én voltam kb ezelőt vagy 5 ével ezen lovagol valamjek de ha kideritem mejk az megkapja a magályét az bisztos!
selytem ki az de még nem bisztos majd ha elkapom a szályát akor kiderül
majd irok a szerkesztőségnek és kiderül az!
Szia csak egyben eladó!mivel minden cucát amit tudtam felujítottam vagy megcsináltam így 80ba odaadom(gyári 70es tuning miatt) nekem eddig 120ba van :/ mert az előző tulaj szétkapkodta és út közbe derültek ki dolgok h hiányoznak összerakáskor :/ ami kell még egy új hátsó főfékhenger,km spirál,fékbetét,váltókar,gújtás oldali dekli,meg az ügyes előző tulaj szétvágta a gyújtáskábeleket és kell bele egy új gyújtásalaplap a többi megvan a gyújtáshoz mert azt vettem meg új idpomszettvan a gépezethhez csak lekell festeni!de el is cserélem valami értelmesre.
mert most le vagyok égve!
kaptam 1 büntetést és most cseréltem a motorn első hátcso gumit!
meg amugy is oclson megkapta el tugya adni! ha nyira karja!
hirdete is már látam!
na heló.jó ez a fórum,bár szerintem ez nem megoldás.én még mindig egy ducati energia öninditós lendkereket keresek RV blokk-hoz.alaplappal vagy anélkül.ne veszekedjetek,mert igy is belassult a fórum.soha nem lessz alkatrészem.nem tudom használni a motorom,és nekem ez fontosabb mint bármi
Az RV motoros Apriliáknak 2 féle gyári karbija volt:
SHA 14.12
PHBG 19
Az SHA 14.12 a gyakoribb, a másik gyári extra.
SHA 14.12-nek nincs tűje, semmi sem szűkíti le a főfúvóka keresztmetszetét. Csupán az átáramló levegőmennyiség határozza meg a felvett benzint. (egyébként igazából nem síktolattyús ez a karbi karbi, csak valami hasonló ötvözet)
Az az igazság, hogy ez a 4. motorom, nem vagyok hülye hozzájuk, tudom hogy mit merre kell állítani, de az ha te ebbe beletudsz rakni bárhova is egy tűt, akkor Te egy isten vagy :D : http://italmondo.hu/index.php?...
még 1 hozzá nem értő is megérti :) nemtudom a te motorodban hogy van barátom,de az enyémnek a zégertyűrű vájatát egy 10es anya járja le :) ha neked is olyan,azt lazítsd fel,és akkor ki tudod venni a tűt
nincs benne tű? attól hogy síktolattyús, attól kell benne lenni tűnek A főfúvóka keresztmetszetét valaminek le kell csökkentenie:) azt pedig a súbertű csinálja...együtt mozog a tolattyúval. A tolattyút ha kiveszed, kijön a tű is, és a tolattyú tetején van rögzítve egy zégergyűrűvel ami a tű egyik rovátkájában van. Ha azt a kis zégert egy rovátkával fentebb rakod, úgy a tű jobban belelóg a főfúvókába ezáltal a motorod kevesebbet kap köztes gázállásnál. Remélem valamennyire érthető:)
Valótlan ne állíts, attól hogy nem vetted észre a különbségeket, vagy nem láttál több félét az nem azt jelenti hogy nincs is.. Ha tudnád hogy miket változtattak még rajtuk el se hinnéd.....
Köszi a tippeket!
Membrán: Én is gondoltam rá, de arra nem hogy megfordítsam a lapot, szóval azt megnézem, köszi!
Úszószint: Annak tényleg semmi köze hozzá, hogy mennyit kap!
Fúvóka: 68-as fúvóka van benne, nemhiszem, hogy az nagy lenne hozzá.
Mivel ez ha jóltudom síktolattyús, nem súberes, és ezáltal tű sincs benne hogy állítsak a tű magasságon így nemtudom hogy hogy állítsam be... 1db csavar van ugyebár. Mellesleg a karbi: Dellorto SHA 14-12
selytem ki az de még nem bisztos majd ha elkapom a szályát akor kiderül
majd irok a szerkesztőségnek és kiderül az!