Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"A 9 kW-os papír vs. új 450-es KTM"
A rendöri intézkedés során a forgalmi engedély megkérdőjelezése lehetetlen, ami abba le van irva az ugy van............
itt tenném hozzá, hogy nekem a 125-ös red roseomban ugye rotax 25-öse volt mint az rs-ekben, és nem volt beírva még smemi a forgalmiba, és mikor irattam át, akkor kérdezte az ügyintéző hogy hány kilowattos? éán meg persze rávágtam hogy 11, és kész. nemtom miért nem volt beírva.
A 9 kW-os papír vs. új 450-es KTM szerintem a legjámborabb-hiperelnéző-motoros rendőrnél is kiüti biztosítékot. Ne nézd már őket palimadárnak.
hello!
nem lehet...
most vettem nsr-t 20 kw-tal és 11-re akartam csináltatni,úgy h jó ismerősöm az eredetvizsgás srác,ő telefonált ide-oda,és még az okmányirodás sráccal is megbeszélte h ekkor és ekkor menjek hozzá,és csak hozzá ,mert esetleg így lehet,de még így se lehet.
azt mondta h csak akkor működne így feketén ha műszakiztatni kéne átíráskor,és ott is lenne ismerős vagy lefizethető ember.
az h ez a 3 összejön az pedig ritka
annyit nem is ér.
Ezt a 9 kW-ot nem igazan ertem... Hogy erted, hogy igy jon ki a gyarbol? Nincs az a rendor, amelyik elhiszi, hogy 9 kW, azonnal lebuksz.
Utolag nem lehet atirni a forgalmit, tehat annyi lesz a kW, amennyivel megvetted. Ha fojtott, akkor azt ki lehet szedni legalisan, es ujra lehet vizsgaztatni a motort, de visszafele ez nem mukodik.

Gyakorlatilag barmilyen motort lehet kapni 25kW-os forgalmival, ugyhogy a felsoroltakat is biztos lehet kapni, csak keresgelni kell.
sziasztok, nekem az lenne a kérdésem, amit már sokszor feltettek itt, hogy vásárlás után mikor dől el, hogy milyen érték kerül a forgalmiba a teljesítményhez? Vagyis mikor kell esetlegesen odaadni a kollegának egy kis csúszópénzt, már ha ez az út járható.

A másik kérdésem pedig az lenne, hogy létezik-e 400as bandit, CB 400 vagy 500 25kW-os papírokkal?
bocsika, ha esetleg kellemetlenkedtem
Sziasztok egy fontos és sürgös kérdésem van Van egy Suzuki Gsxr250 es moci és nincs a forgalmiban se a törzskönyvében hogy hány KW-os és hány Lóerös de ha átíratom be fogják írni szerintem de nekem csak 25Kw-os jogsim van alapból meg 35kw os hogy lehet elintézni hogy 25kw-os legyen papíron?SOS
ÜDV!
Én mostanában szeretnék új 450-es KTM exc-t venni.
El is lehet simán intézni a papírt mert 9kw-al jön a gyárból!
De azzal én nyugodtan mehetek?
A rendőrök egyből vágják,hogy nem 9kw.
Vagy ez hogy megy.
Az biztos,hogy a forglamiba 9kw körüli teljesítmény lesz...
Hello felvennél msn re? Léci Pesze@hotmail.com
Melyik vizsgáztatóval?
Hogy induljak el? Nem csináltam még iylet. Az elöny nem hogy oalsz papiros, mo-gon nem volt még forgalombahelyezve. Aki tud segitsen fontos lenne!
ismerned kell a vizsgáztatót...
Hello mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni, hogy hogy lehet levizsgáztatni egy olasz papiros motort (600 as kawasaki) hogy lehessen vezetni A korlátosan. Nagyon fontos lenne ,remélem tud valaki segiteni. MSN cimem pesze@hotmail.com
jó hogy itt vagy.
nagyon nagyon kell az az nsr nekem elég volt már a sok stresszből.
na de itt nem akarok offolni,majd msn-en beszélünk
az elég baj lenne,bár benne van a pakliban.
egyenlőre motorozni akarok nagyjából a szabályokra figyelve,emiatt kénytelen vagyok 125-nél maradni,viszont az mz kicsit kevés,szóval egy 4ütemű 125 is kevés lenne,emiatt maradt a 2T.
nagyon alaposan meg lesz nézve az nsr,persze belelátni nem lehet,kell hozzá szerencse is.egyenlőre van 1 kiszemelt,aminek tudom az előéletét(a net csodákra képes )
azért maradt az nsr,mert ha már 2ütemről beszélünk,azért ez a legtartósabb.
normális állapotban jó olajjal és karbantartással nem hiszem h baj lesz.
biztos hogy nem kell rákölteni, mert haveromé a motor és tutira full gyári állapotban van, zsír új dugó, még járatni kell. sztem még garanciát is vállalna rá a gyerek.
Csak nehogy ráköltsd azt a 200-at az NSR-re
(szülői segítséget meg nem akarok,több okból sem!)
nem,elvileg a 7en viszi a srác aki itt volt szombaton(amikor mentem volna csesznekezni)
csak egyenlőre kellene az mz ára még ehhez is...
júliusban majd már lesz melo(nyári)=lesz pénz,de az csak aug elején jön meg,addigra meg gondolom elviszik.meg az mz-t is gondolom elviszik.
ráadásul az átírás most igaz bukta(cca 30-40e ft),de az nsr-ben fogom úgymond a pénzt tárolni,ahhoz majd tavasszal 200at hozzárakok,aztán abból lesz nagy vas.
ha most marad az mz,elköltöm a többi pénzt,és nem lesz nagy vas
ha lesz nsr,lesz egy kis gyakorlatom nagyobb géppel is,bukom az átírását,de ha eladom szinte amennyiben vettem el tudom,ahhoz már nem kell sok egy nagyobb géphez(régebbihez)
ha zzr lenne most,akkor minden ok lenne,csak épp a garázsban nézegethetném minden nap...
Akkor addig tartsd meg az MZ-t vagy már elvitték?
még gondolkodtam azon,h mz elmegy,és veszek egy zzr 400at,amit alapból most nem tennék,de ez valami 270es irányáron volt,és nem lenne sok a javítása.nyáron meg télen helyrepofoznám,tavasszal különbözetire lenne egy jó vasam.
csak 3/4 év motor nélkül=öngyilkosság
Minden motorváltás + költség, meg anyagi bukás. Tehát ha nincs sok pénzed akkor minnél kevesebbet váltsál.
Ismerek egy srácot az első motornak egy uj GSXR750-est vett és még nem esett el. Ahogy mondod a fejben dől el.
ott van a mondatod elejében a válasz:"VÁROM"-ismeretlen fogalom
meg egyébként is szeretném belevenni ezt a lépcsőfokot is a motor-létrámba.
majdnem 30 ló,legalább nem lesz akkora váltás majd utána,mintha mz-ről 400ra ülnék(esetleg 600ra)
bár fejben dől el minden,és ott szerintem rendben vagyok
meg azért nem 1000 km-ről van szó,hiszen tavasszal lehet különbözetim(márciusban)
mz-vel 1 év alatt 12-13 e km lesz,nsr-rel lenne jó 3/4 évem
meg különben is:Fiatalság,bolondság!
Akkor meg miért nem várod ki míg meglesz az A-d és akkor olyant veszel amilyet akarsz(a pénzed engedi)
Az öreg 2T-kkel ugyan az a helyzet mint az MZ-kkel, sokat kell javitgatni, törödni vele, csak sokkal drágább alkatrészáraknál- szerintem
nagyon nagyon sötét lesz
bár különösebben nem zavar,megyek talán 1000km-t a korlátlan jogsiig,a 125ccm-be meg belefér ugyis.
persze ha lenne társ csesznekezni,lehet lenne az az 1000km 1500 is