Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hova vitted műszakiztatni báttya? (csak hogy biztos ne vigyem oda)

Még életemben nem hallottam ilyenről.
Akkor ezt bebuktad.Benne vagy a rendszerben.Bármelyik vizsgaállomáshoz mész ki fogja jelezni a sz.gép hogy mi a gond.Olyan helyre kellett volna vinni ahol nem szarakodnak pl gödöllőn be sem indítottam a motort csak toligáltam mint egy hülyegyerek.Teljesítménymérő izéjük nem is volt.Hang szerintem igen de csak megnézték az "E"-t meg hány Db és kész.
Jha dobról annyit hogy gyári verseny dob benne van a fojtás szal nem ordít annyira és bele kötöttek abba is hogy hangos, szemét banda.
Nem említettem az előbb de voltam már egy műszaki vizsgán lemérték a motort lóerő hang ilyesmi belekötöttek minden szarságba de át engedték viszont még nem kaptam meg a műszakis pecsétet hanem be küldtek az okmány irodába rendszámmal minden szarral együtt hogy kérjek új forgalmit amibe át írják hogy nem 20kw ami a forgalmiba szerepel hanem 35 amit ők mértek.
A forgalmi még meg van nincs rá írva semmi azért gondolkoztam más valahol vizsgára.
hangerőt amennyire tudom még sehol sem mérnek, de ha hangos azt biztos jobban megvizsgálják....
A doboknál, azt nézik hogy van-e rajta ,,E" vagy mérik a hangerőt is?
inkább a dobok számítanak na meg persze a többi kellék ami kötelező, a teljesítménnyel(még) sehol nem foglalkoznak....
Ha műszaki vizsgára gondolsz akkor azt nem gond.
Teljesítményt sehol nem mérnek ilyenkor.
Segíteni "VALAKI" ezt kihagytam
Heló tud nekem segíteni abban hogy hol tudom úgy levizsgáztatni a motort hogy megmaradjon a 25 kw forgalmi?
Ami egyébként nem az, ha gáz ide akkor írja meg valaki emailben nagyon megköszönném!
Azért elég sok a leharcolt darab közöttük.
Miért kellene elkerülni a 250 köbcentis japó belpiacos gépeket? Az enyém rendszeresen volt szervizelve és soha nem volt vele semmi gond a 4 év alatt. Ha vki rendben tartja a gépét, akkor azzal nem sok probléma lesz.
SUZUKI.
Zoli32 megszeretném tudni sv650,de milyen márkájú motor?előre is köszönöm hellosztok.
Így van, vannak nagyobb gépek is, csak ki kell fogni.
Sziasztok!
z750Roli gépe is 25kw papíron, amúgy meg 110Le
Nagyon jó a felsorolás.Én még hozzátenném az aktuális kedvencemet az SV 650-est.Nagyon zsír lene ha ki tudnál fogni egy 25 Kw-osat jó állapotban.
A 250 és 400 köbcentis 4 hengeres belpiacos Japán gépeket próbáld kerülni, hacsak nem szerelmesedsz bele nagyon valamelyikbe.

Amik maradnak:
Honda cbf 250-bőven benne van, megbízható egyhengeres, 130-140 körüli végsebesség.

Vagy a különböző 500 köbcentis kéthengeresek:
Honda cbf 500, cb 500, kawasaki er 5, suzuki gs 500, kawasaki gpz 500.
Ezek mind sor 2-esek. Nem jellemző hogy a gyártás miatt vannak gondok. Ha valami nem oké az a nem megfelelő használatnak vagy a nem megfelelő szerelőnek (szakbarbárnak) (bár némelyik csak simán barbár) köszönhető.

Ezekből az 500-asokból sokféle van sokféle árban, és találni köztük 25kW-osat is. (ilyen az enyém is ami az adatlapon van)
Így hirtelen ennyi jutott eszembe. (munkahelyen jobban ráérek fórumozni.
Köszi szépen bálit 88 most vizsgáztam le "ak"-ra.van 1 etz 250 van ,de szeretnék egy jobbat 25kw-ig .te milyen motorokat ajánlanál?olyan kéne ami sokáig birja ,mert hallottam már olyat aminek váltó vagy más baja van és ami nem tul drága.
Sziasztok, tudtok valamit a yamaha mt-03-ról? 25kw-osként lehet vásárolni?
35 Le és kb annyi ccm amennyit csak akarsz.
125 ccm felett bbármilyen gépből ki lehet hozni 25 kw-ot:
Bandit 250, srx 400, gs 500, ER 6 f (példának okádék)
Hello kérdeznék valamit 25kw hány /le hány ccm?
Az biztos. Kellemesen lehet vele városban is közlekedni.
Azért nem kell pörgetni hogy menjen.Kevésbé stresszes.