Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó Af1 alkatrészek ÁR ALATT!

-Önindító+bendix pajzsal együtt: 4.000Ft
-Láncszett: 4.000Ft
-Kerekek: 5.000Ft/db
-Első féktárcsa: 2.000Ft
-Gyújtótrafó: 12.000Ft
-Műszerfal: 3.000Ft
-Első teleszkóp: 5.000Ft
-Hátsó lengővilla: 3.500Ft
-Váz: 4.000Ft
-Segédváz: 3.000Ft
-Jobb-bal kapcsolók egyben: 1.500Ft/ Db
-Légszűrőház: 2.000Ft
-Komplett kipufogó rendszer: 7.000Ft
-Lábtartók: 5.000Ft
-Rezó: 4.000Ft
-Idomok: 13.000Ft
-Önindító relé: 1.000Ft

Mased: 30-256-23-33
Hümm van hozzá 125-ös, meg 160-as hengered is?
ÉS a tömítéskészletbe van , és nem tudod, melyiket tedd be? Volt már leszedve a tömítőfelületből? Ha nem, akkor a legvékonyabbat is beteheted. Jól fog menni :D
Sziasztok!
Egy problémával fordulnék hozzátok. Holnap rakom összefele a rotax123-as blokkomat és az lenne a kérdésem, hogy a préssávot ti mennyire szoktátok beállítani? Normál, utcai körülmények között van használva a szerkezet. Érdekelne hogy a 125-öst illetve a 160-as polinit mennyire érdemes, esetleg valaki tud gyári infóval szolgálni ennek mértékéről? Néztem a manualt de nem találtam benne utalást erre vonatkozóan.
Előre is köszönöm a segitséget
Nekem van hozzá vadi új trafóm 10 000ft
nekem van!olcsón keress meg e mail on
csaba19850501@citromail.hu
Az igen,szép ára van. Akkor én se dobom fel 200 alatt. Ha elpasszoltad rám írhatnál,hogy mennyibe állt meg.
én nem csörgetek senkit nem nekem van szükségem alkatrészre hanem neked.csörges te
ugy néz ki holnap jönnek érte
Hali!

Eladó a motorom ha valakit esetleg érdekel:
http://www.kepesmotor.hu/april...
hello, van valakinek af1 123as blokkhoz gyújtótrafója (4 kábeles)?
Drágább...
Jövőhéten olcsóbb?
Eladó Aprilia AF1 trafó: 12.000 Csak a héten!
:D sajnos meg is purcant.. és nem cserélhető külön a jeladó, meg a tekercsek....
Nem kuplung nélkül.. Csak bibis kuplunggal :D
azt tudom,kuplungot is szoktam csinálni,csak az a fedélház kéne nagyon. (:
Kuplung nélkül? Most is motorozhat érte annyit az ember,ha akar,de futárszolgálattal sokkal olcsóbban jön ki. Az RS gyújtása tartósabb.. Hmm,az AF1-et már hány éve szolgálja a gyári gyújtás?
szevasz, kösz a képeket,
jövő héten csörgess meg és megbeszéljük a részleteket!
"mint a drága motorok" ? Hehe láttad mibe került az új RS? Tulajdonképpen itt-ott még van 1-1 új.. 1,4 M Ez nem drága 125-ös?
Vagy tudod mibe került '90 körül egy AF1? Többe, mint nálunk egy 1500-ös Lada, pedig az hatalmas szó volt akkor, ha valaki megengedhette magának a Ladát.
Hidd el, ez is nagyon drága motor. Csak mára megöregedtek. Talán eljön az idő, mikor megbecsült veterán lesz. Az enyém remélem nálam megvárja... 4 éve pihen, elpihen még 10 évet, hogy akkor is eredeti fényében pompázzon....
Ehh te is nagy hozzáértő vagy, ha az AF1-hez nincs semmi, pláne blokk, rs-t vegyen.
Megsúgom, hogy a váz,at, az idomokat leszámítva ugyan az. Az első RS-ek még ugyan azt a műszerfalat is kapták.
Abba viszont igazad van, sajnos öregek, és a legtöbb elhanyagolt. De a motorikus alkatrészek csereszabatosak, és egyéb cucc az AF1-hez lassan bontottan igen olcsó lesz. Najó, az újabb RS-ek gyújtása tartósabb. Ráadásul amióta ez a net szinte csak áruda, minden apró vacakot meg lehet kapni... Én még 100 km-t motoroztam egy kuplungért...
Csoki! powerhez tudsz teis bowdent vágni... nem nagy kunszt énis tegnap raktam össze a mocim és úgy vágtam bele és müködik! :)
jaaaj,és még valami. Fordulatszámmérő-spirált még ha valakinek van,szóljon kérem. köszi
értem,azért köszönöm.
azok vannak amik ide ki vannak írva..
sajnos azt már eladtam