Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az 13-at leveszed,csak az 50 marad!
egyébként én is gondolkoztam ezen,csak még nem annyira elterjedt a dolog,ezért nem mertem belevágni
Ja azt elfelejtettem mondani hogy turbós, de van rajta egy 50-es matrica az-az álca!
Feketén nagyon sötétben
Szerintem semmi gond csak ne menjél ki közutra
Lehet hogy kerékpáruton mehetsz 20km/h-val ?
és feketén sem működik,ha az eredetvizsgás sráccal(ismerős) megbeszélem átiráskor?
(mivel nsr sem 11 kw általában)
Ezt a kérdést már nagyon sokan feltették, itt a forumon. Én régebben megkérdeztem a Közlekedésfelügyeletet és azt mondták semmilyen mód nincs olyan motorra, ami már (nálunk) forgalomba volt helyezve.Tehát max. az első forgalombahelyezéskor lehet variálni.
Egyébként kiváncsi vagyok mikor jön az első visszajelzés, hogy valaki legálisan, mégis megcsináltatta, hivatalosan
Szerintetek hogyan lehet megcsinálni, hogy egy Hayabusát SM jogival vezessek? Elég ha írok egy adásvételit? Csinált már valaki ilyet?
Hello!
Hogyan lehet egy nagymotort (zxr400) levizsgáztatni 25 kw-ra? Csináltatok már ilyet?
Esetleg ha érdekel valakit van egy eladó transalp 40asom ha valakit érdekel az eladó mocik közt megtalálja érdemes megnézni! érdeklödni:30-493-23-10
Mondjuk az Intruder 805ccm-el eleve sehol nincs a a 400-as bandit és társaihoz képest. A csaj pedig max 155cm-es, de arról legalább leért a lába. Aztán váltott (nagy)robogóra, arról max a lábujja ért le
jó hát én inkább maradnék a kis 400-as gépeknél . termetemnél (177centi magas) , súlyomnál (65-67kiló), és sebesség utáni vágyamnál (utazóba bírja a 130at) fogva bőségesen elég egy ekkora kis masina.
Egy ismerősöm 805ccm-es choppere is korlátosra volt vizsgáztatva
amúgy ha már itt tartunk. ha most az ember gyereke vesz egy ilyen kis 400-as gépet, ami gyárilag le van fojtva, papíron is az van, és gyári kipuffal tényleg akkora teljesítményű (már ha létezik ilyen), akkor lehet vezetni korlátossal? mármint mindenféle hercehurca nélkül. egyátalán általában mekkora kategória fér bele a korlátosba? mert amikor még én jártam, akkor mintha még úgy lett volna, hogy 400ccm, aztán azóta annyi variáció volt, hogy kész.
válaszokat köszi
dobsz 1 email az xes666@freemail.hu ra és megbeszéljük... csusszanás volt én okoskodtam ki .. de azóta lett festve amit látod , most hibája nincs, 2napja voltam vele szerelömnél és nemtalált rajta semmihibát , gyere el probáld ki .. és 1böl nem lesznek kétségeid;) többit majd emailbe :) várom leveled B Y e
Szívesen! Kár, hogy nem jön össze a biznisz, de még mindig jobb, mint utólag szívni... A Z nagggggggyon jó.................
hali
engem érdekelne, csak az ára sok a pénztárcámnak. a szokásos "a feléből mennyit engedsz" kategória.
amúgy régi betegségei? törés, csúszás, stb?
db
Hy mindenkinek, van most egy eladó vasam
Gixer 400 '93 mas
A korlátozott jogosítvánnyal vezehető (25kW papirokkal) Frissen fényezett Gyöngyházfehér/metál piros színbe,
uj olaj/olajszürö fékolaj/fék utánállítva, teleszkóp olaj/tömítőgyürök is ujjak, megkímélt, rendszeresen karbantartott
állapotba eladó, 600 ezer forintosért:) , az ár bizonyos mértékig alkuképes.
Ha valakit érdekelne akkor lehet irni , xes666@freemail.hu
HEY Csutka. Ma énis megvilágosodtam. Jó a motor, de ebből nem lehetne jogilag tisztességesen kijönni. Körbe jártam a papir dolgot, már ott avétos lenne. Az euro 3 ról ne is beszéljünk.
Z 750 faxa? Köszi a véleményt.
Ráadásul, akkor 5 évig nem motorozol
Viszont mennyit megsporolsz pl benzinben
csao én számolgattam ha 16 évesen megcsinálom az A1 es jogsit akk 18 évesen megcsinálnám a nagy mocira,és igy olcsóbb lenne mintha 21 évesen simán az A-jogsit csinálnám!
Ez azt jelenti, hogy ha nem Euro 3-as a motor, akkor már nem is lehet többet forgalomba helyezni! Itthon nem használhatja a srác legálisan, mert itt is vannak törvények, amit teljesíteni kell. Hiába jó rá így a tajvani jogsija, a járgány maga nem járkálhatna rendszám nélkül! Ahogy egy rendszám nélküli magyar robogóval sem lehet kimenni az országból! 50-esként meg nem fog "elmenni" a 150 ccm, szóval nem tűnik olyan jó biznisznek...
A srác ,,tajvanon, rendszám nélkül használta. Ott ez OK. A vasat hazahozta. Itthon is tudja használni a kinti jogsijával. Ezt mondta. 50 ként nem merem megvenni a fiamnak. Jogi szarakodás miatt.
Ott forgalomba volt helyezve? Mert ha nem, akkor lehet, hogy itthon nem is lehet... A "nem rendszámos" mit jelent, sose volt korábban forgalomba helyezve, vagy csak ki van vonva?
HI. Kérdés. Van egy gyári Honda CBR 150 R 26 Le rendszám nélkül. A mostani tulaj hozta haza Ázsiából
ott használta. Szerintetetek 125-re meg lehet itthon oldani. Kis magyar valóság. Szerintem nem.
Ötlet?
Sztem azt próbáld meg ,hogy eredetvizsgán mondod a faszinak,hogy szted el van írva a teljesítmény adat és esetleg csúsztatsz neki egy kis jattot ,akkor kiállít egy papírt és az okmányirodába azt odaadod és akkor átírják.