Az jó Nem várok magamtól sokat (4000km van a motoromban és szinte csak városban használtam), de cm-eket faragtam a majréból 2 nap "pályázás" után.Nem bánnám ha fent lenne a bukógomba.Lehet beruházok 1-be.Mibe fáj Z3 a bukógomba?(úgy tudom neked van).Talán 33e?Mintha annyit mondtál volna...tudom te kialkudtad
ááá ma nagyon durvát motoroztam.Eddig szögletes volt a gumim és jó nagy majrécsík feszített a papucsokon.De tegnap és ma a "Likócs-Ring"-en hasítottam szinte egész nap.Hátul a majrécsík bal oldalon max 1cm jobb oldalon 1.5cm .(Jobbra még nem megy annyira).Ti, hogy álltok a majrécsíkkal?Van akinek már teljesen eltűnt?Az a baj, hogy tiszta kosz a pálya.Próbálok minél jobban dönteni és fokozni a tempót,de nem eröltetem, nem akarom túlvállalni magam.De előbb-utóbb csak összejön a "knee down".Fő a fokozatosság.Kigyorsításokkor firkált a hátulja (nyilván nem power slide...nem röhögni ).A negatívum a mai napban, hogy egy darázs beszállt a sisakomba és 3 helyen szúrta meg a nyakamat pont egy kanyar közepén .
Hallod én egy kezemen megtudom számolni hányszor voltam autópályán. Az olyan egy kibaszott unalmas útszakasz hogy az hihetetlen, és mellette FIZETŐS ! annyi érv szól mellette hogy sokkal biztonságosabb mint a főutak, ráálsz olyan 120as tempóra azt annyi. De motorral sokkal izgalmasabb a főút, meg hát akárhoyg nézzük azért autópályán letolnak ha 120al mész felette meg már nem egészséges a 125ösöknek.
uj vagyok itt a forum. Ket hete en is egy yzf-r125 boldog tulajdonosa vagyok.
szoval udv mindenkinek! :)
Damon
amúgy az octavia rs elől nem tudsz sajna elmenekülni autópályán
péntekre ott a csomag még 1× sorry