Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem megcsinálták 25Kw-ra a papírokat mikor hoztam be 3 éve.Mondjuk akkor még nem volt olyan gáz.De mondjuk nekem A jogsim van.
Eladó lessz!
de ilyen ügybvenmiért ne ma hívod a közlekedésfelügyeletet? amúgy sztem teeeeljessen esélytelen.
vagy esetleg ugy hogy ha van ismerösöm aki vizsgázata és akkor lehuzom a gyujtópipát 2 hengerről:?
Hi

Most szereztem meg az A korl és 400 as mocit szeretnék csak nem nagyon találok olyat ami tetszik is meg 25 Kw os

ezért azt szeretném kérdezni, h meg lehet e csinálni h nagyom Kw os mocit veszek és valahogy átirni(müszaki vagy nem tom h hol kell)
Nagyon macera utólag lefojtani. Vegyél olyat, ami eleve fojtott.
nem nagyon.
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy ha én veszek egy 600as gépet ami jóval meghaladja az LE limitet és nekem A korl. jogsim van akkor megoldható e a 600as gép lefojtása a A korl. szabájoknak megfelelően és ha igen akkor mennyibe kerülne ez az átalakitás és forgalombahelyezés.
Jah, és még ezt el kell mondanom!
Ismerek egy hülyét! Megcsinálta az A1-et, rögtön kapott egy RS 125-öt 07'.
Nézen a forgalmiba, és csak AK-val vezethető a kw miatt. Mondom neki, hogy ez van! Elkezdi hát 125-ös és neki olyan jogsia van (A1)! Mondom jol van gyerek, nincs kivel vitázni!
Javítsatok ki, ha rosszul tudom: 11Kw 15Le 125ccm az A1, és a 07-es RS 125-nek nem 11Kw áll a forgalmiba! Amikor mondtam neki vagy 5X, elkezdi, hogy biztos megáll a rendőröknek! (de mai napíg jár vele és nem vette komolyan!) Amúgy a rendőrnek elég a rendszámot leolvasni.
Tehát úgy vehető, hogy én az Ak és a B jogsimmal vezethetek 7,5 teheraútót?!
Nah szép napot és jó időt!
Az FMX gyengébb az enyémhez képest, és az én forgalmimban 18 KW áll (Első forgalomba helyezés óta).
Az FMX 35 Le körüli, az enyém 50 Le. Annyi, hogy az egyhengereseket könnyebb így beírni, de a gsx-r 600-al ne próbálkozz! Én is tudtam volna venni 2001 cbr600f-et vagy 2000-es gixxer600-at, csak azt "A"-val vezethető.
Ha nem buntettek meg, akkor egyszeruen csak rendes rendorrel hozott ossze a sors. Egyebkent ha csak kicsi elteres van (nem egy ezres sportmocival kaptak el az Akorl jogsiddal), akkor a legtobb rendor nem buntet meg. Plane ha normalisan fel vagy oltozve protektoros cuccba, es nem idiota modjara kozlekedsz. A legtobb rendor nem akar direkt szivatni, csak a magara es masokra veszelyes egyedeket kiszurni.
Norbi, a hasznalt motorok utolagos lefojtasa nagyon maceras... Jobban jarsz, ha egy eleve fojtott jarganyt veszel, vagy marad a kisebb kobci. Ha mindenkepp nagyobbat akarsz, erdemes kulfoldon is korbenezni, a nemeteknel sok fojtott jargany szokott lenni elado.
A fojtott Duki leszolasara reagalva: szerintem egy 18 eves sracnak tok jo egy ilyen jargany. Mire meglesz a korlatozas nelkuli jogsija, addigra megtanul kezelni egy 200+ kilos jarganyt normalisan. Nem ertem miert kell mindig mindenkire legalabb egy Hayabusat rabeszelni... Vannak am akik nem akarnak mindenaron meghalni az elso sarkon... Meg az se mindegy, hany evre tiltjak el az embert a vezetestol...
Sziasztok
Lehet hogy hülyeség amit írok. Egyik haverom egy FMX 650-esen gondolkodik, nemrég lett meg az A-korl jogsia és azt akartam kérdezni hogy ezt a gépet meglehet oldani valahogy, hogy tudja használni 25 KW-osnak?!
Ja és szeretnék 600-as gixert venni 98-2001-ig hogyan lehet visszafolytatni vagy mi ez az egész?
Helló mindenkinek!
Nekem van egy 250-es gsx-r-em 46lovas folytatlan és Ak-s jogsim van,de a hatalom 5 ellenőrzése közül még egyszer sem szóltak akkor ez hogy van?
Ja és amugy mi a lehetséges büntetés?
Csak hozzáértő hozzászólását várom felesleges okításokra nincs szükségem!
Hali!
Az Én tapasztalatom a kis Z-vel amíg benne volt a fojtás... 120-130 esetleg behasalva hátszélben elérhető volt a 140-es top speed Nemtudom, hogy Nállad milyen fojtási módszert alkalmaznak, nekem csak egy injektor lapka volt ami nem engedett teljes gázt húzni~nem pörgöt 1-esbe 8-nál többet utánna rendszerint 6-nál többet... egy szenvedés volt amíg benne volt de erre hamar rá jössz majd Te is mikor az előtted 110-el haladó autós lehúzódik és index-el jobbra, hogy "gyere előzz meg" Én meg mondtam magamban, hogy: Előznélek ha tudnálak És "ballagsz" utánna mint egy kisbírka Annyi előnye volt, hogy véletlenűl se tudtam túlforgatni, vagyis a 2200 km bennlénte alatt jól belett járatva a gép... de ott elszakadt a cérna és kikaptam a francba
Neked lennék hazamennék rögtön megkeresném a folytást! Nekem a Riga Deltán porszívócső volt a dob helyett! 2.-ba hozzá képest a Boeing 787 felszálláskor
lágy muzsika... Lakott területen nem ajánlott!
Majd elválik, ha kipróbálod! Megtépeted a száját, ha nem megy?! Akkor belocsolod 5 liter benzinnel az udvar közepén, és alágyujtassz! Utánna bemész lerúgod az ajtót a sarkáról és megmondod fater-muternak, hogy: Fogd anyú a buxát mennyünk veszünk Kawasaki ZX-10 vagy 12, mert ez a gép megfáradt! Elédszaladt egy csiga, és kénytelen voltál vészmotorfékezni!
Biztos jó lesz a Duki. Aztán ha nem tetszik még mindig lehet kisninjat venni. De tanulni jó lesz, szerintem nem baj, ha nagyobb a motor, legalább hozzászoksz.
Igazából kapom a motort, ugy hogy 2 évig én használom majd utána a hugom.
A szülöi féltés az ami miatt még ténylegesen le lesz folytva. Én is ugy vagyok vele hogy a kisninja jobb lenne tanulni de ha látják hogy megy biztonságosan akkor ki lesz szedve a folytás....remélem:) Mondjuk a Ducati az azért Ducati. Én nekem semmi bajom a japán gépekkel igazából mindegyiket szeretem de az európai V2esek jobban vonzanak végülis nem baj az ha nem megy annyira ill. nem lenne baj ha most ülnék először motoron de a 72 lóval azért megtudnék birkozni ha a 75el is sikerül de sztem ugy jól járok ha egy pár hónapig folytva lesz legalább mig megismerem addig se fogom néha megnézegetni mit is tud valójában....
A súly sokat számít ám, azt nézd, hogy hány kilóra jut hány paci! Pl. Egy 25kW-ra fojtott ER-6n nem megy 130 km/h-nál többet! A kisninja meg 170-180-at!
A szokásos túrázásokra teljesen jó az ilyen lefojtott motor. Ismerősömnek is így volt, és amikor meglett a rá a jogosultsága, akkor kiszedték a fojtást. Ugyanúgy jött velünk túrázni, két személlyel, és nem volt semmi gond. Nehéz összehasonlítani egy fojtott motort egy kisebb nem fojtottal. A kisninjának alapvetően mások a karakterisztikái, az egy kiélezett 250-es, könnyebb is jóval. Végsebességre a kisninja tuti ver egy fojtott nagymotort.
Hüü de nehéz kérdés ugye ezt tesem komolyan kérded "Egyik ismim van most olyan hejzetben, hogy van egy 125ös mocija, az összes származási papirral, csakhhogy a motor 4éve fut kb a magyar utakon rendszám nélkül és ezért kikellet szedni a 125ös feliratot a hengerből...... na igy hogy megy át KPM-en?" Teszel rá 1másik hengert amiben benne van..(kölcsönkérsz,bontóban,veszel...)
Ezt igazából azt tudná megválaszolni, aki már vezette ezeket a gépeket. Ha le van foyltva, akkor egy gixxer 600-tól sem kell csodát várni. Vannak fent youtube-n mindenféle videók folytott gépekről. Vegyél inkább egy jó 250-est.
Jó azt gondoltam, de ugy értettem hogy pl a ninja 250 r 33lovasan meg ez 33 lovasan össze vetve van e különbség gyorsulásra, végsebességre stb. számit e valamit a nyomaték köbcenti V2 súly. na igy már értitek? :)