisszum szót!
Szemantikai vitába meg végképp nem szeretnék keveredni, ha úgy értette(tétek) hogy az a volna a hátrány, hogy többe kerül, akkor egyet kell értenem:)
szia.....én értem hogy miért mondtad a kompromisszumot és hogy mire....
arra értetted a kompromisszumot hogy valamit -valamiért----
pl ha van akkor teljesen máshogy megy amotor és több cuc kell hozzá----ha nincsen akkor pedig mást nyujt a motor---menettteljesítményre--nyomatékra...és szerintem teljesen jó szó volt ide! nem akarok senkinek sem rosszat......bezzeg ha más szót mondtál volna akkor pedig azt lehetet volna elemzeni...
Értem.
Nem tudtam mire vélni, hogy miért volna kompromisszum, akkor ezek szerint csak nem teljesen találó volt a szóhasználat:)

(kompromissztum az, ha vlamilelyen előnyt hoz egy megoldást, miközben némi hátránya is van, a powerszelepnek nincs hátránya)

Akkor ezt meg is beszéltük:)
mivel, elsősorban azért fejlesztették ki, hogy egy adott teljesítményt ne csak egy adott fordulatszámon lehessen kihasználni, hanem normálisan menjen a motor kis fordulaton is baráti fogyasztás mellett(ilyenkor zárva van a power szelep, kipufogó nem "dolgozik" max hatásfokon, nem szív ki benyát) vagy nemjól tudom, javíts ki ha nem így van szeretem az építő jellegű kritikát
szia.....a bovden az a huzalé ami egy fekete műanyagban fut..kb 60 cm hosszú és drót van benne középen hosszában........a szívótorok az pedig a karburátornak az egyik fele.......
A világért sem szeretnék veled vitatkozni, de a power szelep miért
"kompromisszumos dolog" ?
Eladó Gilera 125ccm-es blokk!

28as dellorto
cdi
trafó
fesszabi

mindennel együtt csak berakod és húzod a gázt, 60ezer ft
küldök persze :) bocsi csak kis meló volt suliban :@
kossz szepen az infot!
jaj ne, hülyeségeket ne beszéljünk!

power szelep az egy kompromisszumos dolog, ezt az Apriliánál az 125ös gépeknél alkalmazták.

50-80asban nincsen power, se duplapower se semmi!

Lehet tuningolgatni, sokat lehet javítani a menetdinamikán(gyorsulás, végsebesség), de ez mind kompromisszumos dolog.
Fogyasztás és tartósság rovására megy, nembeszélve az anyagi ráfordításról.

Egy tartós, fogyasztás barát jó menetdinamikával rendelkező tuning csomag a következő(nekem bevált):
-DR80as vas hengerszett
-17,5mm-es karbi
-sport kipu(Arrow, Leo Vince, Gianelli stb)
-erősített főtengely!(ez az alapja)

A legfontosabb, hogy minden tuning MOTORFELÚJÍTÁSSAL kezdődik!
ertem akkor ez nem lehetseges es 1 50ccm est valahogy fel lehet tuningolni hogy gyorsabban menjen mint 100 neked mi a velemenyed a power szeleprol?
ezt nemtudom hogy mennyibe kerülne neked a végén.

50ccm, 125ccm alapvető buktatók:
-50es balról, 125 jobbról hajt
-125ös blokk nem fér el az 50es vázban, mert a hengerfej bele akad a tankba és a vízcsövet még rá se raktad
-lánckerék osztás

ha ezeket leküzdötted, akkor rájössz hogy a 50es futómű, és fék nagyon gyenge az 125nek

eltekeri a vázat, felfogatásokat töri, lengéscsillapítók összébb ülnek a nagyobb blokk és alkatrész súlytól stb..
hu ha ez nem olyan egyszeru mint ahogy en azt gondoltam ez az egesz at operalas mennyibe kerulne nekem kb. Am kossz az infot.
Szerintem nem éri meg kínlódni vele, elég sok buktató van az átépítésnél, sok munka stb. és a végén ha elkészül elkapnak a rendőrők az megint cumi :)

Én az AM6 blokkom tudom javasolni, elég jó menetteljesítményt tud, gyári cuccokkal 90km/h lazán. 30ezer ft

Ha nem tettél le az átépítésről, akkor azt tudom javasolni hogy vegyél egy 125ös fővázat+kp telót+lengővillát+hajtást. Ha emellett döntesz ebben is tudok segíteni. motort blokk nélkül idomokkal 45ezer ft-ért tudok adni, de ha kell megbontom
van 1 50futuram a blokk eleg szar el volt torve de meg lett ragasztva es nem is bir menni nagyon ha hirtelen ra huzom le fullad szoval szeretnek benne mocit cserelni es ha mar cserelem szeretnek 1 nagyobbat bele tenni 125 ccm est es nem tudom h bele ferne e a vazba 1 nagyob motor. Te mit szolsz hozza?