Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én voltam kb ezelőt vagy 5 ével ezen lovagol valamjek de ha kideritem mejk az megkapja a magályét az bisztos!
selytem ki az de még nem bisztos majd ha elkapom a szályát akor kiderül
majd irok a szerkesztőségnek és kiderül az!
tudod kidel szorakozál te kis szemétláda!
bocsi na,nem kell rögtön felkapni a vizet... a barátomos rész nem neked szólt,hanem annak a tagnak akinek valami gond van a karbijával....
ezt most nem igazán értem BARÁTOM, hogy mit akartál ezzel mondani...
Van alaplapom is 15000ft
Nekem van hozzá lendkerekem 10 000ft+posta
Ez mi?
Gyári 125ccm-es af1 replica tank eladó 4000Ft-ért
Szia csak egyben eladó!mivel minden cucát amit tudtam felujítottam vagy megcsináltam így 80ba odaadom(gyári 70es tuning miatt) nekem eddig 120ba van :/ mert az előző tulaj szétkapkodta és út közbe derültek ki dolgok h hiányoznak összerakáskor :/ ami kell még egy új hátsó főfékhenger,km spirál,fékbetét,váltókar,gújtás oldali dekli,meg az ügyes előző tulaj szétvágta a gyújtáskábeleket és kell bele egy új gyújtásalaplap a többi megvan a gyújtáshoz mert azt vettem meg új idpomszettvan a gépezethhez csak lekell festeni!de el is cserélem valami értelmesre.
a gyárit 3 ezer a carbont 5 ezer
ma direkt átnéztem az öszeset és nincs bene mindegyik ugyan az!
mert most le vagyok égve!
kaptam 1 büntetést és most cseréltem a motorn első hátcso gumit!
meg amugy is oclson megkapta el tugya adni! ha nyira karja!
hirdete is már látam!
Hello!
csak külön a blokkot nem adnád el?
vagy igy egybe menyire tartod a mocit?
na heló.jó ez a fórum,bár szerintem ez nem megoldás.én még mindig egy ducati energia öninditós lendkereket keresek RV blokk-hoz.alaplappal vagy anélkül.ne veszekedjetek,mert igy is belassult a fórum.soha nem lessz alkatrészem.nem tudom használni a motorom,és nekem ez fontosabb mint bármi
Nem nagyon lehet elrontani. Azzal csak alapjáratot állítasz, semmi más nem állítható rajta.
Köszi domotorpeti

akkor csak tolattyús karbi, de nekem az van! És akkor nagyon jól kell beállítani azzal az 1 csavarral a mocit, hogy jó legyen?
Az RV motoros Apriliáknak 2 féle gyári karbija volt:
SHA 14.12
PHBG 19

Az SHA 14.12 a gyakoribb, a másik gyári extra.
SHA 14.12-nek nincs tűje, semmi sem szűkíti le a főfúvóka keresztmetszetét. Csupán az átáramló levegőmennyiség határozza meg a felvett benzint. (egyébként igazából nem síktolattyús ez a karbi karbi, csak valami hasonló ötvözet)
Az az igazság, hogy ez a 4. motorom, nem vagyok hülye hozzájuk, tudom hogy mit merre kell állítani, de az ha te ebbe beletudsz rakni bárhova is egy tűt, akkor Te egy isten vagy :D :
http://italmondo.hu/index.php?...
még 1 hozzá nem értő is megérti :) nemtudom a te motorodban hogy van barátom,de az enyémnek a zégertyűrű vájatát egy 10es anya járja le :) ha neked is olyan,azt lazítsd fel,és akkor ki tudod venni a tűt
nincs benne tű? attól hogy síktolattyús, attól kell benne lenni tűnek A főfúvóka keresztmetszetét valaminek le kell csökkentenie:) azt pedig a súbertű csinálja...együtt mozog a tolattyúval. A tolattyút ha kiveszed, kijön a tű is, és a tolattyú tetején van rögzítve egy zégergyűrűvel ami a tű egyik rovátkájában van. Ha azt a kis zégert egy rovátkával fentebb rakod, úgy a tű jobban belelóg a főfúvókába ezáltal a motorod kevesebbet kap köztes gázállásnál. Remélem valamennyire érthető:)
Valótlan ne állíts, attól hogy nem vetted észre a különbségeket, vagy nem láttál több félét az nem azt jelenti hogy nincs is.. Ha tudnád hogy miket változtattak még rajtuk el se hinnéd.....
Keress meg emailon van most több darabom, eltérő árakban
Lehet h majd szükségem lessz rá :D Melyiket mennyiért adod?
Sziasztok!

Köszi a tippeket!
Membrán: Én is gondoltam rá, de arra nem hogy megfordítsam a lapot, szóval azt megnézem, köszi!
Úszószint: Annak tényleg semmi köze hozzá, hogy mennyit kap!
Fúvóka: 68-as fúvóka van benne, nemhiszem, hogy az nagy lenne hozzá.
Mivel ez ha jóltudom síktolattyús, nem súberes, és ezáltal tű sincs benne hogy állítsak a tű magasságon így nemtudom hogy hogy állítsam be... 1db csavar van ugyebár. Mellesleg a karbi: Dellorto SHA 14-12