Mostanában nézegettem a DRZ 400 SM-et, és az volna a kérdésem hogy ha használtan vennék eggyet, akkor azt valahogyan lelehetne papirozni Akorl-ra? Nagyon tettszik a moci, csak az a baj hogy gyárilag nemlehet azzal vezetni...
hogyha eu-s országból veszek motort, ami még itthon nem volt forgalomba helyezve, akkor meg lehet oldani a 25kwot a forgalmiban? mert valahol asszem ezt olvastam, vagy ez is hülyeség?
Több évi motorozás után rájöttem, hogy f@szom se fog kínlódni semmivel. Lerakom a jogosítványt korlátlanra és soha az életben nem kell vele foglalkoznom és bármilyen motort vehetek és nem kell reszketnem semmitől. A jogsi folyamatban, motor a garázsban.
üdv, több évi motorozás után, én is rájöttem hogy a faszom se fogja letteni a korlátlant, inkább kő venni 1 folytott gépet, külföldről,
http://www.timberwoof.com/moto... (ezek a paripák kaphatók csak folytva, de van 1-2 LoL, pl: 650 Drag Star _25kW_230kg_ talán 10perc alatt eléri az 50et )
oszt itthon kiszedni a folytást azt óó yeah van! , köv műszakin meg vissza az egész, bár a müszakikon való tapaszatlatokból okulva még csak beindítani sem kel a gépet: körbenézki, lefotózzák, perkálsz, és mész amerre lácc, egy poén, ez az egész csak a szar pénzről szól! De ien szempontból csak örülni kell.
De biztos az lenne legegyszerübb h a letenném a jogsit és akkor nincs ezaz örökös fejfájás a jog miatt és a következmények miatt!
hát ja, azzal is csak az ő zsebeiket akarták mégjobban teletömni. egy motor aztán marha nagy kárt csinál az utakban a nagy súlya miatt meg a szezonális kihasználtságával.
Ebben viszont neked van igazad
Csak hogy az illetékeseknek a fekete Audiban mit érdekli, hogy mi lesz a simókkal. Miért a teljesitményadóval kit érdekelt hogy sokan 10x-ét fizetik, mint amikor vették a motorjukat, sulyadó szerint?
jaja, igazad van, de végülis értitek a lényeget? Inkább azt kellene csinálni, hogy csak az olyanokra rakni rendszámot ami nem az ilyen korbol való motorkerékpár és a vételi értéke meghaladja a 80ezer forintot (enyibe úgyse kerül már egy simson) Viszont a régi segédmotorkerékpárok ugyanúgy maradnának annak aminek most is. egy 5ezer forintos babettát senki nem fog átiratni 20 ezer forintért, és ezáltal egy régi kor motorjait fogják végérvényesen a halálba küldeni.
Rosszul fogalmazol: az emlitett 50-esek nem felelnek meg a smkp követelményének, tehát nem azok.
Ausztriába az ilyeneket szigoruan lefojtattják, kivonják a forgalomból stb. Tehát továbbra is csak a Babetta meg a dongó és társai smkp-ok, ja meg talán a villanybiciglik.
Más kérdés hogy mindenki leszarja inklusive rendőrők, hogy mi az igazi smkp. Ez a mi eddigi szerencsénk.
Az előző oldalakon olvastam a 125/50 hozzászólásokat. Namármost, ugye a Kresz meg a KPM szabályok kimondják hogy az számít segédmotornak ami 2-3-4 kerekű és az 50 cc-t nem haladja meg vagy más egyéb motorral hajtott a 4kw-ot, tervezési sebessége pedig a 45 km/h-t. Ezt a szabályt körülbelül a 70es években hozták mikor még babetta, riga, komár, verhovina és egyéb szoci cuccok rótták az utakat. És jelzem 125 köbcentis kategória sem nagyon volt képes a 100 km/h-ra (danuvia). Lehet akkor ezen a szabályon kicsit módosítani kéne, mert manapság egyetlen egy segédmotoro kerékpár sem felelne meg ezeknek az elvárásoknak. Hiába 4kwos mondjuk egy aprilia rs50 tuti hogy 45-nél többet tud menni, meg az öszes robogó is. Simsonokrol nem is beszélve.
Mostanában nézegettem a DRZ 400 SM-et, és az volna a kérdésem hogy ha használtan vennék eggyet, akkor azt valahogyan lelehetne papirozni Akorl-ra? Nagyon tettszik a moci, csak az a baj hogy gyárilag nemlehet azzal vezetni...
vagy a másik variáció, ha valaki megvenné nekem, amire nem látok sok esélyt
valaki jómódú ember igazán megszánhatna végre
na riszpekt mindenkibe
http://www.timberwoof.com/moto... (ezek a paripák kaphatók csak folytva, de van 1-2 LoL, pl: 650 Drag Star _25kW_230kg_ talán 10perc alatt eléri az 50et )
oszt itthon kiszedni a folytást azt óó yeah van! , köv műszakin meg vissza az egész, bár a müszakikon való tapaszatlatokból okulva még csak beindítani sem kel a gépet: körbenézki, lefotózzák, perkálsz, és mész amerre lácc, egy poén, ez az egész csak a szar pénzről szól! De ien szempontból csak örülni kell.
De biztos az lenne legegyszerübb h a letenném a jogsit és akkor nincs ezaz örökös fejfájás a jog miatt és a következmények miatt!
Ha rámhallgattok, azt csináltok amit akartok!
MOST MÁR VALAKI MONDJA meg h nagyobb KW os mocit át lehet e minösiteni 25 KW os alá vagy nem?
megkérdezhetném, h mennyiért vesztegeted
köszi
csúszássérült.Friss műszakival-tankbőrrel-gsxr-es láncvédővel- füstszínű buborékos givi plexivel -üléspúppal-Új légszűrő 1500km-es olajjal 2000km-es láncszettel 34.000km rel.
NEM FOLYTOTT VERZIÓ!
e-mail:p.gabor1983@citromail.hu
Csak hogy az illetékeseknek a fekete Audiban mit érdekli, hogy mi lesz a simókkal. Miért a teljesitményadóval kit érdekelt hogy sokan 10x-ét fizetik, mint amikor vették a motorjukat, sulyadó szerint?
Ausztriába az ilyeneket szigoruan lefojtattják, kivonják a forgalomból stb. Tehát továbbra is csak a Babetta meg a dongó és társai smkp-ok, ja meg talán a villanybiciglik.
Más kérdés hogy mindenki leszarja inklusive rendőrők, hogy mi az igazi smkp. Ez a mi eddigi szerencsénk.
uj olaj/olajszürö fékolaj/fék utánállítva, teleszkóp olaj/tömítő gyürök is ujjak, protlaszó szelephézag állítás és uj lánc, megkímélt, rendszeresen karbantartott
állapotba eladó. 500 000e az alsóár!
Ha valaki érdekel msnen vegyenfel xes666@freemail.hu
Üdv:Gixxer