Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a kisninja egy egyszerű zzr250es, szebb ruhába varrva, kislány/kisfiúknak tervezett férőhellyel.... akkor vegyél olyat ha ilnye kis 170körüli pupák vagy max, és nem sport, hanem csak sportos túramotort keresel.
Vegyél GS500-ast, az van 25kw-s (de 44 Le) és tud annyit mint egy 250-es.
Egy szavazat a kisninjara! En biztos nem vennek 11 eves bizonytalan eredetu nagyobb motort, csak azert hogy nagyobb legyen. Ha mar kinotted, akkor boven raersz elcserelni egy nagyobbra. Ha van ra penzed, szerintem ujat vegyel, vagy valami alig hasznaltat, ami biztosan nincs szethajtva (vezetett szervizkonyv, stb). Eleg vacak dolog, ha a nagy nehezen megszerzett motort folyton szervizelni kell...
Má bocs,de a Hyo gt 250r mi? repülő?...névre nem,de sokmindenben ninja felett van...
Csákó szerintem te azt nézted ameiket én vittem el bocsi itt is fent van az oldalon Dave mociját vettem meg zöld fekete zxr 400szerintem ezt nézted. De ne add fel lehet még találni jó 400-ast 25kw-osan
Mit gondoltok, melyik a jobb kompromisszum a korlátos jogsihoz:
mondjuk egy 97-es CBR600F, amit még fojtani kell bizonytalan összegért (napokban derül ki hogy mennyiért pontosan), vagy egy tökjúj 250es kisninja, ami idéntől kapható, szintén bizonytalan összegért, ausztriában átszámolva ~1140000, Bécsben akcióban ~104000.
Első két évben a teljesítmény közel azonos lenne a fojtás miatt, utána ugye a CBR-ből kiszerelhető. A kisninja két év után tuti kicsi lenne, viszont szerintem eladható lenne, mert 250es kategóriában nincs sportmotor, és mégiscsak ninja..A Honda mondjuk mindennel együtt lenne 800-850.
Vagyis melyik a jobb választás, a zsírúj, megbízható, valószínűleg eladható de kis teljesítményű 250-es, vagy a már most 11 éves, ki tudja mi van a blokkban, ki tudja eladható lesz-e, de erős motor?
Persze használtban még lenne jópár, esetleg tudnátok még ajánlani ésszerű kombinációkat korlátos jogsihoz?
nekem van 25kwos ZZR400am
jövö ilyenkor lesz talán eladó
gixerfan linkeldbe pls ..kérdeztem énis eggyet de azt 2 hete vitték el
én találtam egy jó állapotba lévő zxr 400-ast 25 kw-osan ne adjátok fel keresgessetek pedig már majdnem azt mondtam hogy foglalkozzon vele a faszom
Szia! Hát nekem éppen van egy eladó 250-es banditám igaz nem 25KW-os papírokkal mert csak 15Kw van a forgalmiban Képeket találsz róla az adatlapomon ha érdekel akkor írj e-mail: killermoney@freemail.hu
sziasztok továbbra is keresek 400 vagy 250es as gsf banditot valamint 400 vagy 250 es as zxr ninját 25 kw os papirokkal akinek van ilyen vagy tud esetleg eladó kérem jelezze köszönöm
Nem jó,megbüntet ha akar,mert a tömegarány ÉS! 25kw a lényeg eggyüttesen!
ja a saját tömeg /Kw-at arány 0.16KW!Az jó nem?
Üdv:A rendör mit szol ha a forgalmiba 33-KW van irva!Ez egy 250-es FZR
Ez ismerős:-)))))

Az első balesetem.......
Szabálytalanul előző kocsi..... Én megborulok..... az autós meg se áll, csak a kamionosok akik majdnem eltapostak........
Végeredmény? rohammentő......kórház..... saját felelőségre hazamenetetel.....
És 2000ft KISFOKÚ KÖZLEKEDÉSI KIHÁGÁSÉRT


Sajnos ez a mai rendszer.............ugymond kiszállási díjat fizettem a rendőrőknek.........
Nekem is volt balesetem még 94-ben,engem kilöktek a sávból,legalábbis a motor sérülései után,mert úgy bevertem a fejem,hogy nem emlékszem semmire.A rendőri jegyzőkönyvet nem láttam,csak kiküldtek egy csinos bírságot, a közlekedés rendjének megzavarása miatt.Nekem se volt könnyű visszaülni a mocira,de muszáj volt,és újra el kellett mennem arra,hogy túessek rajta!
Azt nem mondtam, hogy abbahagyom, sőt :D. Most vettem az új motort abból amit a biztosító fizetett :D Az élet nem áll meg, de egy ideig most nem megyek még vele suliba (100 km) egyenlőre csak helyben, de má nyárára tervezzük a túrát. Kunmadaras, haverokkal való túrázás egy hétig mátrába stb. :D
Te tudod....
Én csak azokat az árakat írtam amit láttok, hallok...........ha neked ez cakk-pakk kijön pár ezereből akkor annál több marad benzinre!
ez a választóvíz.....

A bukta után derül ki hogy mi lészen.....maradsz motoros vagy nem.............
Ha visszaülsz akkor mész tovább.....ha nem akkor soha többé nem fogsz már úgy motorozni......


Nekem 2 buktám volt............és visszaültem..............
Uh, az igen. Én tavaly szeptember 30-n kényszerpályára kerültem egy idióta nő miatt aki kifordult elém. Majdnem ottmaradtam én is. Szal mostmár nem fogok anyit menni sztem motorral mint régen. De nem hagyom abba. Aztán majd ki tudja, lehet majd elfelejtem egy idő után mi is történt.
Amúgy. CBF600 fojtókitje 10000 forint. Ez biztos. Ha van kit akkor az nem drága, pont azért mert van kit, nem kell mindenféle hülye megoldásokkal kísérletezni, csak beraknak egy fémlapot, szűkebb csövet stb. Ha nincs kit, az a necces.
2000es Hornetet akarok venni, nem zsírújan. Jól is néznék ki, kétmillába fáj.
A fojtás a karburátor szívócsonkjának a cseréje. Ebből van 4, rágugliztam, igaz nem Hondára, de gyári, így max 5000 egy, vagyis összesen 20000 legrosszabb esetben. A kérelem 11000 (tegnap ezt mondta a felügyeletes muksó), munkadíj van meg új ,űszaki, forgalmi. Ez így még mindig kevesebb mint egy esetleges büntetés. Ráadásul kevesebb adó.
A bajom nem az hogy nem lehet a fojtott motort eladni, hanem hogy ha egy alapból 25kw-os motorom lenne, azt nem lehetne eladni. Egy fojtott Hornetért szerintem mindenki ugrana akinek korlátosa van de nem elég a 250-es. A 300 000-al szerintem erősen fölélőttél.
a bocs:-)
Tavaly csak 13000-ret mentem, mert eladtam a GS-t....
Persze!

Erre írtam hogy ki mire használja a motort.....
Nekem eddig a legkevesebb évi 18000km (a legtöbb 26000km) volt..............bár Én +5foktól +5 fokig motorozok
ergo egész évben............

Szóval itt már igen tettemes lenne az olaj (52000ft)


A TZR-rel is lementem évi 18000-ret - szóval ezért írom.....
Az addig ok, de nekem fölösleges pénzkidobás lenne évi 40 ezret fizetni a biztosításért, pliusz nem tom mennyit a teljesítményadóért, amikor szinte csak hétvégén vok otthon ilyenkor. Csak nyáron motorozok többet, de akkor sem lesz 40 ezer forintnyi plusz költségem csak az olajat számolva. Tavaly egy hónap alatt mentem 2300 km ert ahhoz kellett 2 liter 2 t olaj literenként 2000 ft. ha 3 hónap alatt használok 6 liter olajat, plusz a nem motoros időszakok alatt 1-2 litert az 8 liter olaj évente 16000 ft al. Akkor inkább megéri 125öt üzemeltetnem mint nagymotort. Majd ha már elég sok lesz a bónuszom, akkor veszek majd egy 600at.