Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebben teljesen biztos vagyok,az eredetvizsgának meg amúgy sincs semmi köze az egészhez
Erre ne vegyél mérget...
Köszönöm!

Szerintem beruházok egy ilyenre... Megcsinálom a AK és veszek egy ilyet.Leom után kicsit fura lesz de majd csak megszokom:)
mazka igen egy csomó gs t kapni 25kw os papirral nem is sokkal erősebb... mint az azért fojtják de a chopperekből is 600 asokse sokkal többek mint a 25kw
Megoldás:keress egy olyan nsr-t aminek a forgalmiában olyan adat van,ami neked megfelel.
Gs 500-ast hogy a fenébe lehetne szabályosan vezetni A korl. al kevesebb kw van levizsgáztatva, vagy mi a fene?! Csak azért kérdezem mert most fogom lerakni a A korl és azzon gondolkozom hogy milyen mocit vagyek... Eddig cbf 250 volt kinézve, de ez a Gs 500 F sokkal szebb.
Magyarországon nincs lehetőség a teljesítményadat utólagos megváltoztatására......Nem lesz belőle kevesebb kw-os sehogy sem
eredetvizsgánál kell banjegyeket mutogatni állítólag.
Heló, szeretnék segítséget kérni tőletek:olyan helyzet alakult ki hogy majdnem megvettem egy 125-ös nsr de az a gond vele h 20kw van a forgalmiba és én ugyebár csak 11kw-ig vezethetek A1es jogsival,vhogy átkellene íratni 11-re. Ha valaki tud vmi megoldást akkor azt megköszönném.Hol kell ezt intézni vagy mi a teendő ilyenkor vagy nincs is ilyenre lehetőség?Előre is kösz
helló már semmit mert megvan és most ez tökéletsnél is jobb
max 600 000 ft
Mennyi pénzt szánsz a motorvásárlásra?
sziasztok olyat szeretnék kérdezni hogy valakinek meg van e az a korl. kresz cd vagy valaki tudja e a nevét mert akkor leszedném netről
köszi előre
A régi és egyszerü konstrukció használt motornál kimondottan elöny, szerintem
úgy értettem hogy régi, hogy a konstrukció régi.
Mármint feelingben lehet hogy jobb a ZZR 250 -es,de a valóságban nem igen.
ZZR 250-est még 2003-ban lehetett itthon is ujonnan kapni, tehát nem feltétlen olyan öregek. Nekem volt ZZR-em is , és van GS-em is. A ZZR-nek még jobb hangja volt és egy kicsit több krom van rajta (no meg burkolt) és feelingben megközeliti a GS-t, de azért a GS csak erősebb és azzal is lehet nemkevésbé sportossan is közlekedni.
németben rengeteg 25kw-os nagymotor van. www.mobile.de és ott kereshetsz teljesítményre is többek között. gugli a barátod . amugy nekem a belpiaxccos sornéyges eddig bejött
191centisen pupákozok.
Hasznaltban a ZZR-ek is megfontolandoak, de azok is eleg oregecskek. Ha sportmotort (illetve pontosabban sportmotor kinezetu kezdo motort) akarsz, akkor nem sok lehetoseg van, kisCBR, kisYama, Aprilia vagy a Ninja, de a Ninja a 250-enjevel alaposan kiuti a tobbit. Vagy valami hasznalt, esetleg belpiacos, kitudjamilyenszedettvedett mas vas... Regebbi nagymotort lefojtatni marha maceras es sokba is kerul. Par evet hasznalod, akkor meg oregebb lesz, meg eladhatatlanabb lesz. Az eladashoz megint ki kell szedni a fojtast... Akkor mar jobb egy eleve fojtottat behozni kulfoldrol. De ami a legfontosabb: olyat vegyel, ami NEKED tetszik, mert kulonben kesobb enni fog a fene, hogy jaaaj, miert nem inkabb ezt vagy amazt valasztottam... Ne hallgass senkire...
24 evesen lepupakozol egy 20 evest?
Ó. máris szimpatikusabb! Akkor elnézést, rosszul tudtam.
a hyo délkoreai. mint a daewo, KIA(7 év gari), hyundai.... dél korea technikailag szinte japán szintjén van. plusz a pesti hyoszervízről nagyonnagyon jókat hallottam eddig.. plusz a 250r tisztességes méretű motor.
az eladhatóságát meg megkérdőjelezem, mert pár év múlva semmivel nem lesz kelendőbb mint egy sornéyges 250es, de aki használtan venne ilyet inkább vesz 400ért egy négyhengeres 250est, vagy egy zzr250est, akinek meg lenne 7-800-a az meg megveszi újonan. és ismétlem, ez nem sportmotor. ezerszer inkább a cbr. az F elég simulékony kis motorka, nincs azokkal semmi baj.
Igenigen, a hyokat ajánlják nagyon..Nem tudom, kínaiban nem nagyon bízok...Erősen elfogult vagyok a négy japó márkával, azok között nem igen. Viszont a GT650 R így burkoltan nem olyan rossz, mindenesetre árban meggyőző..
GS 500 nem az esetem...