Hümm van hozzá 125-ös, meg 160-as hengered is?
ÉS a tömítéskészletbe van , és nem tudod, melyiket tedd be? Volt már leszedve a tömítőfelületből? Ha nem, akkor a legvékonyabbat is beteheted. Jól fog menni :D
Sziasztok!
Egy problémával fordulnék hozzátok. Holnap rakom összefele a rotax123-as blokkomat és az lenne a kérdésem, hogy a préssávot ti mennyire szoktátok beállítani? Normál, utcai körülmények között van használva a szerkezet. Érdekelne hogy a 125-öst illetve a 160-as polinit mennyire érdemes, esetleg valaki tud gyári infóval szolgálni ennek mértékéről? Néztem a manualt de nem találtam benne utalást erre vonatkozóan.
Előre is köszönöm a segitséget
Kuplung nélkül? Most is motorozhat érte annyit az ember,ha akar,de futárszolgálattal sokkal olcsóbban jön ki. Az RS gyújtása tartósabb.. Hmm,az AF1-et már hány éve szolgálja a gyári gyújtás?
"mint a drága motorok" ? Hehe láttad mibe került az új RS? Tulajdonképpen itt-ott még van 1-1 új.. 1,4 M Ez nem drága 125-ös?
Vagy tudod mibe került '90 körül egy AF1? Többe, mint nálunk egy 1500-ös Lada, pedig az hatalmas szó volt akkor, ha valaki megengedhette magának a Ladát.
Hidd el, ez is nagyon drága motor. Csak mára megöregedtek. Talán eljön az idő, mikor megbecsült veterán lesz. Az enyém remélem nálam megvárja... 4 éve pihen, elpihen még 10 évet, hogy akkor is eredeti fényében pompázzon....
Ehh te is nagy hozzáértő vagy, ha az AF1-hez nincs semmi, pláne blokk, rs-t vegyen.
Megsúgom, hogy a váz,at, az idomokat leszámítva ugyan az. Az első RS-ek még ugyan azt a műszerfalat is kapták.
Abba viszont igazad van, sajnos öregek, és a legtöbb elhanyagolt. De a motorikus alkatrészek csereszabatosak, és egyéb cucc az AF1-hez lassan bontottan igen olcsó lesz. Najó, az újabb RS-ek gyújtása tartósabb. Ráadásul amióta ez a net szinte csak áruda, minden apró vacakot meg lehet kapni... Én még 100 km-t motoroztam egy kuplungért...
-Önindító+bendix pajzsal együtt: 4.000Ft
-Láncszett: 4.000Ft
-Kerekek: 5.000Ft/db
-Első féktárcsa: 2.000Ft
-Gyújtótrafó: 12.000Ft
-Műszerfal: 3.000Ft
-Első teleszkóp: 5.000Ft
-Hátsó lengővilla: 3.500Ft
-Váz: 4.000Ft
-Segédváz: 3.000Ft
-Jobb-bal kapcsolók egyben: 1.500Ft/ Db
-Légszűrőház: 2.000Ft
-Komplett kipufogó rendszer: 7.000Ft
-Lábtartók: 5.000Ft
-Rezó: 4.000Ft
-Idomok: 13.000Ft
-Önindító relé: 1.000Ft
Mased: 30-256-23-33