amúgy az úszószintnek(?) mi a fasz köze van ahhoz, hogy sokat kap a motor egy bizonyos fordulaton? A tűnek van köze igen, de köztes gázálláson... csuma gázon a főfúvóka mérete a meghatározó.
Amúgy a benzin visszajutásának a membrán az oka valószínűleg, vedd ki nézd meg melyik lapkák állnak el és nem zárnak rendesen. Meg lehet őket fordítani és akkor talán jobban zárják az utat a nyál előtt és nem megy vissza.
Sziasztok skacok!Anyagi okok miatt meg kell válnom felújítás alatt álló aprilia af1 sintesimtől :/ a motorban RV4es blokk van és egy 70es pollini henger szett a motoron kell még dolgozni de az alapoktól megvan csinálva váz kezelve kerekek meg hasonlók akit érdekel annak mondom a részleteket! emailcímem:fuzi12345@hotmail.com
vedd má' vissza bazdmeg...nem érted, hogy nem jó neki? NEM JÓ AMIT KÜLDTÉL! CSERÉLD KI, VAGY ADD VISSZA AZ ÁRÁT! Mi ezen olyan kibaszott nehéz? Majd eladod másnak faszom nemigaz hogy itt buzizol. Ha akkora bontó vagy akkor vedd vissza tőle.
szia.! a darál az teljesen bizos hogy azért mert sok az anyag neki :) nézd meg a gyertyádat...vedd ki és nézd meg milyen a színe..ha fekete akkor teljesen biztos hogy sokat kap! akkor vedd le a karbit és állíts a szinten,vagy ha jó a szint akkor vegyél bele kisebb főfúvókát
figyelj tuti hogy több fajta tengely van... és nem rotax 122 basszus...rá van írva a blokkra több helyen is...csak le tudom olvasni ha hiszed ha nem ez bizony 2 másféle...és ha 20blokkot szétbontottál nemhiszem el hogy még nem találkoztál másfélével...megnéztem a neten..enyém az újabb fajta...tied a régebbi...
Szerintem sok üzelmanxyagot kap!
nézd meg az uszószintet!
és álícs a tün hogy kevesebbet kapjon!
vagy esetleg nincsnek szana szét kopva bene a fuvókák?
Figyelj! én nem tudtam hogy több fajta tengej van!
de szerintem csak 1 fajta van!
én már kérdeztem elejinte is hogy nem rotax 122?
mert a 123 már jo párat bontoma és mindegik egyforma soha nem volt még ijen gonodm sem pedig már mint mondtam rx-be is vitek
Szerintetek miért van az, hogy az menet közben egy bizonyos fordulaton darál a motor és nem akar gyorsulni, csak ha halálra pörgetem szegényt, meg mondjuk megyek 70-es aztán egyre jobban kell húzni a gázt h tartsa a tempót, aztán csuma gáz után is elkezd lassulni... Nekem már lövésem sincs! 1500 km van a verex dugómban, nagyon szépen lett bejáratva, most vettem rá 12-es dellortó karbit (elvileg rs 50-es volt). Jah meg a légszűrő fele jut vissza egy kis benzin, ez is eléggé zavar. Remélem tudtok segíteni!
nem 2 fogaskerék nemjó hanem 4... és te is tudod hogy csak a tengely kellett volna nekem... őszintén mond meg...ha 1x nem tudom használni..akkor az jó nekem? mit kezdjek vele mégis?
ember te nemtudom hogy ilyen értetlen vagy...vagy csak játszod magad? elküldtél egy nagy doboz,szépen szomagolt,jó állapotú SZART! amivel én semmire nem megyek...
heló
igen ez elégé nagy szivás!
de engem az idegel hogy ténleg jo alkatrészt küldtem nekei!
tökéletes minde porcikálya elküldtem neki mindent ami a blokbelselyábe van kivéve a kiegyenlitőtengejt és a főtengejt!
Kellett volna egy valamiylen kis sportomotor futómű.
ember hirdetett egyet.
Kértem fotókat, több mailt is váltottunk, hosszasan kérdezgettem, jónak tűnt, elkocsikáztam megvenni.
A helyszínen egy a megbeszéltnél jelentősen hiányosabb,és egyébként is teljesne használhatatlan roncsot találtam.
Amikor kérdőre vontam a jóembert kiderült, hogy a képeket évekkel korábban csinálta, amikor a motort vette:)
A végén már röhögtem rajta, mert szerinte a meghegesztett központi rugóstag rugó és nyomópálca!:) szerinte teljesen használható.
A mérleg minusz 12 rugó benzinpénz, és egy fél nap felesleges kocsikázás.
Messze lévő, ismeretlen, nem leinformálható, referenciával nem rendelkező embertől a továbbiakban soha semmit.
ha látam volna megkérdem hogy mejk fajta kell
rotax 123 lendkerek kellene... jo arban
Amúgy a benzin visszajutásának a membrán az oka valószínűleg, vedd ki nézd meg melyik lapkák állnak el és nem zárnak rendesen. Meg lehet őket fordítani és akkor talán jobban zárják az utat a nyál előtt és nem megy vissza.
nézd meg az uszószintet!
és álícs a tün hogy kevesebbet kapjon!
vagy esetleg nincsnek szana szét kopva bene a fuvókák?
de szerintem csak 1 fajta van!
én már kérdeztem elejinte is hogy nem rotax 122?
mert a 123 már jo párat bontoma és mindegik egyforma soha nem volt még ijen gonodm sem pedig már mint mondtam rx-be is vitek
Szerintetek miért van az, hogy az menet közben egy bizonyos fordulaton darál a motor és nem akar gyorsulni, csak ha halálra pörgetem szegényt, meg mondjuk megyek 70-es aztán egyre jobban kell húzni a gázt h tartsa a tempót, aztán csuma gáz után is elkezd lassulni... Nekem már lövésem sincs! 1500 km van a verex dugómban, nagyon szépen lett bejáratva, most vettem rá 12-es dellortó karbit (elvileg rs 50-es volt). Jah meg a légszűrő fele jut vissza egy kis benzin, ez is eléggé zavar. Remélem tudtok segíteni!
Üdv
igen ez elégé nagy szivás!
de engem az idegel hogy ténleg jo alkatrészt küldtem nekei!
tökéletes minde porcikálya elküldtem neki mindent ami a blokbelselyábe van kivéve a kiegyenlitőtengejt és a főtengejt!
a vége azlesz felidegel és meglátogatom
Szánalmas már ami itt folyik.....
Kellett volna egy valamiylen kis sportomotor futómű.
ember hirdetett egyet.
Kértem fotókat, több mailt is váltottunk, hosszasan kérdezgettem, jónak tűnt, elkocsikáztam megvenni.
A helyszínen egy a megbeszéltnél jelentősen hiányosabb,és egyébként is teljesne használhatatlan roncsot találtam.
Amikor kérdőre vontam a jóembert kiderült, hogy a képeket évekkel korábban csinálta, amikor a motort vette:)
A végén már röhögtem rajta, mert szerinte a meghegesztett központi rugóstag rugó és nyomópálca!:) szerinte teljesen használható.
A mérleg minusz 12 rugó benzinpénz, és egy fél nap felesleges kocsikázás.
Messze lévő, ismeretlen, nem leinformálható, referenciával nem rendelkező embertől a továbbiakban soha semmit.