sziasztok eladó a mocim 250 es bandit nagyon jó állapotban az adataim özött megtaláljátok ja és 22 KW papír szerint ugyhogy lehet tolni neki Ak van is én is azzal terelgetem :D
Nem nagyon szeretnek belenyúlni az ECU-ba. És ha meg is csinálják, nemtudom adhatnak-e hivatalos igazolást hozzá, amit nemtudom, hogy elfogadnának-e a KPM-nél meg az okmányirodánál. A superbike pár számmal ezelőtt foglalkozott ilyen vasakkal,onnan dereng valami ilyesmi.
Aprilia Dorsoduro tesztekben olvastam, hogy az eredeti 3 "térképet" felül lehet íratni vásárláskor és ezután A korl. jogsival is vezethető, és később ha megvan a korlátlan vissza lehet állítani az eredeti állapotába....
Valakinek esetleg van tapasztalata ezzel kapcsolatban?
(ismerőstől hallottam, hogy neki aprilia kereskedésben azt mondták, hogy ezt nem lehet megcsinálni... most akkor mi van?)
sziasztok! keresek olyan 4T nagy motort(250ccm felettit) ami vezethető Akorlátozott jogosítvánnyal. Nemtudotok esetleg vmi oldalt ahol lehetnek ilyenek? :S köszi előre is.
Pontosan, ahogy mondod. A cross, egy kihegyezett versenymotor, minden sallangot lehagynak róla ami nem kell pályára, általában üzemórás... ez utóbbi miatt nem is nagyon érdemes közúton használni.
most viccelsz?:D ezek szerint nemtudod az enduro és cross között mi a különbség... a cross nem attól lesz enduro hogy kimész vele utcára:D az enduro attól enduró hogy hosszabbak benne a sebességfokozatok meg nincs annyira kihegyezve mint egy gyáricross:)
Üdv!van nekem egy Kawasaki zxr 250-es motorom
249 köbcentiméteres,31kw a teljesítménye
a kw/tömeg arány 0,157 kw/kg ami belefér a 0,16 kw/kg teljesítménybe
amit az Akorl. jogsi megenged de a kw az nem mivel 25kw helyett 31kw de viszont a kw/kg arány rendben van.Szerintetek mennyire nézi ezt a rendőr?és mit lehet tenni
Köszi elöre is a segítséget
Eladó egy "A korlátozott" jogosítvánnyal is vezethető, 25 kW-os forgalmis Kawasaki Z750 (2007, zöld). Tel: 06-hetven-9337háromharminckilenc. A baba miatt nem mindig tudom felvenni!
Akkor ennyiből végig lehet járni egy sornégyes 250-essel a szamárlétrát.
M kategóriánál 4-ből 1 henger működik, a 62,5/50 még belefér.
Aztán A1: ott már 2 henger: 125ccm.
Aztán ,,belépő a nagymotorokhoz": 250ccm, 4 henger és megfékezhetetlen lovak hada
Azt hogy nem lehet A1-el vezetni 250-est, mert az ugyebár több mint 125. Ezt azonban én is csak komoly matematikai tudással a hátam mögött merem kijelenteni.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_s
v_650_a.k-3348889
Találni ilyet, csak keresni kell;)
Aprilia Dorsoduro tesztekben olvastam, hogy az eredeti 3 "térképet" felül lehet íratni vásárláskor és ezután A korl. jogsival is vezethető, és később ha megvan a korlátlan vissza lehet állítani az eredeti állapotába....
Valakinek esetleg van tapasztalata ezzel kapcsolatban?
(ismerőstől hallottam, hogy neki aprilia kereskedésben azt mondták, hogy ezt nem lehet megcsinálni... most akkor mi van?)
Nem tud valaki olyan 250-600 ccm-s motort amit tudnék vezetni Ak-val?
Ezt korlátozott jogosítvánnyal is vezethetitek.
www.hasznaltauto.hu
www.motor.hu
Keresgélj.
keresek Ak-val vezethető endurót vagy crosst( DRZ 400,WR 250-450,RMZ,YZ) akinek van vagy tud ilyet feltétlen írjon a joci232@freemail.hu-ra
köszönöm
ZZR250es 2011ig műszakival!
249 köbcentiméteres,31kw a teljesítménye
a kw/tömeg arány 0,157 kw/kg ami belefér a 0,16 kw/kg teljesítménybe
amit az Akorl. jogsi megenged de a kw az nem mivel 25kw helyett 31kw de viszont a kw/kg arány rendben van.Szerintetek mennyire nézi ezt a rendőr?és mit lehet tenni
Köszi elöre is a segítséget
M kategóriánál 4-ből 1 henger működik, a 62,5/50 még belefér.
Aztán A1: ott már 2 henger: 125ccm.
Aztán ,,belépő a nagymotorokhoz": 250ccm, 4 henger és megfékezhetetlen lovak hada