Ez mind szép és jó, csak tudnod kell, ha alacsony a szint, szegény lesz a keverék, megragad a motor!
Márpedig akkor jó a benzinszint a porlasztóba, ha a lehető legmagasabb! Ezt kell bejátszanod! Ezt sok motoron úgy szokták, hogy a feltöltött porlasztót (aminél az úszó zárta el a benzin útját, beépítési helyzetben, megdöntik, csak kissé, azaz 15-20 fokban előre, vagy hátra döntött porlasztónál valahol elvileg megjelenik a benzin. Ha így van, ekkora dölésszögnél (nem oldalra, a túlfolyója középen van, úgy nem fog) akkor első közelítésnek jó a szint. Éppen ne folyjon ki, az a lényeg! (amúgy létezik rá egy egzakt mérés, mikor felfordítod a porlasztót, úszóház nélkül, és méred, hogy hány mm-re van az úszó alja a referenciafelülettől, csak ehhez tudni kell ezt az értéket, és pontosan kell mérni!)
DE! Az egész nem ér egy fabatkát se, ha valamiért akad az úszó, vagy a tűszelep, vagy a kettő közti mechanika! Egyszer sokat szenvedtem e miatt...
A sport Pro gyári mérete a 140-es, a Futuráé 130-as! A Sport Pronak más a lengővillája!
Ettől még lehet, hogy + 10 mm befér, de ha motorozni kell, elég a 130-as is! Markisanak meg van nagyobb motorja, nem hiszem, hogy el akarja játszani vele a nagymenőt a gimiparkolóba :D
profi16:
Előttem úgylátom már elmondták hogy hogy tudod állítani, csak arra figyelj hogy a nyelven 1-2 tized miliméter a szinten körülbelül 1-2 milimétert fog jelenteni. Csak lájtosan
Ha már szétszeded érdemes megnézni hogy lezár-e egyáltalán a tűszelep (rákötöd a csapra, a kezeddel enyhén nyomod a tűszelepet felfele)
A láncvédőn lévő gyári matrica szerint 140-es, legalábbis a Sport Pron 140, gondolom a Futurán is
Esetleg még 150 ami szűkön beférhet mert hallani hallottam már hogy beletették, de ha biztosra akarsz menni 140-est teszel bele.
ha a túlfolyón folyik, akkor benzinszintet állíts visszább. Ezt úgy tudod megtenni, hogy leveszed az úszóházat, az úszó tengelyén(amin mozog) van ilyen kis fém "lap" ami mozgatja a tűszelepet ahogy az úszó emelkedik vagy süllyed. Ezt simán úgy hajlítod feljebb egy nagyon picit, hogy előbb zárja be a tűszelepet...a hajlítás mértéke ne legyen nagy...inkább kicsit hajlíts és próbálj 2x, mint hogy alacsony benzinszinted legyen.
Remélem érthető!
Én megvenni nem fogom... DE ha tényleg olyan szuper, tegyél fel éles képeket! És akkor pikk.pakk eladod, vagy elcseréled!
A kipuffnyílást meg ne mutogasd, mutasd a dugattyúszoknyát éles képen, az mindent elárul! Meg a hengerpalástot!
Egy ennyit járt hengerben még az összes honolásnyom tisztán látszik, a dugattyún meg alig van kopás, a megmunkálás mindenhol látszik! Persze ha új volt, mikor összeraktátok.
Nekem vannak hozzá cuccok.Kormány kifli bontott 3000ft benzin csap 1000ft 2db lábtartó bontott 3000ft/pár km spirál új 4500ft.Tükör 4000ft/db gáz kar fedelet adom ingyen a cuccokhoz ha kell.
A karbid ereszt, gondolom úgy érted falsot szív. Mielőtt a gyújtáshoz hozzányúlnál inkább a karbinál nézzél szét. Valószínű azért pöffen csak néha mert falsot szív. De így elég nehéz kitalálni hogy mi a gond vele. Adatlapomon találsz email és msn címet, vegyél fel segítek szivesen.
Helló!nem állok le vitatkozni,hogy mennyit ment ez a dugó.összeraktuk járt a motor kb 2 órát miekőtt elindultam vele .sajnos kihuzatni már nem tudtam mert 4.-be förtelem hangja lett,ezért álltam meg vele és huztuk le a hengert.szétszedés után derült ki,hugy megszorultak a csapágyak és log hajtókar.
Azért ez illett volna elsőre is elmesélni! Előfordul mindenkivel, csak éppen sokkal egyszerűbb a hibát megtalálni. Persze mit várok, a legtöbben piszkálják, aztán jönnek, hogy ez a baj, majd kiderül, hogy belepiszkált, és azóta rossz...
Melyik alsó tömítés volt rossz? NYilván elgörbítetted az úszó zárókáját, és túlfolyik...
Márpedig akkor jó a benzinszint a porlasztóba, ha a lehető legmagasabb! Ezt kell bejátszanod! Ezt sok motoron úgy szokták, hogy a feltöltött porlasztót (aminél az úszó zárta el a benzin útját, beépítési helyzetben, megdöntik, csak kissé, azaz 15-20 fokban előre, vagy hátra döntött porlasztónál valahol elvileg megjelenik a benzin. Ha így van, ekkora dölésszögnél (nem oldalra, a túlfolyója középen van, úgy nem fog) akkor első közelítésnek jó a szint. Éppen ne folyjon ki, az a lényeg! (amúgy létezik rá egy egzakt mérés, mikor felfordítod a porlasztót, úszóház nélkül, és méred, hogy hány mm-re van az úszó alja a referenciafelülettől, csak ehhez tudni kell ezt az értéket, és pontosan kell mérni!)
DE! Az egész nem ér egy fabatkát se, ha valamiért akad az úszó, vagy a tűszelep, vagy a kettő közti mechanika! Egyszer sokat szenvedtem e miatt...
Ettől még lehet, hogy + 10 mm befér, de ha motorozni kell, elég a 130-as is! Markisanak meg van nagyobb motorja, nem hiszem, hogy el akarja játszani vele a nagymenőt a gimiparkolóba :D
Előttem úgylátom már elmondták hogy hogy tudod állítani, csak arra figyelj hogy a nyelven 1-2 tized miliméter a szinten körülbelül 1-2 milimétert fog jelenteni. Csak lájtosan
Ha már szétszeded érdemes megnézni hogy lezár-e egyáltalán a tűszelep (rákötöd a csapra, a kezeddel enyhén nyomod a tűszelepet felfele)
Esetleg még 150 ami szűkön beférhet mert hallani hallottam már hogy beletették, de ha biztosra akarsz menni 140-est teszel bele.
szabi.techhell@freemail.hu
melyik a legszelesebb gumi amit felpakolhatok 125-os futurara?
Remélem érthető!
mert ha közel vagy rá tudnék nézni Neked
Én megvenni nem fogom... DE ha tényleg olyan szuper, tegyél fel éles képeket! És akkor pikk.pakk eladod, vagy elcseréled!
A kipuffnyílást meg ne mutogasd, mutasd a dugattyúszoknyát éles képen, az mindent elárul! Meg a hengerpalástot!
Egy ennyit járt hengerben még az összes honolásnyom tisztán látszik, a dugattyún meg alig van kopás, a megmunkálás mindenhol látszik! Persze ha új volt, mikor összeraktátok.
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
Megjegyzem ha 3 km után beállt, akkor az már lógott rendesen, mikor rákerült!
KECEL
kössz mindent
Azért ez illett volna elsőre is elmesélni! Előfordul mindenkivel, csak éppen sokkal egyszerűbb a hibát megtalálni. Persze mit várok, a legtöbben piszkálják, aztán jönnek, hogy ez a baj, majd kiderül, hogy belepiszkált, és azóta rossz...
Melyik alsó tömítés volt rossz? NYilván elgörbítetted az úszó zárókáját, és túlfolyik...