Bazzeg.. hát komolyan ezt nem hiszem el.. kitolom a motort beöltözök mindent előkészítek erre indítózok pörög majd 2 mp után megáll.. mondom mi a fasz.. erre megint idítózok és csak a relé kattog.. nah mondom kuuuurva jóó.. volt egy sejtésem hogy mi a baj.. hát bejött.. átöltözök, lekapom a balos idomot kipu felfogatását hátulról mind a kettőt, félretolom a kiput, majd kicsavarom a 2 csavart az önindítóból. Kihúzom a blokk alól indítózok megse moccan.. nah fasza.. előbb szétkaptam és persze hogy a 2 legjobb barátom a kibaszott bronzkefék vannak elfordulva és a vezetékük és szétvan szakadva.. de hoyg mi a faszért? amikor kb 3000 km-el előbb cseréltem szintén mind a két bronzkefét.. hát fene se tudja mi nem tetszik nekik.. de egyetlen jó a buliban hogy pár száz ft-os tétel szerencsére.. szal nekem kakucs valszeg holnapra csúszik át
Nekem 4890 Ft-ba került postaköltséggel együtt. Nyilván meg lehet úszni olcsóbban (házilag) és drágábban (típusazonos rendszámtartó 18 900 Ft). Szóval én így csináltam meg.
Innen láttam valakit R125 Békéscsabán ma olyan 10 fele?
Nem is mondtam h megálltál csak elmentél arra ,ha te voltál az